Lidskjalv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Influences: Scooter, Cradle Of Filth, 2 Unlimited, Fear Factory, Capella, Slipknot, E-Type Evt styr unna. Dette var en suppe av bedritne artister. Resultatet av de innflytelsene lover ikke godt, for å si det sånn. ^^ Cradle Of Filth har da en del bra da Nei fytt i faen.... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hørte litt på CoF før, men etter to uker så synes jeg alt var møkk og hørte aldri noe mer på det. For noen uker siden så jeg noen gamle videoer fra downloadfestival 06 og der kom jeg tilfeldigvis borti en CoF video og Dani Filth ser og høres ut som en voldtatt katt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) CoF har sine lyspunkter syns jeg. Midian er ei god plate. Katastrofalt liveband da. Endret 18. november 2007 av Glint Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nubs, når Scooter er øverst på influences-lista så må det bli bra. CoF er da ikke verst de heller, noen godsanger på alle albumene, og hyppig på de to siste. Malice Through the Looking Glass Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, kansje jeg skal prøve litt mer CoF igjen, men jeg blir fort lei PIPIPIPPPIIIIIIIIPP!!11 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Cradle Of Filth har da en del bra da Hvor da? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, kansje jeg skal prøve litt mer CoF igjen, men jeg blir fort lei PIPIPIPPPIIIIIIIIPP!!11 Den hylinga til Dani er det beste med hele bandet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, kansje jeg skal prøve litt mer CoF igjen, men jeg blir fort lei PIPIPIPPPIIIIIIIIPP!!11 Den hylinga til Dani er det beste med hele bandet. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hallo dere, står til eller hva? lurte på om dere kunne hjelpe meg litt finne noen nye metal band ser etter noe som har litt den samme stilen som slipknot likte veldig gått sangen "before i forget" den ga meg litt kick samme med fear factory " shock " P.S glad i inflames og soilwork Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis du liker In Flames, Soilwork og Slipknot, så er det mulig System of a Down er noe for deg. En veldig spesiell type musikk. Veldig vanskelig å beskrive det, men det er rimelig sint musikk. Morsomt er dte også noen ganger. Sjekk ut noen sanger på youtube og si hva du synes Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) P.S glad i inflames og soilwork Prøv: Amon Amarth, Dark Tranquillity, Dimension Zero og The Crown. Endret 18. november 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis du liker In Flames, Soilwork og Slipknot, så er det mulig System of a Down er noe for deg. En veldig spesiell type musikk. Veldig vanskelig å beskrive det, men det er rimelig sint musikk. Morsomt er dte også noen ganger. Sjekk ut noen sanger på youtube og si hva du synes jeg har jo hørt litt av dem er ikke sånn veldig glad i dem har du annet på lager a? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hallo dere, står til eller hva? lurte på om dere kunne hjelpe meg litt finne noen nye metal band ser etter noe som har litt den samme stilen som slipknot likte veldig gått sangen "before i forget" den ga meg litt kick samme med fear factory " shock " P.S glad i inflames og soilwork Har du hørt dark Tranquillity? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hallo dere, står til eller hva? lurte på om dere kunne hjelpe meg litt finne noen nye metal band ser etter noe som har litt den samme stilen som slipknot likte veldig gått sangen "before i forget" den ga meg litt kick samme med fear factory " shock " P.S glad i inflames og soilwork Har du hørt dark Tranquillity? nei de skal jeg prøve takk;) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Obituary er så forbanna fett. http://www.youtube.com/watch?v=F8-J4hL7iDM Dette må være den mest irriterende stilen på en vokal jeg noensinne har hørt. Tokio Hotel? A-Ha? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hallo dere, står til eller hva? lurte på om dere kunne hjelpe meg litt finne noen nye metal band ser etter noe som har litt den samme stilen som slipknot likte veldig gått sangen "before i forget" den ga meg litt kick samme med fear factory " shock " P.S glad i inflames og soilwork Hvorfor ikke skaffe CoF, CoB og Dimmu Borgir, så har du samme smak som en million andre? Tydelig at noen velger hvilke band som skal selge, og at de bandene må legge om musikken til at flest kan like dem. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har peil som veit om no skikkelig intens, brutal og teknsik death metal ala Nile og Hate Eternal? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tja, Gorguts, Cryptopsy og Psycroptic kanskje? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tja, Gorguts, Cryptopsy og Psycroptic kanskje? Har jeg. Er ikke akkurat det jeg tenker på. Tenker mer på intensiteten til Nile og Hate Eternal. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har peil som veit om no skikkelig intens, brutal og teknsik death metal ala Nile og Hate Eternal? Vital Remains - Dechristianize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå