michael691 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1349 på union scene (g60) i dag for kidsa. Count me out. Tøffen må ha alkohol vett. Er mer det at jeg ikke orker ett rom fylt av sånne som deg Hva får deg til å tro at du kjenner meg tr00 boi? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1349 på union scene (g60) i dag for kidsa. Count me out. Tøffen må ha alkohol vett. Er mer det at jeg ikke orker ett rom fylt av sånne som deg Hva får deg til å tro at du kjenner meg tr00 boi? Var det du som het Arild_banankake? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 For ikke å snakke om alle de fantastiske postene på samvittigheten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1349 på union scene (g60) i dag for kidsa. Count me out. Tøffen må ha alkohol vett. Er mer det at jeg ikke orker ett rom fylt av sånne som deg Hva får deg til å tro at du kjenner meg tr00 boi? Alt det geniale du skriver. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1349 på union scene (g60) i dag for kidsa. Count me out. Tøffen må ha alkohol vett. Er mer det at jeg ikke orker ett rom fylt av sånne som deg Hva får deg til å tro at du kjenner meg tr00 boi? Alt det geniale du skriver. Takk Det jeg skriver i en tråd om musikk har da ingenting med min personlighet å gjøre, unntatt musikk selvsagt. [/off topic ends.] Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ved å si "Tøffen må ha alkohol vett" og "Hva får deg til å tro at du kjenner meg tr00 boi?" så driter du deg ut... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg kan se problemet. Glenn er mer true oldschool og du er mer.. vel.. popmetall. Slikt går sjelden overens. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja jøss, Du har helt rett. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det har ingenting med hva han hører på, har mer med generell oppførsel å gjøre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det har ingenting med hva han hører på, har mer med generell oppførsel å gjøre. Tror ingen hadde kritisert deg om det var det. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen av Metalheadene her som hører på crossover thrash og har noe å anbefale? Kanskje litt sein nå, men uansett. Du burde sjekke ut Wehrmacht, spesielt albumet "Shark Attack". Jevli fet riffing langt opp i ræven Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det har ingenting med hva han hører på, har mer med generell oppførsel å gjøre. Tror ingen hadde kritisert deg om det var det. Jo eldre jo bedre, eller hva? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jo eldre jo bedre, eller hva? Alder har lite med saken å gjøre. Men jo "kulere" jo dårligere pleier å være en bra regel. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jo eldre jo bedre, eller hva? Alder har lite med saken å gjøre. Men jo "kulere" jo dårligere pleier å være en bra regel. Så band som ''ser badass ut'' spiller dårlig, og de som har buksa høyt oppe, har puddelhår, eller noe annet harry er best? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så band som ''ser badass ut'' spiller dårlig, og de som har buksa høyt oppe, har puddelhår, eller noe annet harry er best? Nei, men de som ser ut som overtatoverte 13åringer pleier stort sett å spille som overtatoverte 13åringer. Emosveis og piercinger er ikke og har aldri vært metall på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Saa, saa, børn, nu maa i være snilde med hinanden -onkel bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så band som ''ser badass ut'' spiller dårlig, og de som har buksa høyt oppe, har puddelhår, eller noe annet harry er best? Nei, men de som ser ut som overtatoverte 13åringer pleier stort sett å spille som overtatoverte 13åringer. Emosveis og piercinger er ikke og har aldri vært metall på noen som helst måte. Barking up the wrong tree there. Jeg hører mest på blackened death og -ikke (måtte få med meg det ellers blir det slakt) mainstream melodic death metal, doom, prog og black. Såså. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Så sinte folk er, *rageragerage* På tide med litt ragemetal, la kniven gjøre snakket! Ganske kul sang som passet seg veldig bra edit: bytte til ikkeskurrversjon Endret 29. oktober 2009 av No0en Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Låta var jævlig bra Endret 29. oktober 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Barking up the wrong tree there. Jeg hører mest på blackened death og -ikke (måtte få med meg det ellers blir det slakt) mainstream melodic death metal, doom, prog og black. Såså. HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå