Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dark Forest ja, fin fin gruppe.

Husker eg bestillte plata dems basert på band navnet og coveret på plata, uten å ha hørt noe som helst av musikken. Fikk meg lit av en positiv overaskelse når eg satte den i.

Enorm atmsofære gjennom hele plata.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Dark Forest ja, fin fin gruppe.

Husker eg bestillte plata dems basert på band navnet og coveret på plata, uten å ha hørt noe som helst av musikken. Fikk meg lit av en positiv overaskelse når eg satte den i.

Enorm atmsofære gjennom hele plata.

Har ikke fått gleden av og hørt igjennom hele enda, ettersom jeg ikke har den. Bare hørt på youtube, det jeg har hørt har jeg likt veldig godt.

Lenke til kommentar
Blasfemi! Et av tidenes beste BM band jo.

Neh, bare kjedelig og bråkete. Det kunne kanskje vært hørbart om de hadde rensket lyden litt. En ting er å skulle leke oldschool, en annen er å ødelegge sin egen musikk pga lav hørbarhet.

Raw black metal er jo fett :cry:

Se filmen hos Youtube

Et band som spiller ekstremt raw black metal som jeg har litt vansker med å like:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Sikkert noe folk har hørt før, og passer ikke helt inn i blackmetalbølgen som rår her nå, men de har hvertfall blackmetalmusikere :D genialt uansett

Fra vortex sin blogg for morroskyld:

And for those wondering about the revival of arcturus, i was told by an alien that 2011 is a lucky number...

Teit video er teit, sangen slutter på 3.55 og er etterfulgt av 4 min stillhet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...