Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sier jo ikke en dritt om hvor lenge han har hørt på metall, kun hvor gammel han var første gang han hørte svartmetall, om 'KING' kan betegnes som svartmetall.

Mtp hvor ny KING er og at han var 13år da låta kom ut forklarer det ganske mye.

Her var det egentlig Soad med Toxicity som dro meg inn i metallen og Maiden som gjorde meg "avhengig". Derfra var jeg innom noe Metallica, Rammstein, Dimmu Borgir, Emperor, Hammerfall og ny In Flames. Hører lite på de bandene der nå, med unntak av Maiden, og det går mer i tungrock, heavy/power og death. I motsetning til mange andre har jeg riktignok ikke forlatt "røttene mine" innenfor metall. Jeg liker fortsatt de samme Rammstein-skivene nå som jeg gjorde da og jeg synes fortsatt Toxicity er ei kongeskive. Jeg foretrekker bare å høre på Torture Division og Wolf mot Rammstein og Emperor.

Lenke til kommentar
Sjøl så hører jeg fortsatt mest på gamle powermetalen, men jeg har lært meg å sette pris på svartmetall, det gjorde jeg ikke før.

Jeg har mindre til overs for svartmetall nå enn jeg hadde før, noe som er ganske trist. Jeg har 100svartmetallskiver som bare sitter og ser på meg, men aldri til hørt på. I tillegg har jeg endel Lper som støver ned.

Haha. Da tok jeg meget feil. Trudde den kom ut i '04 hence, jeg var ikke 13 år da KING kom ut. Da var det 06' jeg begynte å like BM.

Du er klar over at det der kun gjorde alt verre, ikke sant?

The Project Hate i Rock Band. Ganske fett at noen har giddi å fikse dette. Blir det så bra som det ser ut er det mulig jeg kjøpe RB kun for den ene låta.

Lenke til kommentar
At dere gidder å krangle om hvem som er mest TRVWE!!!

Hvem ar sagt noe om tr00? Prometherion har fått det til å virke som om han er langt mer rutinert enn han faktisk er, og KING-uttalelsen hans var ganske oppklarende. Jeg tror de fleste av oss kan kjenne oss igjen i alt det der riktignok. Være relativt ny i en sjanger og aldri høre på noe annet, ende med å "tro" en er uberpro uten å egentlig ha noen peiling what so ever. Fleste kids er sånn. Godt det forsvinner når en nærmer seg myndig alder.

edit:

..Fordi det var det som var samtaleemnet akkurat nå?

Okey, hvem er du?

Vanligvis når folk ikke bryr seg om noe så ignorerer de det, de slenger seg ikke på bølgen for å forbedre eller forverre. Hva som er samtaleemne eller ikke er bra likegyldig.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Det sier jo ikke en dritt om hvor lenge han har hørt på metall, kun hvor gammel han var første gang han hørte svartmetall, om 'KING' kan betegnes som svartmetall.

Mtp hvor ny KING er og at han var 13år da låta kom ut forklarer det ganske mye.

Lite annet enn dine fordommer.
Lenke til kommentar
Ok, greit. Misforstod, virka som du hakka på han siden han kun hadde likt bm siden 2006.

Å, nei for all del. Som jeg sa over her selv, jeg har ikke smaken for svartmetall selv, det er heller måten han har uttrykt seg på og hva han har likt. Ala prøve å virke 18år men fortsatt høre på ole brum før du legger deg opplegg.

Lite annet enn dine fordommer.

De bekreftes raskere enn du kan blunke.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Heh. Epic! Selv om jeg er enig med kommentarene: Det høres mye mer ut som 3 Inches of Blood enn Mastodon :p

3IoB er awesome! :D

Jeg skal unnlate å kommentere videoen. Det eneste jeg fant x)

Den sangen er grisefet!

Synes dog denne vesjonen som er lit raskere er kulere:

Se filmen hos Youtube

AnngåendeMastodon sangen, elsker den regel: Don't pull your penis out, unless you really have to :p.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
edit:
..Fordi det var det som var samtaleemnet akkurat nå?

Okey, hvem er du?

Vanligvis når folk ikke bryr seg om noe så ignorerer de det, de slenger seg ikke på bølgen for å forbedre eller forverre. Hva som er samtaleemne eller ikke er bra likegyldig.

Du spør hvorfor han gidder å fortsette/endre på historien sin. Jeg sier at en mulighet for at han fortsetter på historien sin er fordi det faktisk var det vi snakket om. Jeg ser ikke noen tegn til at han 'slenger seg på bølgen'.

Så jeg synes ikke samtaleemne er bra likegyldig. Det at du ser på det som 'verre' bare fordi han bomma med to år på hvor lenge han har hørt på svartmetall, derimot, er noe ytterst få bryr seg om, og det er det han prøver å påpeke. Å påstå at folk ignorerer ting de ikke bryr seg om er bullshit.

Synes dog denne vesjonen som er lit raskere er kulere:

Hey, der var den jo!

Min versjon var fra demoen deres, mens du postet the real deal :p

Lenke til kommentar
Det at du ser på det som 'verre' bare fordi han bomma med to år på hvor lenge han har hørt på svartmetall blablablablablabla

Jeg tror ikke du har fulgt med nok til å helt forstå greia. Jeg hakker ikke på han, jeg innså bare hvorfor han er slik han er og hvorfor han har vært slik han har vært. Enkelt og greit fordi han er litt urutinert, og det er ikke noe galt i det. Alle er urutinerte i starten.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Han bommer på et årstall, og du kaller ham urutinert? Hvordan blir en rutinert, da?

For når jeg leser gjennom de tidligere postene hans hvor han argumenterer for og mot musikk, synes jeg han virker ganske så 'rutinert'. Bare å bruke et ord som 'rutinert' når det kommer til musikksmak er tullete, spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...