Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jo sett hva du skriver her på forumet før. Jeg er ikke blind.

 

Og at du ikke klarer å forstå at noe musikk er ekstremt er ikke mitt problem. Man finner f.eks andre sjangere som er mye mer ekstremt enn all metal, man behøver ikke å like det, men det er fremdeles ekstremt.

Sant det, jeg har skrevet ned ALLE band jeg hører på her inne, alltid. Tosk :roll:

 

Og nå er jeg usikker på hva i allverden du snakker om her. Din påstand var at slipknot er mer ekstremt enn 80% av verdens metallband. Hva har det med at jeg ikke klarer å forstå at musikk kan være ekstremt må du virkelig forklare meg. Jeg har aldri sagt at slipknot ikke kan kalles ekstrem-metall heller, så jeg aner ikke hva du surrer med. Det jeg har sagt er.

DU TAR FEIL.

 

For det første, man får en jævla bra pekepinn av hva slags musikksmak personen har etterhvert som personen ramser opp masse band.

 

For det andre, du sa at Slipknot ikke kunne spille på Wacken. Wacken er en metalfestival. Ergo, de er ikke metal nok for deg.

Lenke til kommentar
For det første, man får en jævla bra pekepinn av hva slags musikksmak personen har etterhvert som personen ramser opp masse band.

Når har jeg ramset opp en masse band? Nå må du slutte å gripe etter strå. Du har ca. like god peil på hva jeg hører på som jeg har på hva du hører på. Og det er så godt som null peil at all.

 

For det andre, du sa at Slipknot ikke kunne spille på Wacken. Wacken er en metalfestival. Ergo, de er ikke metal nok for deg.

De suger. Derfor vil jeg ikke ha de på wacken. Jeg har aldri sagt de ikke er metall/ekstrem-metall.

Wacken er en av festivalene som har pleid å holde en ganske så bra standard, men om band som slipknot og cradle of filth blir regulars går den i dass som mange andre.

 

Og forklar meg hvordan du kan påstå at Slipknot er hardere enn 80% av verdens ekstrem-metallband er du snill. Jeg er virkelig nysgjerrig på hvordan du kom fram til den uttalelsen.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Noen her som kjenner til Schaliach? Husker det var de som fikk meg inn i metal i '97. Fikk splitalbumet Northern Lights av en kompis av pappa. Det var i utgangspunktet denne låta som fikk meg hekta, men hele skiva sitter godt støpt i minnet. Om noen har hørt, hvordan er Sonrise? Har kun hørt de tre låtene fra Northern Lights.

Se filmen hos Youtube

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
For det første, man får en jævla bra pekepinn av hva slags musikksmak personen har etterhvert som personen ramser opp masse band.

Når har jeg ramset opp en masse band? Nå må du slutte å gripe etter strå. Du har ca. like god peil på hva jeg hører på som jeg har på hva du hører på. Og det er så godt som null peil at all.

 

For det andre, du sa at Slipknot ikke kunne spille på Wacken. Wacken er en metalfestival. Ergo, de er ikke metal nok for deg.

De suger. Derfor vil jeg ikke ha de på wacken. Jeg har aldri sagt de ikke er metall/ekstrem-metall.

Wacken er en av festivalene som har pleid å holde en ganske så bra standard, men om band som slipknot og cradle of filth blir regulars går den i dass som mange andre.

 

Og forklar meg hvordan du kan påstå at Slipknot er hardere enn 80% av verdens ekstrem-metallband er du snill. Jeg er virkelig nysgjerrig på hvordan du kom fram til den uttalelsen.

 

Ramse opp band = nevne et band nå og da. Og da bygger man opp en forståelse, ihvertfall en mening om hva man hører på. Slik er det på screamforumet også, for å gi det et eksempel. Jeg vet hva folk hører på der, og de vet hva jeg hører på, fordi jeg poster mer enn her.

 

Og jeg bygger mine uttalelser på musikken. Hør f.eks på Iowa, låta altså. Et mesterverk innen ekstremmetallen.

Lenke til kommentar
Ramse opp band = nevne et band nå og da. Og da bygger man opp en forståelse, ihvertfall en mening om hva man hører på. Slik er det på screamforumet også, for å gi det et eksempel. Jeg vet hva folk hører på der, og de vet hva jeg hører på, fordi jeg poster mer enn her.

Med andre ord veit du hvilke band jeg har nevnt her inne, ikke hvilke band jeg hører på. Det er en eeenooooorm forskjell. Alt hører på nevnes ikke her, og alt som nevnes her hører jeg ikke mye på.

Lenke til kommentar

King_P: Iowa er vel ikke ekstrem, selv om den er mest ekstrem. Vol.3 og de aller nyeste albuma som har kommet etter det, er jo i retning VG-liste rock.

 

Iowa derimot er noe annet, men fortsatt synes jeg uttalelens 80% mer enn andre er tullball. Trodde egentlig du tullla i starten, men ser ikke slik ut nå.

 

Men la meg demonstrere

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

(Husk at jeg ikke tar noens side angående bandet. Prøver bare å vise.)

Lenke til kommentar
King_P: Iowa er vel ikke ekstrem, selv om den er mest ekstrem. Vol.3 og de aller nyeste albuma som har kommet etter det, er jo i retning VG-liste rock.

 

Iowa derimot er noe annet, men fortsatt synes jeg uttalelens 80% mer enn andre er tullball. Trodde egentlig du tullla i starten, men ser ikke slik ut nå.

 

Men la meg demonstrere

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

(Husk at jeg ikke tar noens side angående bandet. Prøver bare å vise.)

 

Se filmen hos Youtube

 

Og Bethlehem er da for fanden meg ikke noe spesielt ekstremt. Og ja, jeg har skiva den låta er på. Og andre skiver, så jeg har hørt endel på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...