Perrern Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Nei, nå trenger vi noe akustisk her, er det noen somvet om flere akustiske versjoner av metal sanger? Elsker foresten koringa til Henjo (andre gitaristen) på slutten der Endret 13. november 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kanskje ikke det mest orginale coveret å poste, men jævlig bra for det Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 What. the. f*ck?! Så forferdelig, yet entertaining Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Beklager. Allah Akhbar var det. Allah Akhbar = "Gud er stor" anyway.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som skal på Rammstein i februar her? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg skal. Rammstein er barskt. Og de bruker MYE flammer og effekter i showene sine. Folk som var der sist sa de følte varmen fra flamme-effektene helt til bakerste rad på Vallhall. Samme stedet denne gangen også. Endret 14. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har litt lyst til å dra. Synes ikke musikken er så altfor kul, men live showet dems er rimelig fett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fantastisk sang fra et fantastisk band! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er heller ikke noen veldig stor fan av Rammstein sin musikk, men jeg tror konserten i februar vil bli awesome! Favorittbandet til kompisen min, så jeg og dama hans overrasker ham med billett - han tror han skal på familiestevne i Tyskland den helga Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fantastisk sang fra et fantastisk band! Njaa.... Goat Horns og demo-skiva er de 2 eneste gode de har, resten er ganske drit. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Har litt lyst til å dra. Synes ikke musikken er så altfor kul, men live showet dems er rimelig fett. Ja hadde vert fett og fått med seg dette xD Se filmen hos Youtube Finnes bare en rammstien. (Spol frem til 3:30 dere som ikke har sett den) Endret 14. november 2009 av blashyrkh Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Fantastisk sang fra et fantastisk band! Njaa.... Goat Horns og demo-skiva er de 2 eneste gode de har, resten er ganske drit. Er gode dem og ja, men Lunar Poetry demoen er nydelig! Liker de meste av dem egentlig. Endret 14. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Sesong 3 av Metalocalypse har nettopp startet også :!: Endret 14. november 2009 av Crippled Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 \m/ Dethklok er, nest etter Amon Amarth, etter min mening det beste bandet i verden! Visste dere at bandet er basert på en amerikansk tegneserie? Har begge sesongene, kan se dem om og om igjen uten å bli lei; Se filmen hos Youtube Sesong 3 av Metalocalypse har nettopp startet også :!: Yaay! 30 minutters-episoder! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sesong 3 av Metalocalypse har nettopp startet også :!: Ja, ny episode klar for nedlasting på mandag Grei nok start, tror denne sesongen kan bli den sterkeste Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Finner ikke noen episoder av sessong 3 jeg. D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå