Ed Hunter Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Slayer i mars i London booket! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Litt info om den kommende plata til Burzum. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Var det ikke et band som hadde en hund som vokalist også? Hadde jo gjort seg live på scene da... Se filmen hos Youtube Endret 18. november 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da var Metallica-billetter i boks! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Litt info om den kommende plata til Burzum. Intresangt. Sal bli spennende og se hvordan det vill høres ut. Endret 19. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Slayer i mars i London booket! Jeg må ærlig talt si jeg er meget skuffet over den siste Slayer-plata Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Enig, det er ikke det gode gamle slayer lenger. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Alltid trist når det skjer.. Metallica er jo også et godt eksempel på det, selv om Death Magnetic var det beste albumet på 16 år Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Litt info om den kommende plata til Burzum. Selve skiva kan bli interresant, men artikkelen gjør meg bare flau. De kunne klipt vekk all dritten som renner ut av kjeften hans. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Litt info om den kommende plata til Burzum. Intresangt. Sal bli spennende og se hvordan det vill høres ut. Kommer nok til å kjøpe skiva, men har ikke så altfor høye forventninger. Tviler på at det noen gang kommer opp på nivået til Hvis Lyset Tar Oss, men man kan jo håpe. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da var Metallica-billetter i boks! +1 (eller 2 om du vil Mitt første innlegg her, ser jo ut til å være en fin måte å komme seg inn i musikkverdenen igjen. Er en lytter som dessverre ikke har fått fulgt med i Metalverdenen på noen år... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da var Metallica-billetter i boks! +1 (eller 2 om du vil Akkurat den tok jeg ikke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nåja JR, du vil nok oppleve at dette er en meget kranglete gjeng så snart du vil snakke om noe annet enn sær polsk dødsmetall Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nåja JR, du vil nok oppleve at dette er en meget kranglete gjeng så snart du vil snakke om noe annet enn sær polsk dødsmetall Sær polsk dødsmetall er fett, kjeften! @JR: Hvis du er interessert i noe annet enn kirkebrennere og CD'er som er kopiert fra kassett-opptak, har du fortsatt et par voksne mennesker her inne å snakke med Eg likar Ten Masked Men! I'm blue, dabbedi dabbai! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Polsk dødsmetall er nais. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Polsk metal generelt er fett! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som mobber sær polsk dødmetall ? Polsk metal er konge Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hate, Crionics og Behemoth is mah favs! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 @JR: Hvis du er interessert i noe annet enn kirkebrennere og CD'er som er kopiert fra kassett-opptak, har du fortsatt et par voksne mennesker her inne å snakke med Hva er galt med kirkebrennere og kassettopptak? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Sær polsk dødmetall, da tenker jeg på Deathmarch. Hør Mystery of Annihilation eller tittellåta. Alle sangene er gratis på hjemmesiden. Endret 19. november 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå