Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
killswitch er epic win.

*kremt*

Før den nye skiva deres, ja, KSE var epic win. Nå har de feila drastisk.

 

Det jeg skulle frem til ved å quote noe så gammelt var hvor latterlig det er å si at et band er emo, mainstream, whatever når man hører på langt snillere og mer emo band selv.

Hei der, kjøttpøkk, hvor har jeg sagt at slipknot er mainstream eller emo? Jeg var mot uttalelsen av slipknot er hardere enn 80% av verdens ekstrem-metall band, en uttalelse som er så feil som den kan bli. Hva jeg hører på eller har hørt på er ravende likegyldig i en sånn diskusjon, det er ikke hva jeg hører på som blir diskutert. Jeg hater folk som absolutt ikke eier innsikt nok til å innse slikt, de burde holde seg utenfor diskusjoner, og da spesielt diskusjoner de ikke er innblandet i engang.

 

Aller nyeste er drit kjedelig ja. Men kan si meg enig at As Daylight Dies var deres beste.>

Jeg foretrekker End of Heartache jeg. Mange sutresanger, men jeg synes ADD er enda verre. Den nyeste skiva deres er bare kjedelig.

 

edit:

Nyhus: The Project Hate var jo rene antikrist-symfonien, du og du.

TPH er konge. Mange overdrivelser, but still epic. "Gods corpse - masturbation" - yeeey.

 

Hahaha.. Det der var bare fucked.

The Berzerker er jo konge. Slitsomt i starten, men når en blir vant med lydbildet er det et episk band. Alle med noen som helst kjærleik for ekstrem-metall burde sjekke ut Animotisy-skiva.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Det jeg skulle frem til ved å quote noe så gammelt var hvor latterlig det er å si at et band er emo, mainstream, whatever når man hører på langt snillere og mer emo band selv.

Hei der, kjøttpøkk, hvor har jeg sagt at slipknot er mainstream eller emo? Jeg var mot uttalelsen av slipknot er hardere enn 80% av verdens ekstrem-metall band, en uttalelse som er så feil som den kan bli. Hva jeg hører på eller har hørt på er ravende likegyldig i en sånn diskusjon, det er ikke hva jeg hører på som blir diskutert. Jeg hater folk som absolutt ikke eier innsikt nok til å innse slikt, de burde holde seg utenfor diskusjoner, og da spesielt diskusjoner de ikke er innblandet i engang.

Isåfall har jeg misforstått holdnigene dine kraftig gjennom denne diskusjonen, og beklager så meget.

 

Hilsen Kjøttpøkk

Lenke til kommentar
Kan garantere at jeg hører på mer ekstremmetal enn deg.

Hey! Jeg glemte at du var allviten om min musikksmak og musikksamling jeg. Satan heller!

 

Jeg kan garantere at du ikke har peiling på hva du prater om. Hadde du kunnet litt i det heletatt ville du ikke kommet med en av backstageripofftrådens dummeste innlegg:

Og nå er Slipknot mer brutalt enn 80% av dagens ekstremmetal uansett.

Epick. Fucking. Fail.

 

Har jo sett hva du skriver her på forumet før. Jeg er ikke blind.

 

Og at du ikke klarer å forstå at noe musikk er ekstremt er ikke mitt problem. Man finner f.eks andre sjangere som er mye mer ekstremt enn all metal, man behøver ikke å like det, men det er fremdeles ekstremt.

Lenke til kommentar
Har jo sett hva du skriver her på forumet før. Jeg er ikke blind.

 

Og at du ikke klarer å forstå at noe musikk er ekstremt er ikke mitt problem. Man finner f.eks andre sjangere som er mye mer ekstremt enn all metal, man behøver ikke å like det, men det er fremdeles ekstremt.

Sant det, jeg har skrevet ned ALLE band jeg hører på her inne, alltid. Tosk :roll:

 

Og nå er jeg usikker på hva i allverden du snakker om her. Din påstand var at slipknot er mer ekstremt enn 80% av verdens metallband. Hva har det med at jeg ikke klarer å forstå at musikk kan være ekstremt må du virkelig forklare meg. Jeg har aldri sagt at slipknot ikke kan kalles ekstrem-metall heller, så jeg aner ikke hva du surrer med. Det jeg har sagt er.

DU TAR FEIL.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Det står visst dårlig til med denne tråden.

Det har stått dårlig til med denne tråden siden den byttet navn fra Backstage. Ca. rundt da 95% av alle som hadde den minste form for peiling forsvant dessverre. Heldigvis er det noen få igjen, ellers ville tråden kun vært overfylt av "førstegangs ekstremmetall" ala trivium, slipkont og cradel of filth.

Lenke til kommentar

Aldri egentlig vært noe fan av den nye "ekstrem" metallen jeg, Sikkert kul for de som liker det, men den appelerer ikke til meg. Dog jeg er veldig glad i viking metal og "gammel ekstrem metal" eller, "ikke så mainstreem ekstrem metal" da. For eksempel Catamenia

 

 

Elsker den sangen så vilt!

 

 

Må si jeg elsker det åpningsriffet der, faen, skulle ønske kompisen min hadde fortalt meg om sabaton konserten denne helgen, så hadde jeg vært med.

Lenke til kommentar
Det står visst dårlig til med denne tråden.

Det har stått dårlig til med denne tråden siden den byttet navn fra Backstage. Ca. rundt da 95% av alle som hadde den minste form for peiling forsvant dessverre. Heldigvis er det noen få igjen, ellers ville tråden kun vært overfylt av "førstegangs ekstremmetall" ala trivium, slipkont og cradel of filth.

 

Såååå enig :thumbup: . Fårstår ikke hvordan folk kan høre på shitknot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...