Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var liksom ironisk ment da, i og med at noe av det første jeg tenker på når jeg hører Immortal er en stor fin øks. Anyway, som sagt, fint at katta kom tilbake, litt gøy hvis han fyren som kidnappet katta var samme som skrev trusselbrevet. Snakker om at han ikke må plage katta, og når han får den igjen er den kanskje blitt misshandlet.

 

uansett, har startet å like denne sangen jeg :) har så fint refreng rundt: 1:50

 

 

Resten er litt "meh"...

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Catamenia har vel ikke beveget seg en millimeter fra "enthrone"-tida til Dimmu Borgir..

 

Nå trenger jo ikke det nødvendigvis å væra noe negativt da, men jeg føler at det nyere ikke har helt same feelingen som enthroned plata. for eksempel denne:

 

 

og denne

 

 

Jeg digger i allefall trommene sjukt på den siste der.

Lenke til kommentar

Maiden hadde panser-baller som turte å gjøre hele nyplata på turne FØR klassikerne. Men sant skal sies, hadde de aldri turt å spille noe nytt live, ville vi hatt samme settet som NOTB-turneen fremdeles. Og da tror jeg ikke folk hadde kjøpt billetter mere.

 

Jeg var i vallhall på life.. konserten og sto mest bare og koste meg med de nye låtene, og så tok helt av når Fear of the Dark kom.

Og Bruce forventet jo ikke at alle sang alle sangene heller, han hadde jo en liten takketale for at vi holdt ut å høre på hele nyplata før de sparka igang klassikerne. Veldig gjennomført opplegg. Definitivt en konsert jeg husker bedre enn "best of"-konsertene jeg har sett før.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg synes også a matter plata var kul, eneste jeg savnet egentlig var farten. Eneste jeg kan si at jeg ikke var så fornøyd med på plata, jeg fikk ikke noe sånn deilig speed følelse som jeg har fått av mange av de andre platene og sangene dems.

Det er sant.

Men Maiden kom jo aldri helt tilbake etter at Bruce stakk.

Endret av Osecia
Lenke til kommentar
Men Maiden kom jo aldri helt tilbake etter Blaze tiden.

Nåja, jeg synes Brave New World og Dance of Death er to av de beste skivene de har levert jeg. AMoLaD er bra den også, men den er langt mer dyster enn de andre Maiden-skivene.

Det er to av mine favoritter og, men det er ikke den samme hastigheten som tidligere.

Lenke til kommentar

Synes Brave New World og A Matter of Life and Death er knallskiver jeg. Dance of Death er ikke helt på samme nivå, men absolutt ikke dum den heller. AMOLAD er jo også noe helt annerledes på en måte i forhold til alle andre Maiden-skiver. Hadde ikke takket nei til å høre den ovenfor best of på en konsert, nei.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Det er to av mine favoritter og, men det er ikke den samme hastigheten som tidligere.

At gitarriffene ikke blir runket like hardt trenger ikke være negativt ;)

 

Blir sikkert ny turne til neste år eller noe. De finner enten et påskudd til å kjøre mere best-of-gamle-låter sett eller en ny plate.

Jeg synes å huske noe om at de skal kjøre ut ei ny plate og turne for den, så gi seg.

Lenke til kommentar
Jeg synes å huske noe om at de skal kjøre ut ei ny plate og turne for den, så gi seg.

 

Neida.

 

http://www.starpulse.com/news/index.php/20...l_plans_to_quit

 

Heavy metal legends Iron Maiden have abandoned plans to quit after their next album, insisting they'll keep rocking well into old age. Just last year, bassist Steve Harris suggested the group was close to disbanding, and that band members would walk away after the next release.

 

He said, "We've always said we're only going to do 15 albums; we're coming up to it. There's going to be an ending point."

 

But guitarist Adrian Smith reveals the group has experienced a shift in opinion as it celebrates its 35th anniversary - and band members have decided to keep on recording and performing.

 

Smith tells MetalHammer.co.uk, "We'll carry on. The great thing is that there's clearly a huge audience out there waiting to hear what we're going to do right now; and in the real world that's not a very common situation so you have to appreciate it."

:D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

"Kom jo aldri helt tilbake" kan umulig tolkes på noen positiv måte.

 

edit:

But guitarist Adrian Smith reveals the group has experienced a shift in opinion as it celebrates its 35th anniversary - and band members have decided to keep on recording and performing.

Fyfaen, håper det stemmer.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...