Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De sender vell separat selv om du bestiller 2 stk samtidig og.(?) Er hvertfall slik på div. andre steder som Play.com f.eks.

Nei. Bestiller du 3 får du 3 i samme brev. Men dersom du bestiller 3 billetter som 3 ordrer, får du de i 3 separate brev. Bestiller ofte både stå og sitteplasser, da fattern helst vil sitte, og da får vi i to brev pga. to bestillinger. Dette er dog mine erfaringer, så er ikke sikkert det forekommer hver gang.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
De sender vell separat selv om du bestiller 2 stk samtidig og.(?) Er hvertfall slik på div. andre steder som Play.com f.eks.

Nei. Bestiller du 3 får du 3 i samme brev. Men dersom du bestiller 3 billetter som 3 ordrer, får du de i 3 separate brev. Bestiller ofte både stå og sitteplasser, da fattern helst vil sitte, og da får vi i to brev pga. to bestillinger. Dette er dog mine erfaringer, så er ikke sikkert det forekommer hver gang.

Åja, det er biletter det er snakk om. :p Da har jeg ikke så mye peiling. Trodde han mente CD/DVD eller noe fra amazon jeg. My bad.

Jeg pratet om bestillinger på amazon type DVD/CD/LP ja.

Jeg bestilte i hvert fall to med fem minutters mellomrom og har kun fått beskjed om at den ene er sendt, så da satser jeg på at de ikke sender i samme pakke dersom du ikke bestiller i en ordre.

Gleder meg i hvert fall til å få Alexisonfire - Crisis og This Will Destroy You - This Will Destroy You på LP. Da er det bare å ønske seg platespiller til jul!

Smakebit fra førstnevnte (siden det passer best inn i denne tråden):

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Jeg bestilte i hvert fall to med fem minutters mellomrom og har kun fått beskjed om at den ene er sendt, så da satser jeg på at de ikke sender i samme pakke dersom du ikke bestiller i en ordre.

Amazon sender alle varer i samlet pakke så lenge begge er på lager. Hvis en ikke er det, sender de den de har, og så følger den andre så snart den ankommer lageret deres :)

Lenke til kommentar

Med mindre Amazon har endret rutinene i løpet av det siste året, så gjelder ikke det hvis du legger ting inn som separate bestillinger. Du må selvfølgelig betale mer i fraktkostnader siden den faste prisen for frakt blir lagt til begge/alle, men separate ordre blir sendt separat fra Amazon. De slår ikke sammen ordre uten å spørre kunden først. Kontakt gjerne kundetjenesten til Amazon og spør hvis du vil være helt sikker.

Play er vel i særstilling i så måte, mulig det er relatert til Jersey (hvor f.eks Play holder til, Jersey-selskap betaler ikke moms på utgående varer elns).

Amazon sender alle varer i samlet pakke så lenge begge er på lager. Hvis en ikke er det, sender de den de har, og så følger den andre så snart den ankommer lageret deres :)

Amazon vil derimot dele opp en ordre slik som AmonAmarth skriver, at en bestilling av f.eks 3 bøker blir delt opp i 2 eller 3 uten ekstra kostnad for kunden. Jeg er litt usikker på hvordan de merker disse forsendingene, jeg fikk nettopp en ordre som var delt i to, men jeg kikket ikke nærmere på deklarasjonen.

Obligatorisk anbefaling: Therion - Path To Arcady (fra Gothic Kabbalah, symfonisk power metal)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at jeg har en kunngjøring å gjøre!

Jeg, Magnus, er herved norges første innhaver av det nye Obliteration albummet "Nekropslams".

Fikk kjøpt det på Tårnåsen i dag, som er 3 dager før utgivelsesdatoen!

Og ikke bare det! Jeg var den aller første som kjøpte den!

Bare sånn hvis dere lurte.

l_e69ec00f49774ef3bb3a09f617e89058.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...