Lidskjalv Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Husker du Marty Friedman? Savner du Jason Becker? Elsker du teknisk dødmetall? I give you Gorod: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Norsk klassiker Gullkorn! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Gorod er rein fransk Awesome! Har ikke hørt mye på det nyeste, men di to første er fantastisk! Edit: må anbefale litt Steel Assassin mens jeg først er igang! Se filmen hos Youtube Endret 9. november 2009 av Soundchaser Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Husker du Marty Friedman?Savner du Jason Becker? Elsker du teknisk dødmetall? I give you Gorod: Se filmen hos Youtube Oi, nesten like tøft som Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Sist jeg hørte på CORONER? 17 år. Med langt hår og Thrash på Sony Walkman Endret 9. november 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hehe, vi hadde tidligere Conception-trommis på "audition" til et svartmetall-band jeg og en kompis skulle starte opp. Han svarte på annonsen, men nekta å spille noe annet enn tyske powermetal-rytmer, så det ble ikke noe av det. Men trivelig type, dro med oss inn til byen etterpå i bar overkropp og lyseblå shorts og ned på Rockin for å ta et par pils. En anna fyr vi prøvde ut var grisegod trommelærer men fikk vondt i armen etter 2 minutter med blastbeats. Endret 10. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Haha, 8 bit ftw ^^ Digger avataren din! Her var det mye snacks som jeg har plukket med meg videre, men Amon Amarth vil alltid være de beste Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 10. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Njaa, det siste albumet er ikke såå bra. De 3 siste låtene på plata er nice. Men resten er forsåvidt kjedelig imo. Venter fortsatt på Time. ...... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Njaa, det siste albumet er ikke såå bra. De 3 siste låtene på plata er nice. Men resten er forsåvidt kjedelig imo. Venter fortsatt på Time. ...... Say what now? Twilight of the Thunder God-plata er inf*ckingcredible! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er det noen her som skal på Your Demise / The Devil Wears Prada konsert i morgen da? Ja, jeg vet jeg kommer til å bli hatet her nå. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er det noen her som skal på Your Demise / The Devil Wears Prada konsert i morgen da? Ja, jeg vet jeg kommer til å bli hatet her nå. HAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Njaa, det siste albumet er ikke såå bra. De 3 siste låtene på plata er nice. Men resten er forsåvidt kjedelig imo. Venter fortsatt på Time. ...... Say what now? Twilight of the Thunder God-plata er inf*ckingcredible! Foretrekker With Oden On Our Side pga soundet de har på den nye. Det er ikke så bra som WOOOS. Syns det er litt ''mykere'' trommer. Om du forstår Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Foretrekker With Oden On Our Side pga soundet de har på den nye. Det er ikke så bra som WOOOS. Syns det er litt ''mykere'' trommer. Om du forstår Jeg liker alle gjesteartistene Twilight of the Thunder God har, spesielt LG Petrov fra Entombed (som forøvrig er awesome!) i sangen Guardians of Asgaard. Så Amarth live fire ganger i oktober, da med Entombed som oppvarming, så jaggu fikk vi ikke LG Petrov som gjesteartist live óg Skulle også se Evile under samme konsert(er), men bassisten Mike Alexander døde som kjent uken før Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Twilight of the Thunder God er jo konge! Rolige saker: Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Twilight of the Thundergod er så jævli simpel og kjedelig i forhold til alle albumene før Fate of Norns. 2004 var det året Amon Amarth ble og forble ræva... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Twilight of the Thundergod er så jævli simpel og kjedelig i forhold til alle albumene før Fate of Norns. 2004 var det året Amon Amarth ble og forble ræva... Har de noen bra skiver i det hele tatt? Alle sangene som har blitt linket til i denne tråden er utrolig kjipe. Skjønner virkelig ikke at så mange digger det bandet. Rimelig oppskrytt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sjekk ut Under The Northern Star, Embrace of The Endless Ocean, Runes To My Memory, Pursuit of Vikings. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Twilight of the Thundergod er så jævli simpel og kjedelig i forhold til alle albumene før Fate of Norns. 2004 var det året Amon Amarth ble og forble ræva... Har de noen bra skiver i det hele tatt? Alle sangene som har blitt linket til i denne tråden er utrolig kjipe. Skjønner virkelig ikke at så mange digger det bandet. Rimelig oppskrytt Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå