Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Første Black Metal sangen jeg hørte var når jeg gikk i tredje klasse, det var Hvite Krist's Død. Husker jeg likte veldig godt vokalen. Vikingland kan også nevnes som en sang jeg digget, Dimmu Borigr var også på listen. Sånn, nå ble dere alle eid, så slutt å diskuter hvem som har størst pikk. Anyways, en god sang. http://www.youtube.com/watch?v=Q6ev9nB8tOo Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Dark Forest ja, fin fin gruppe. Husker eg bestillte plata dems basert på band navnet og coveret på plata, uten å ha hørt noe som helst av musikken. Fikk meg lit av en positiv overaskelse når eg satte den i. Enorm atmsofære gjennom hele plata. Endret 17. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dark Forest ja, fin fin gruppe.Husker eg bestillte plata dems basert på band navnet og coveret på plata, uten å ha hørt noe som helst av musikken. Fikk meg lit av en positiv overaskelse når eg satte den i. Enorm atmsofære gjennom hele plata. Har ikke fått gleden av og hørt igjennom hele enda, ettersom jeg ikke har den. Bare hørt på youtube, det jeg har hørt har jeg likt veldig godt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Å!! jeg elsker den sangen. og den delen 1 minutt inni sangen, du bare må bange til den, går ikke ann i å holde seg i å ikke gjøra det. Kanskje fordel å ha en link med hele sangen Endret 17. november 2009 av Perrern Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Dark Forest slo an, må jeg si! Og Perrern, har faktisk fundert på å poste One By One i dag selv, har hørt på den flere ganger daglig i det siste elsker riffene, og trommene er faen meg eargasm Endret 17. november 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Blasfemi! Et av tidenes beste BM band jo. Neh, bare kjedelig og bråkete. Det kunne kanskje vært hørbart om de hadde rensket lyden litt. En ting er å skulle leke oldschool, en annen er å ødelegge sin egen musikk pga lav hørbarhet. Raw black metal er jo fett Se filmen hos Youtube Et band som spiller ekstremt raw black metal som jeg har litt vansker med å like: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Var vel på grensen til noe for spesielt interesserte det der ja. Ah, kom nettopp på et band jeg ikke har hørt på lenge! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dragons of The North> alle andre Einherjer-album til sammen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforHvilke år KING kom ut har bra lite med at han er urutinert eller ikke å gjøre Så hvorfor diskusjonen?! For de som liker Swallow The Sun, Insomnium, og annet Melodic Death/Doom Se filmen hos Youtube nightshade var fett, må finne mer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 De som liker Ensiferum og Baranduin http://www.myspace.com/obsidieth Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg fremmer det lokale band som gjør min hjemby verdt å bo i: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ditto. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Litt Russisk BM: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) haha CypheroN den var god! Kan vel fortsette med band fra min by da: (trondheim) Endret 17. november 2009 av weebl Lenke til kommentar
gimme Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nye skiva til Between The Buried And Me holder ihvertfall mål! Enig i den! Falt vell ikke i smak hos mange her da men Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Velnias Fin stemning, god musikk. Endret 17. november 2009 av Uin Viel Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tillater meg å stikke en kjapp tur innom Sandnes igjen og brife med det kanskje mest kjente lokalbandet: Og ikke glem Purified in Blood! Nå har vi per definisjon band som Skambankt og Kaizers også, men de teller ikke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nye skiva til Between The Buried And Me holder ihvertfall mål! Enig i den! Falt vell ikke i smak hos mange her da men Enig med dere. De leverer som vanlig. Så komisk med den blandingen av intens tromming til rolig! Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sikkert noe folk har hørt før, og passer ikke helt inn i blackmetalbølgen som rår her nå, men de har hvertfall blackmetalmusikere genialt uansett Fra vortex sin blogg for morroskyld: And for those wondering about the revival of arcturus, i was told by an alien that 2011 is a lucky number... Teit video er teit, sangen slutter på 3.55 og er etterfulgt av 4 min stillhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå