Vowels Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Manowar er svaret på harry. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Manowar, ja. De hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Manowar er herlig harry, og de gjør alt for å opprettholde statusen. Og elskes for det. Kjøre motorsykkel inn på scenen? *check* Gitarister+vokalist headbange synkront fremst på scenen? *check* Lange runke-gitar/bass soloer? *check* Bruke "all hail...manowar" som intro til konsert *check* Laget en låt som heter Manowar? *check* Se filmen hos Youtube Men pokker så bra låter de snekrer sammen. Endret 23. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ingenting slår deres sang "Father"! Hvor mange språk har de sunget den på? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
trenger_brukernavn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) 16 språk. Inkl Norsk faktisk. Endret 23. oktober 2009 av trenger_brukernavn Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 16 språk. Inkl Norsk faktisk. 16? Jøss. Jeg prøvde å poste den norske versjonen. Tror noe ble feil med linken. Lenke til kommentar
trenger_brukernavn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Det er ganske utrolig. Selv de som ikke liker Manowar kan ikke nekte for at det er imponerende. Han synger den blant annet på Japansk, Italiensk, Gresk og Spansk. At dem synger den på Norsk er jo selvsagt ekstra stas synes jeg. Tenkte jeg kunne legge til en link av den Norske versjonen: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Synes han gjør en bra jobb for å være ærlig. Endret 23. oktober 2009 av trenger_brukernavn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Snakker om japansk. Dette sparker baller og er mere harry enn KISS på 70-tallet. Men pokker så herlig å se og høre på. Er fra et show i 1997. Se filmen hos Youtube Endret 23. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan ikke si jeg fikk helt sansen for den, gitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hehe, jeg ble så blodfan at jeg bestilte 4 DVD-bokser fra amazon japan..ingen av dem skuffet noe som helst. Se filmen hos Youtube Endret 23. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kanskje jeg skal gi dem en sjangse? Kan hende det er tilvending som skal til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Her er en fin medley av nyere dato: Se filmen hos Youtube Konseptet deres er å lage speed metalversjoner av intro og outro-låter til japanske tv-serier eller tegnefilmserier. Og de kler seg som figurer. De har gitt ut 7 marathonplater og 4 liveplater + noen DVD'r. Det du hører her er faktisk 8 låter etter hverandre. Konserten het The Psycho Marathon, og er 4 timer med nesten sammenhengende medleys fra de forskjellige platene. Det står en kar på sida av scenen og teller opp fra 0-99, så er det ørten encores etter det. Eizo er en av de beste screamer-vokalistene jeg vet om. Endret 23. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hørte gjennom hele Fighting the world i går faktisk! Skuffer aldri. Gitarrunkinga på Black wind, fire and Steel er jo bare insane! Og dobbelpedalen gjennom hele jævla sangen! Tøft. Men tekstene blir vel kanskje i noe simpleste laget.. Men respekt for at de holder statusen! Ikke noe viss-vass der i gårn! "Far" var jo nesten på grensa til bra. Kult i det minste! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Han synger den blant At dem synger den på Norsk er jo selvsagt ekstra stas synes jeg. Verste jeg har hørt, men fortsatt bra awesome. Other bands play, Manowar kills! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Born to live forever more! Enda gode minner fra den episke konserten i Kvinesdal. Endret 23. oktober 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Born to live forever more! Enda gode minner fra den episke konserten i Kvinesdal. Den var sinnsykt bra. Muligens beste konsert jeg har vært på noen gang! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ....bortsett fra den halvtimes takketalen til Joey kanskje? Leste mye dritt om den delen som var aaaaalt for lang. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Manowar ja.. noe bra har de da, men de ultra-faggy kostymene deres skulle aldri sett dagens lys. Endret 24. oktober 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Tja, er vel ikke så mye værre enn andre bodybuildere i bittesmå tangatruser. Men jeg er evig takknemlig for at de har bytta ut "loincloths" med skinnvest og bukse. Endret 24. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Manowar ja.. noe bra har de da, men de ultra-faggy kostymene deres skulle aldri sett dagens lys. Haha, det er så faggy at det blir hetro! Endret 24. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå