michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det at du ser på det som 'verre' bare fordi han bomma med to år på hvor lenge han har hørt på svartmetall blablablablablabla Jeg tror ikke du har fulgt med nok til å helt forstå greia. Jeg hakker ikke på han, jeg innså bare hvorfor han er slik han er og hvorfor han har vært slik han har vært. Enkelt og greit fordi han er litt urutinert, og det er ikke noe galt i det. Alle er urutinerte i starten. Er enig i at jeg er urutinert når det gjelder Satyricon, da jeg kun har likt få sanger fra de. Men det er kun Satyricon jeg nevnte. Så slutt med stereotypen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hvilke år KING kom ut har bra lite med at han er urutinert eller ikke å gjøre Så hvorfor diskusjonen?! For de som liker Swallow The Sun, Insomnium, og annet Melodic Death/Doom Se filmen hos Youtube Endret 16. november 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
2ore Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 musique for trve pplz!!11 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 For en fantastisk idiotisk diskusjon. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nå slutter dere å pisse på hverandres legger, og hører på Danzig! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Sorry Bytex, Danzig gikk på winamp fra før av, mao var jeg i min fulle rett. edit: Er enig i at jeg er urutinert når det gjelder Satyricon, da jeg kun har likt få sanger fra de. smile.gif Men det er kun Satyricon jeg nevnte. Så slutt med stereotypen. Som jeg skrev, at du tok feil på hvilket år KING kom ut har ingenting med mitt inntrykk av deg å gjøre, ikke kunnskapene dine om Satyricon heller, enten de er gode eller dårlig. Endret 17. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nye skiva til Between The Buried And Me holder ihvertfall mål! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Siden vi snakker om det, så tror jeg egentlig det var K.I.N.G som sperret mine øyne opp for svartmetallen også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Siden vi snakker om det, så tror jeg egentlig det var K.I.N.G som sperret mine øyne opp for svartmetallen også Nå ville jeg ikke under noen omstendigheter kalle en eneste låt på Now, Diabolical for svartmetall, men den kan sikkert ha fungert som en vei til noe mer ekstremt. Den skiva er tungmetall med hes vokal, mer komplisert er det ikke. edit: Hos meg var det "The pagan prosperity" - OMC. Den skiva er faen meg ufattelig fet. Endret 17. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er jeg så veldig enig i, men som du sa, det var den som viste meg veien x) Lenke til kommentar
Patton Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Siden vi snakker om det, så tror jeg egentlig det var K.I.N.G som sperret mine øyne opp for svartmetallen også Nå ville jeg ikke under noen omstendigheter kalle en eneste låt på Now, Diabolical for svartmetall, men den kan sikkert ha fungert som en vei til noe mer ekstremt. Den skiva er tungmetall med hes vokal, mer komplisert er det ikke. edit: Hos meg var det "The pagan prosperity" - OMC. Den skiva er faen meg ufattelig fet. Jaaa, fantastisk skive! Enthrone Darkness Triumphant kom ut samme året, og etter å ha hørt begge hos en kompis så fikk jeg endelig fjernet skylappene mine mot svartmetall (noe som jeg kategoriserte som teit satanisme tidligere). Edit: Kanskje den beste OMC låten ever: Endret 17. november 2009 av Patton Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vet ikke om noen har nevnt disse her før. men her er da formloff! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Edit:Kanskje den beste OMC låten ever: Jeg heller mer mot "Return of the Night Creatures" eller "The Millennium King" jeg. Ellers er det noen perler på "Ill-Natured" også. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Når vi først er inne på black metal Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 For no ræl. Aldri skjønt hvordan folk takler "ta med kassettspiller ut i skogen og spille inn et album"-svartmetall. Fryktelig slitsomt å høre på. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 *COUGH* Nattens Madrigal *COUGH* Eventuelt Burzum... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 For no ræl. Aldri skjønt hvordan folk takler "ta med kassettspiller ut i skogen og spille inn et album"-svartmetall. Fryktelig slitsomt å høre på. Blasfemi! Et av tidenes beste BM band jo. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 For no ræl. Aldri skjønt hvordan folk takler "ta med kassettspiller ut i skogen og spille inn et album"-svartmetall. Fryktelig slitsomt å høre på. Oh ye, with untrained ears. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Katharsis er forbanna fett. Ikkje noe mer og si om det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Blasfemi! Et av tidenes beste BM band jo. Neh, bare kjedelig og bråkete. Det kunne kanskje vært hørbart om de hadde rensket lyden litt. En ting er å skulle leke oldschool, en annen er å ødelegge sin egen musikk pga lav hørbarhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå