Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Phear the Cthulhu !!

\o/

 

Som om det var noe viktig å få aksept for sin musikksmak fra en trangsynt gjeng :)

Nåja, diskusjonen har ikke noe om å akseptere noe som helst. Den handlet originalt om hvorvidt Slipknot var mer ekstremt enn 80% av verdens ekstrem-metall band, noe som bare er feil. Folk skal få like hva de vil, spør de meg suger de, men jeg har aldri skrevet noe i retningen at det er galt å høre på bandet. Det er ikke og har aldri vært spesielt ekstremt til å være ekstrem-metall, det er hele poenget. Å mene noe annet viser i verste fall dårlig innsikt innenfor metall. Selvfølgelig er det veldig mange som er nye innenfor sjangeren som ikke klarer å se for seg at musikk kan være stort mer ekstremt enn slipknot og metallica, men det er altså veldig feil. De er ikke no dårligere menneske av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan si hva du vil om Slipknot på plate, men live er det ganske ekstremt.

Da jeg så Slipknot live for fem år siden var de like ekstreme som Bobbysocks sammenlignet med The Cumshots som spilte tidligere.

 

Siden jeg så de på hove i sommer, som da er nyest, har jeg rett:) ohyebabeh

 

Og mens vi er inne på rett og galt, acrid har forresten alltid rett. Hans musikk er mest ekstremt, og han er sikkert mest ekstrem sjæl og. Hilsen Dr. Fanboy Jacoby:)

 

La oss heller diskutere dette: FINNES DET EGENTLIG FINE DAMER I METAL? Svaret er vel egentlig gitt, men mja vi kan jo diskutere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...