Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Jepp, dedikerte folk, og det slår an både blant gutter og jenter. Men så er ikke den sangen typisk for bandet ellers, da, som kjører mere beinhard speed metal. Har vært på BG-konsert i Tyskland og det glemmes ikke med det første. Blir litt samme som å vise frem bare More than Words som representativt for Extreme.

Hehe, valgte nå den videon kun for å vise publikums engasjement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, første gang jeg hørte om BG var i 1998 av ei brasiliansk jente på IRC jeg ble kjent med, faktisk. Pen var hun også.

Powermetal er sykt stort i sør-amerika av en eller annen grunn. Band som Angra, BG, Edguy, Stratovarius, Malmsteen er omtrent gudedyrket og selger ut stadioner når de turnerer der nede.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var låta jeg tenkte på også, black metal-videoer er lite vits å kritisere for å være dårlige.

 

Jeg synes at låta er dårlig på mange måter - først og fremst er riffinga sørgelig, og samspillet mellom trommene og gitaren er utrolig irriterende, høres mest ut som om de har dratt med seg en totaktsmotor på scenen. Gaahl synger greit nok i starten, men i det han slår over til skriking på slutten blir han like monoton og kjip som resten av bandet.

 

Fantasiløst, tamt og udugelig. Hadde forventet bedre av et hvilket som helst band som stilte opp i Ungdommens Kulturmønstring.

 

My opinion :)

 

Hvorfor mener du at låta er "awesome"?

Lenke til kommentar
Jeg synes låta og Gorgoroth/God Seed generelt er konge, nothing more to say ;)

 

Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt brydde deg med å skrive noe, hvis du misliker bandet så sterkt :!:

Tidlig Gorgoroth er "konge". Senere Gorgoroth har jeg ikke all verdens erfaring med, men det lille jeg har hørt har ikke falt i smak.

 

Jeg misliker ikke God Seed, dette er faktisk det første og eneste jeg har hørt av dem. Låta misliker jeg sterkt, og om den er representativ for bandet ser jeg ikke bort fra at jeg kan komme til å mislike bandet også :p

 

Ellers, dette er diskusjon.no, ikke hyllest.no. At du forventer/ønsker bare positive tilbakemeldinger på postene dine er vel greit, men det vil neppe bli respektert i særlig stor grad, etter trådens historikk å dømme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...