Bytex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) De karene er garantert æresmedlemmer i Anonyme Glade Satanister. Herlig å se sånn selvironi. Musikken er jo ikke halvgæren heller. Fikk lyst å dra frem en annen morsom fyr, Devin Townsend. Vanvittig heftig låt, og vanvittig tjukk trommis som spiller dritfort (og ser ut som han kjeder seg) Endret 27. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aldri skjønt Devin Townsend-hypen. Han kan riktignok det å produsere/recorde musikk, da. Misery Signals - Controller <3<3<3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Elsker stemmen hans, spesiellt i det høye registeret når han nesten går over i rein screaming men holder pitchen likevel. Hør på hele låten. Den har mange deler, helt nydelig. Endret 27. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sangen der var grisefet! Og det samma var trommisen. Grisefet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har ikke hørt noen som synger så fett som Devin. Har det vanlige powermetalspekteret uten falsett, men også den melodiøse screamvokalen i det øvre registeret han bare flipper over til. Denne er også fin: Slenger med en kjapp liten sak fra 1997 også: Som Ministry med enda mere overdrive. Så latterlig heavy, også kommer bare refrenget på 1:00 og setter prikken over i'en. Endret 27. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aldri skjønt Devin Townsend-hypen. Ikke jeg heller. Han er utrolig dyktig, but still. I mine øyne mangler han det lille ekstra. Now this is awesome: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hørte du låtene jeg postet Nyhus? Det er FEIT metal. Men mannen har veldig mange ansikter, du har tullemetalen der han bruker sitt eget navn, og den beinharde industrielle Ministry-metalen som var Strapping Young Lad, ambiente Devin, lydvegg-støy-Devin..osv osv. Endret 27. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hørte du låtene jeg postet Nyhus? Det er FEIT metal. Men mannen har veldig mange ansikter, du har tullemetalen der han bruker sitt eget navn, og den beinharde industrielle Ministry-metalen som var Strapping Young Lad, ambiente Devin, lydvegg-støy-Devin..osv osv. Jeg har hørt en god del av de forskjellige bandene hans, en kamerat var helt besatt en periode. Det har bare aldri gitt meg noe. Eneste unntaket er Ziltoid som rocker hardt. yyyyyeeee. Endret 27. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Oki det. Låter som Detox og Underneath the Waves gir meg gåsehud, hvertfall Får meg til å ville dra frem gamle Ministry plater og skru opp lyden et par hakk ekstra. Trist at klokka er 00:25 og jeg bor i borettslag. Hmf. Men man kan jo finne på youtube: Se filmen hos Youtube Verdens tøffeste intro. Endret 27. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Når dere først snakker om Devin, nye samples fra Addicted ligger ute på amazon og låta "Bend it Like Bender!" skal ifølge Devin selv legges ut på myspace i morgen. *ziltoid.jpg*yyyyyeeee Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den var artig. Spesiellt når Ziltoid snakker med nerdestemme og lesping. Må vel sjekke ut hele skiva, da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen her som har hørt no særlig på den nyeste skiva til Lamb of God? Må si den er ganske forskjellig Sacrament, som var grisebra. Det var langt mindre gitardrevent og langt mindre melodisk. Og noe særere. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmm, videoene til the Black Satans er noe av de skumleste jeg har vært borti i allefall XD Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Låt fra nye skiva til Freak Kitchen er ute på myspacen. Mye teknisk snadder i denne låta! Gleder meg til skiva ankommer postkassa og konserten på Lørdag. http://www.myspace.com/freakkitchenmusic Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Da stikker eg på W.A.S.P. konsert Endret 28. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen her som har hørt no særlig på den nyeste skiva til Lamb of God? Må si den er ganske forskjellig Sacrament, som var grisebra. Det var langt mindre gitardrevent og langt mindre melodisk. Og noe særere. Jeg kjøpte den nesten med en gang den kom ut. Helt klart forskjellig fra sacrament, men ikke mindre bra, helt på høyde med deres andre album, jeg digga det! btw freak kitchen var nice Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da stikker eg på W.A.S.P. konsert Kos deg! Litt festlig at Norge er et av landene med flest stopp under denne turneen. 6 stopp. Kun Tyskland og UK som har like mange. Normenn er tydeligvis glad i gamle Blackie. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kjøpte den nesten med en gang den kom ut. Helt klart forskjellig fra sacrament, men ikke mindre bra, helt på høyde med deres andre album, jeg digga det! Litt usikker på hva jeg synes jeg. Den er endel mer slitsom å høre på, langt mindre melodisk. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kjøpte den nesten med en gang den kom ut. Helt klart forskjellig fra sacrament, men ikke mindre bra, helt på høyde med deres andre album, jeg digga det! Litt usikker på hva jeg synes jeg. Den er endel mer slitsom å høre på, langt mindre melodisk. den er litt mer "heftig" og litt mindre "stilig"(sacrament) og "niiice lol" (ashes of.. og as the palaces...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå