Deadringer Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kun et godt band har dratt seg ut av polen, så usikker på hvor mye hyllest det landet fortjener når det kommer til musikk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Dem har Graveland, som er fine saker Se filmen hos Youtube Endret 19. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tenkte nå mer på disse kara: Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Decapitated er heller ikke dårlig. Men det er relativt få polske band jeg finner i samlinga mi. Endret 19. november 2009 av Crippled Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fått denne oppbygningen/introen på hjernen. Resten er god sang det også. http://www.youtube.com/watch?v=qi7W00N_aLA Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bare jeg som ikke kan se eller står faktisk ikke Pantera som anbefaling i førsteposten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nå har vi akkurat hatt 1 side med bare polske anbefalinger, so my point has been proven. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fikk deluxe-versjonen av Underoath - Lost In The Sound Of Seperation i dag! Helt enormt kul boks, utrolig bra gjennomført design! Godlåt fra albumet: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva med litt Ukrainsk doom da? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da var Metallica-billetter i boks! De legges jo ikke ut for salg før på mandag? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva er galt med kirkebrennere og kassettopptak? Lite og ingenting, jeg bare påpekte at det også går i andre sjangre her inne ..Selv om akkurat hva som er galt med kirkebrenning burde si seg selv Da var Metallica-billetter i boks! De legges jo ikke ut for salg før på mandag? Det har sine fordeler å være medlem av MetClub Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Skal bestille biletter på mandag. Bare lurer : Hvordan er det med betaling når du bestiller? får du regning? Eller hva er greia? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Ukrainere har i det minste en grunn til å lage doom metal. Rimelig trasig der borte. Får forhåndsbestille på livenation.no også, men må være registrert, da. Endret 19. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) edit: dobbeltpost Endret 19. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da var Metallica-billetter i boks! De legges jo ikke ut for salg før på mandag? Det har sine fordeler å være medlem av MetClub Uh, nais. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Skal bestille biletter på mandag. Bare lurer : Hvordan er det med betaling når du bestiller? får du regning? Eller hva er greia? Hvis det er billettservice må du enten betale med kort og få det tilsendt i post, eller reservere og hente og betale på et postkontor, en narvesen eller lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Nei, ikke på store konserter som dette. Da får man ikke reservere billett og hente på Narvesen. Det er kun kontant betaling på billettservice. Det er for å hindre haier og kompisene deres å reservere max antall billetter "gratis" og poole sammen pengene og hente alt på Narvesen, og selge videre dritdyrt, ellernoe. Endret 19. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ah, det var kanskje grunnen til at jeg ikke fikk det som valg når jeg bestilte billetter til Taste of Chaos? Er det forresten noen som vet om amazon sender separat dersom jeg bestiller to ganger rett etter hverandre? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Takk for velkomsten Innser jo nå at å lese siste innlegg i denne tråden på jobb ikke var ett sjakktrekk. Kan ikke sitte å kose meg med musikken på jobb, kommer sterkere tilbake fra hjemme-PCen. God helg! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ah, det var kanskje grunnen til at jeg ikke fikk det som valg når jeg bestilte billetter til Taste of Chaos? Er det forresten noen som vet om amazon sender separat dersom jeg bestiller to ganger rett etter hverandre? De sender vell separat selv om du bestiller 2 stk samtidig og.(?) Er hvertfall slik på div. andre steder som Play.com f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå