Tuttebobo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har peil som veit om no skikkelig intens, brutal og teknsik death metal ala Nile og Hate Eternal? Vital Remains - Dechristianize Det var mer riktig ja. Har bare hørt det nyeste albumet til Vital Remains. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har hørt om Ophthalamia? Hører på skiva "A Journey In Darkness" nå. Ganske spesiell og interessant musikk. =) Greier ikke helt å sette fingeren på hva slags sjanger det er, men det er som en slags blanding av black metal og Orchid-plata til Opeth til tider. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har peil som veit om no skikkelig intens, brutal og teknsik death metal ala Nile og Hate Eternal? Vital Remains - Dechristianize Det var mer riktig ja. Har bare hørt det nyeste albumet til Vital Remains. Det forrige var langt betre. Her er tittellåta! Med noko animesaker bak, men det overlever du. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det forrige var langt betre. Det var det faen meg. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 slipknot er det drit bra bans som har helt rå musikk:D men liker helt med det maskene http://www.youtube.com/watch?v=Xps7AM8HbjE...feature=related. sangene dems gir deg et kick. og de har spillt sammen med inflames å that's nice:P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis Slipknot gir deg kick så har du hørt lite metall skal jeg si deg! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis Slipknot gir deg kick så har du hørt lite metall skal jeg si deg! QFT. Hør Children of Bodom - Downfall / Towards dead end / Silent night, bodom night. Ahh, herlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Slipknot rundjuler CoB til de grader! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Aldri. De når ikke CoB til føttene engang! Har aldri likt Slipknot. Kjedelig musikk, stygg vokal - og de ser jo ut som noen galninger i karnevalkostyme. Respekterer selvfølgelig din musikksmak, men slik er nå min mening. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 CoB er kjedelig flinkismetal... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Slipknot rundjuler CoB til de grader! Det er riktig, Slipknot er en langt større kommersiell suksess enn CoB!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ah, der har vi DEN igjen. Den evige krangelen i metal-miljøet om at "jeg liker DETTE bandet, så da er tissen min størst".."Nei bandet du liker SUGER, det JEG liker er myyyye bedre, derfor er MIN tiss størst" osv i det uendelige. Endret 19. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Herlig, er det ikke? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 "Var ikke meg som begynte!" Kan jo jeg si da! Neida, men er det ikke CoB entusiaster her inne? Mine favoritter er CoB, In Flames, Sonata Arctica for det meste. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mine favoritter er CoB, In Flames, Sonata Arctica for det meste. Stereotype alternativ ungdom? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Joda, liker CoB. Håper det nye albumet blir bedre enn det forrige, det var ikke dårlig men kunne vært bedre. EDIT: Men såklart, kan ikke diskuteres her, er vel for kommersielt. Endret 19. november 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Helt sikkert. Om noen måneder, kanskje noen år så vil han bli tr00 med Mørketrone, Udødelig o.l Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mine favoritter er CoB, In Flames, Sonata Arctica for det meste. Stereotype alternativ ungdom? Indeed. Kjenner meg igjen. Hørte også plenti på IF og COB i 9. klasse. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg skjønner - Children of Bodom / In Flames er deres oppfatning av fjortis-metal? Flotte greier.. Har hørt på CoB siden 8 klasse altså i fire år nå. Den musikken syntes jeg bare er vidunderlig. Skal forøvrig mest sansynligvis til London den 8 april for å se de spille live. Håper det går i boks. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har man litt vett i skallen vet man at det ikke har en pøkk å si hva folk på forumet måtte mene om musikksmaken sin. Alle har egne meninger om musikk. Ingen har "rett". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå