huf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Sarcofago - RottingChakal - Abominable Anno Domini Sepultura, Pantera og Exhorder har du kontroll på? Sjølvsagt. Syns det er spennande å finne ut litt om dei mindre kjente banda i sør-amerika. Ufatteleg mykje rått frå Brasil og omegn. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Sarcofago - RottingChakal - Abominable Anno Domini Sepultura, Pantera og Exhorder har du kontroll på? Sjølvsagt. Syns det er spennande å finne ut litt om dei mindre kjente banda i sør-amerika. Ufatteleg mykje rått frå Brasil og omegn. Da kan du kjøre på med dette også - thrash frå Brasil og omegn: Dorsal Atlantica - Antes Do Fim og Dividr & Conquistar Holocausto - Campo De Exterminio MX - Mental Slavery og Simoniacal Overdose - You're Really Big Psychic Possessor - Toxic Diffusion Sextrash - Funeral Serenade og Sexual Carnage Sodomizer - Tales Of The Reaper og The Dead Shall Rise Taurus - Signo de Taurus Violator - Chemical Assault Vulcano - Who Are The True?, Bloody Vengeance og Antropophagy Witchtrap - Sorceress Bitch og No Anesthesia Endret 17. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Demo er gitt ut fra Tesseract-gutta her! Trist nok så blir den ikke gitt ut i fysisk format, men det blir på tide så fort EP-en kommer ut. Har ikke fått hørt den selv, men det blir nok, så fort jeg innser at det ikke er så verst med å ikke eie det fysisk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hinoi Team er uansett röffere enn det aller, aller meste av metal som (andre enn meg) nevner her. Søkte det opp nå! Hoho! Holdt på å drite på meg! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Aldri hørt en J-pop-sang som overgår Ayumi Hamasaki - Evolution. Endret 17. november 2007 av DurinVIII Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For en stund siden ble det lagt ut url til et urørt-band (tror jeg) som hadde sampla angry german kid til noe black metal-greier. Jeg klarer ikke finne igjen dette, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har den på PC-en. Det var Glint som posta den i en tråd han lagde. Finner selvsagt ikke tråden nå... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For en stund siden ble det lagt ut url til et urørt-band (tror jeg) som hadde sampla angry german kid til noe black metal-greier. Jeg klarer ikke finne igjen dette, noen som kan hjelpe? http://www.uhort.no/artist/vardr/sang/10068;qt=y Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er faen meg sant. Men jeg venter uansett på en solid anbefaling av god trance metal her i gården. Hardcore RaveMetal?: http://www.myspace.com/theberzerker anyway: Meshuggah + Fear Factory = http://www.myspace.com/synbreed (ikke nødvendigvis som i sum = bedre) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 The Berzerker var vakkert! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hvor vakkert er det ikke å ha skikkelig tr00 metalkidz på mzn? The Berzerker var fett nok. Vokalen var både god og dårlig, varierte veldig. På de nyere låtene var den såpass fet, at jeg tok en sjans og bestilte den nyeste skiva deres. Noen som kan anbefale meg noe kos fra Vader? Om de har noe med stor likhet som "This is the war" må dere hyle ut. Endret 18. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er ikke vakkert nei, men Nyhus, hvorfor gidder du å bry deg i det hele tatt? Red Harvest - Move or be Moved Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Det er ikke vakkert nei, men Nyhus, hvorfor gidder du å bry deg i det hele tatt? Fordi jeg har veldig lite å gjøre en søndagsformiddag. edit: Den videoen så jeg da den ble sendt for første gang på nrk Metalheart. Har lett etter den siden, herlig parodi! Endret 18. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som kan anbefale meg noe kos fra Vader? Om de har noe med stor likhet som "This is the war" må dere hyle ut. nyeste er ganske bra ... Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Frekk t-skjorte på han eine i den videoen. Pentagram er frekt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som kan anbefale meg noe kos fra Vader? Om de har noe med stor likhet som "This is the war" må dere hyle ut. Litany og Revelations er dei to beste skivene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skal ta en titt på de tre nevnte. Jeg mente forresten hele "Art of War" skiva, blandet navnet på spor nr.2 og selve epen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Skal ta en titt på de tre nevnte. Jeg mente forresten hele "Art of War" skiva, blandet navnet på spor nr.2 og selve epen. Start med Revelations. Gjerne med When Darkness Calls. Åpningsriffet (a) i den songen er enormt. Endret 18. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hele Litany er bare deilig. Basstrommelyden er det ingen dødsmetallband som har turt å etterligne. Den HAMRER seg inn i sjelen og blir der for alltid. Spesiellt Wings. Selv når de spiller coverlåter hører man at det er Vader. Fantastisk klipping: Endret 18. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå