Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Tillater meg å stikke en kjapp tur innom Sandnes igjen og brife med det kanskje mest kjente lokalbandet:*Videoer* K(nine) sin hjemplass ligger 25-30min fra der jeg bor Ikke glem Carpathian Forest, som også kommer fra Rogaland Endret 17. november 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hoste kremte. Jeg er fra bergen. *Legge ut kjempelang liste med svartmetalband* Holder vell dette. Tar noe som ikke så mange har hørt om. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke glem Carpathian Forest, som også kommer fra Rogaland Word! Jeg kjenner K[Nine] personlig, jeg liker den virkelig uarrogante måten de oppfører seg på, i motsetning til mange andre lokalband som tror de er store bare fordi de får gi ut en plate via et knøttlite platestudio Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke glem Carpathian Forest, som også kommer fra Rogaland Word! Jeg kjenner K[Nine] personlig, jeg liker den virkelig uarrogante måten de oppfører seg på, i motsetning til mange andre lokalband som tror de er store bare fordi de får gi ut en plate via et knøttlite platestudio Nice nice, fra Egersund eller? Når vi var inne på arrogant, noen som har forhåndsbestilt det nye Dark Funeral? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nice nice, fra Egersund eller?Når vi var inne på arrogant, noen som har forhåndsbestilt det nye Dark Funeral? Er nok ikke det, men har både spilt med dem og rigga for dem flere ganger (: Same goes for Purified in Blood Og på spørsmålet ditt blir nok svaret nei; jeg har ikke forhåndsbestilt noe som helst Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mario ble akkurat mye mer awesome Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Ved tyckes? edit: Føler også jeg burde nevne Iniquity for de nyere her inne. Denne låta er fuckin epic Se filmen hos Youtube Endret 18. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Metallica kommer til Norge igjen! Noen andre som skal? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Denne låta er fuckin epic*youtube* Jeg klarer ikke å unngå å le når jeg hører vokalen kicker inn :!: Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ved tyckes? Torture Killer er fengende, men rimelig standard og hvertfall jeg gikk fort lei. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Torture Killer og Iniquity var rimelig fett, men vokalen blir litt for Cock And Ball Torture-like for min del. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dette slår alt. Vokalisten 'Waldo' i Hatebeak er nemlig.. Jepp, en papegøye Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Var det ikke et band som hadde en hund som vokalist også? Edit: Se filmen hos Youtube Endret 18. november 2009 av Ziltoid Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Torture Killer var dårlig. Iniquity var bedre Var det ikke et band som hadde en hund som vokalist også? Edit: Se filmen hos Youtube Jau, og det var et band med en ku også, men de finner jeg ikke igjen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Merkelige saker! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja, du verden hva folk finner på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er jo vokalen som gjør Iniquity awesome. Lenke til kommentar
793 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Super Mario Catle Theme Death Metal! Grisefett! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Metallica kommer til Norge igjen! Noen andre som skal? Skal selvfølgelig =) Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Metallica kommer til Norge igjen! Noen andre som skal? Skal selvfølgelig =) Skal stå opp ekstra tidlig i morgen for å sikre meg billetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå