Tremolo Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jepp, dedikerte folk, og det slår an både blant gutter og jenter. Men så er ikke den sangen typisk for bandet ellers, da, som kjører mere beinhard speed metal. Har vært på BG-konsert i Tyskland og det glemmes ikke med det første. Blir litt samme som å vise frem bare More than Words som representativt for Extreme. Hehe, valgte nå den videon kun for å vise publikums engasjement. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jau, første gang jeg hørte om BG var i 1998 av ei brasiliansk jente på IRC jeg ble kjent med, faktisk. Pen var hun også. Powermetal er sykt stort i sør-amerika av en eller annen grunn. Band som Angra, BG, Edguy, Stratovarius, Malmsteen er omtrent gudedyrket og selger ut stadioner når de turnerer der nede. Endret 16. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Se filmen hos Youtube The awesomeness. Kom til å tenke på en ting, hva blir greia på konserter fremover med Gorgoroth og God Seed? Kommer begge til å spille gamle Gorgoroth-låter? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Haha, den God Seed-videoen var om mulig enda dårligere enn det nye materialet til Gorgoroth. Forferdelige greier. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Haha, javel, hva er så dårlig med den? Var forresten i hovedsak låta jeg postet den for, ikke videoen Anyways, your opinion :!: Endret 17. oktober 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det var låta jeg tenkte på også, black metal-videoer er lite vits å kritisere for å være dårlige. Jeg synes at låta er dårlig på mange måter - først og fremst er riffinga sørgelig, og samspillet mellom trommene og gitaren er utrolig irriterende, høres mest ut som om de har dratt med seg en totaktsmotor på scenen. Gaahl synger greit nok i starten, men i det han slår over til skriking på slutten blir han like monoton og kjip som resten av bandet. Fantasiløst, tamt og udugelig. Hadde forventet bedre av et hvilket som helst band som stilte opp i Ungdommens Kulturmønstring. My opinion Hvorfor mener du at låta er "awesome"? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fordi Gaahl er mongo. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes låta og Gorgoroth/God Seed generelt er konge, nothing more to say Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt brydde deg med å skrive noe, hvis du misliker bandet så sterkt :!: Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvis du poster noe forventer du vel å få feedback? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Poster så de som liker det kan høre og se, andres meninger bryr meg langt oppe i skyggenes dal. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvis ikke våre meninger bryr deg skjønner jeg ikke hva du klager over. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Meninger med gode argumenter, joda. Men "Gaahl er mongo" er vel så verdiløst som kan det bli. Lurer forresten på hvem som klager her Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det at Gaahl er en mongo vokalist er et faktum. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg synes låta og Gorgoroth/God Seed generelt er konge, nothing more to say Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt brydde deg med å skrive noe, hvis du misliker bandet så sterkt :!: Tidlig Gorgoroth er "konge". Senere Gorgoroth har jeg ikke all verdens erfaring med, men det lille jeg har hørt har ikke falt i smak. Jeg misliker ikke God Seed, dette er faktisk det første og eneste jeg har hørt av dem. Låta misliker jeg sterkt, og om den er representativ for bandet ser jeg ikke bort fra at jeg kan komme til å mislike bandet også Ellers, dette er diskusjon.no, ikke hyllest.no. At du forventer/ønsker bare positive tilbakemeldinger på postene dine er vel greit, men det vil neppe bli respektert i særlig stor grad, etter trådens historikk å dømme. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var nå greit. Ikke noe spesielt egentlig, Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Låta er forsåvidt en Gorgoroth-låt, ikke nytt God Seed-materiale.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) [youtube snippesnipp /youtube] Åfyfaen så kjedelig Her må vi ha noe med litt trøkk i ! Endret 19. oktober 2009 av Dragavon Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Mer på punk siden men men Totalt Jævla Mørker - Kall Varld http://www.youtube.com/watch?v=S8gRI0tu_rs&feature= Edit: Gammeldags punk, ikke ny Greenday punk. Endret 19. oktober 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jah, nå skal vi hoppe på stolene våre alle sammen! Ikke noe depping her! Hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp Se filmen hos Youtube Endret 19. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå