Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Det at du ser på det som 'verre' bare fordi han bomma med to år på hvor lenge han har hørt på svartmetall blablablablablabla

Jeg tror ikke du har fulgt med nok til å helt forstå greia. Jeg hakker ikke på han, jeg innså bare hvorfor han er slik han er og hvorfor han har vært slik han har vært. Enkelt og greit fordi han er litt urutinert, og det er ikke noe galt i det. Alle er urutinerte i starten.

Er enig i at jeg er urutinert når det gjelder Satyricon, da jeg kun har likt få sanger fra de. :) Men det er kun Satyricon jeg nevnte. Så slutt med stereotypen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry Bytex, Danzig gikk på winamp fra før av, mao var jeg i min fulle rett.

edit:

Er enig i at jeg er urutinert når det gjelder Satyricon, da jeg kun har likt få sanger fra de. smile.gif Men det er kun Satyricon jeg nevnte. Så slutt med stereotypen.

Som jeg skrev, at du tok feil på hvilket år KING kom ut har ingenting med mitt inntrykk av deg å gjøre, ikke kunnskapene dine om Satyricon heller, enten de er gode eller dårlig.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Siden vi snakker om det, så tror jeg egentlig det var K.I.N.G som sperret mine øyne opp for svartmetallen også :p

Nå ville jeg ikke under noen omstendigheter kalle en eneste låt på Now, Diabolical for svartmetall, men den kan sikkert ha fungert som en vei til noe mer ekstremt.

Den skiva er tungmetall med hes vokal, mer komplisert er det ikke.

edit:

Hos meg var det "The pagan prosperity" - OMC. Den skiva er faen meg ufattelig fet.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Siden vi snakker om det, så tror jeg egentlig det var K.I.N.G som sperret mine øyne opp for svartmetallen også :p

Nå ville jeg ikke under noen omstendigheter kalle en eneste låt på Now, Diabolical for svartmetall, men den kan sikkert ha fungert som en vei til noe mer ekstremt.

Den skiva er tungmetall med hes vokal, mer komplisert er det ikke.

edit:

Hos meg var det "The pagan prosperity" - OMC. Den skiva er faen meg ufattelig fet.

Jaaa, fantastisk skive! Enthrone Darkness Triumphant kom ut samme året, og etter å ha hørt begge hos en kompis så fikk jeg endelig fjernet skylappene mine mot svartmetall (noe som jeg kategoriserte som teit satanisme tidligere).

Edit:

Kanskje den beste OMC låten ever:

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...