Batnobbit Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Finner ikke noen episoder av sessong 3 jeg. D: Søk s03e01, noe sånt jeg måtte søke før jeg fant. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Finner ikke noen episoder av sessong 3 jeg. D: Nevermind, du fant det, ser jeg. Endret 14. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Joda, fant når jeg søkte s03e01. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er bra sikker på at det der ikke er godtatt på dette forumet. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er vel egentlig lurt å fjerne linken nå, ja. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Takk for påminnelsen Så akkurat første episode, jeg og - og sier meg enig med han over meg her, dette ser ut til at det lett kan bli den beste sesongen til nå! Lengre episoder, og sannelig virket ikke animasjonen bedre óg! Første sang til nå var episk too ^^ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Fikk denne av en kompis, tenkte bare jeg kunne poste den her som et bidrag. Selve videoen kan kanskje være litt stygg for noen. selv om det finnes mange værre. Endret 14. november 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Regner med det bare er et tidsspørmål før den der blir fjernet. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Awesome (Noctem) Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Damn, Noctem var grisefett! Endret 15. november 2009 av Saddlefall Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Regner med det bare er et tidsspørmål før den der blir fjernet. Kan man fjerne det bare fordi man ikke liker musikken? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg lurer på om dissa blacmetalgutta prøver å se latterlige og parodiske ut, eller om de faktisk synes de selv er kule og tøffe. Låta var grei nok. Kjip vokal. Kjedelig gitarsolo. Musikkvideoen var elendig. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg lurer på om dissa blacmetalgutta prøver å se latterlige og parodiske ut, eller om de faktisk synes de selv er kule og tøffe. Låta var grei nok. Kjip vokal. Kjedelig gitarsolo. Musikkvideoen var elendig. Det går på smak og behag, kanskje? Selv synes jeg den ideen var genial. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det går jo selvfølgelig på smak, men jeg har store vanskeligheter med å tro at noen faktisk synes de ser kule og bra ut når de har på seg det juggelet der. Kreds for parodi dersom det bare er tull. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg lurer på om dissa blacmetalgutta prøver å se latterlige og parodiske ut, eller om de faktisk synes de selv er kule og tøffe. Låta var grei nok. Kjip vokal. Kjedelig gitarsolo. Musikkvideoen var elendig. Gråt oss en elv. Buhu, så fælt at et band ønsker å finne på noe nytt når det gjelder outfits, videoer osv. Buhu. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Eneste jeg vil kommentere er at jeg synes ikke masken til trommisen var så kul. Ellers var det egentlig ganske greit. Musikken var fet egentlig. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg lurer på om dissa blacmetalgutta prøver å se latterlige og parodiske ut, eller om de faktisk synes de selv er kule og tøffe. Låta var grei nok. Kjip vokal. Kjedelig gitarsolo. Musikkvideoen var elendig. Gråt oss en elv. Buhu, så fælt at et band ønsker å finne på noe nytt når det gjelder outfits, videoer osv. Buhu. buhu, så fælt at noen syntes kostymene ikke er fine. buhu right back at ya. ræva musikk var det også. huhu søndagskosen fra meg til deg. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 såså barn, ta det litt med ro nå Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er faktisk enig i xBoffen her. Dritt band, dritt sang og latterlig video. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og da var vi tilbake på "jeg kaste bæsj på ditt band, du kaste bæsj på mitt band" nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå