Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Phear the Cthulhu !! \o/ Som om det var noe viktig å få aksept for sin musikksmak fra en trangsynt gjeng Nåja, diskusjonen har ikke noe om å akseptere noe som helst. Den handlet originalt om hvorvidt Slipknot var mer ekstremt enn 80% av verdens ekstrem-metall band, noe som bare er feil. Folk skal få like hva de vil, spør de meg suger de, men jeg har aldri skrevet noe i retningen at det er galt å høre på bandet. Det er ikke og har aldri vært spesielt ekstremt til å være ekstrem-metall, det er hele poenget. Å mene noe annet viser i verste fall dårlig innsikt innenfor metall. Selvfølgelig er det veldig mange som er nye innenfor sjangeren som ikke klarer å se for seg at musikk kan være stort mer ekstremt enn slipknot og metallica, men det er altså veldig feil. De er ikke no dårligere menneske av den grunn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bytrex: Greit å lese alt før du sier noe synens jeg. Du bommer jo helt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jaja, fint å vite at de fleste som driver med ekstremmetal er enige med meg ihvertfall. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jaja, fint å vite at de fleste som driver med ekstremmetal er enige med meg ihvertfall. Enten så tok jeg den ikke, eller så var det enda et veldig dumt utsagn? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jaja, fint å vite at de fleste som driver med ekstremmetal er enige med meg ihvertfall. Det er ingen i denne tråden som har sagt seg enig i at slipknot er mer ekstreme enn 80% av verdens ekstrem-metall band. Ingen. Folk har sagt de liker slipknot og tilsvarende utsagn, men ingen har sagt seg enig i din påstand. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bob Dylan er mer ekstrem enn 80% av alle verdens singer/songwritere. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du kan si hva du vil om Slipknot på plate, men live er det ganske ekstremt. Da jeg så Slipknot live for fem år siden var de like ekstreme som Bobbysocks sammenlignet med The Cumshots som spilte tidligere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ser bare at dere fortsatt krangler som småunger om hvilket band som er tøffest og hardest, jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ser bare at dere fortsatt krangler som småunger om hvilket band som er tøffest og hardest, jeg. Da må du bare lese om igjen. Du er vel den eneste som har nevnt ordet "tøff" her. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Monumental riffing fra Motorpsycho: Se filmen hos Youtube Mer ekstremt enn minst 80% av diskografien til Rolf Løvland. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Godt noen bryter opp. Damn! Gjenoppdaga Buried Inside for noen dager siden. Nye skiva gar gått meg hus forbi. Tror den må anskaffes! Godsjit! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du kan si hva du vil om Slipknot på plate, men live er det ganske ekstremt. Da jeg så Slipknot live for fem år siden var de like ekstreme som Bobbysocks sammenlignet med The Cumshots som spilte tidligere. Siden jeg så de på hove i sommer, som da er nyest, har jeg rett:) ohyebabeh Og mens vi er inne på rett og galt, acrid har forresten alltid rett. Hans musikk er mest ekstremt, og han er sikkert mest ekstrem sjæl og. Hilsen Dr. Fanboy Jacoby:) La oss heller diskutere dette: FINNES DET EGENTLIG FINE DAMER I METAL? Svaret er vel egentlig gitt, men mja vi kan jo diskutere. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vokalist i The Agonist (Ca) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kona til vokalisten i drittbandet Týr har lagt ut noe på myspacen deres: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=514215243 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kona til Nergal er jo den baben Har noen bilder? Hu ar sånn ca 20% høyere enn han ^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kona til vokalisten i drittbandet Týr har lagt ut noe på myspacen deres: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=514215243 Tyr er IKKE et drittband. det er vilt bra. men når jeg leste det der.. mista jeg mye av "troa" kommer aldri til å høre på det bandet der med god samvittighet. om de ikke kicker han fra gruppa da Lenke til kommentar
Patton Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 La oss heller diskutere dette: FINNES DET EGENTLIG FINE DAMER I METAL? Svaret er vel egentlig gitt, men mja vi kan jo diskutere. Hvis man kan kategorisere Drain S.T.H. som metal: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ut ifra de bildene jeg har sett av dåsa fra Thorr's Hammer virker hu ikke så ille Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kona til vokalisten i drittbandet Týr har lagt ut noe på myspacen deres: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=514215243 "The requested URL was not found on this server." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå