CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lineupen til Wacken 2010 er ute! EmoWacken? Word. Den dagen wacken ender slik er dagen metallen døde. Det verste er at det begynner å bli sånn. Slipknot og Trivium ihvertfall. Selv om jeg hater Trivium. Og nå er Slipknot mer brutalt enn 80% av dagens ekstremmetal uansett.Feil. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Syns Slipknot har en del tøffe trommer, men ellers næh... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Du kan si hva du vil om Slipknot på plate, men live er det ganske ekstremt. So I've seen. Men 80% var å ta litt hardt i Corey får så jævlig fort tørr stemme fordi han ikke bruker noe teknikk, og da blir skrikene så...bleh. Endret 12. oktober 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nevn et at de som passer det minste inn på wacken. Bullet For My Valentine spilte vel i år? I tillegg til Bring Me The Horizon. Dragonforce. Flere andre band også fra årets line-up jeg regner med du ikke mener har noe der å gjøre. Og det har du helt rett i. Slipknot og Trivium ihvertfall. Selv om jeg hater Trivium. Og nå er Slipknot mer brutalt enn 80% av dagens ekstremmetal uansett. B-B-B-Bullshit combo, boo, boo Kan garantere at jeg hører på mer ekstremmetal enn deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan garantere at jeg hører på mer ekstremmetal enn deg. Og likevel konkluderer du med Slipknot er et av de hardeste metallbanda? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan garantere at jeg hører på mer ekstremmetal enn deg. Hey! Jeg glemte at du var allviten om min musikksmak og musikksamling jeg. Satan heller! Jeg kan garantere at du ikke har peiling på hva du prater om. Hadde du kunnet litt i det heletatt ville du ikke kommet med en av backstageripofftrådens dummeste innlegg: Og nå er Slipknot mer brutalt enn 80% av dagens ekstremmetal uansett. Epick. Fucking. Fail. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Og likevel konkluderer du med Slipknot er et av de hardeste metallbanda? Liten tvil om at "ekstrem-metall" for Fail_P innebærer My chemical emo og Evanecense. edit: Vi kan jo sjekke ut STEINHARDE Slipknot mot pingleband Slipknot garantert er langt hardere enn. Først, drepende harde slipknot: Også et av disse pinglete svarmetallbandene som ikke finnes harde at all: Eller hva med noe fra australia. Folk fra australia kan jo ikke lage hard musikk: En må visst lete lenge, så lenge for å finne band hardere enn slipknot Endret 12. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det nye Cumshots albumet var overaskende bra! Death'n Roll ^_^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Saa, saa, børn, nu må i være snilde mot hinanden Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og likevel konkluderer du med Slipknot er et av de hardeste metallbanda? Eller hva med noe fra australia. Folk fra australia kan jo ikke lage hard musikk: Hahaha.. Det der var bare fucked. Husker jeg hørte på slipknot før jeg var interisert i metall. Etter jeg begynnte og høre på mer brutal / ekstrem metall ble de helt glemt. Og kalle de ekstrem er å ta i, hardt. ^^ Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Wacken er en metalfestival. Slipknot, er metal. Comprende? Flott. End of fucking discussion. Nyhus: The Project Hate var jo rene antikrist-symfonien, du og du. Endret 12. oktober 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 killswitch er epic win. *kremt* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ett år sia - same old excuse Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 killswitch var epic win. *kremt* fix'd Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mange liker kun bare det gamle av KSE, men "As Daylight Dies (2006)" er min favoritt fra dem. Det aller nyeste er dritkjedelig though. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mange liker kun bare det gamle av KSE, men "As Daylight Dies (2006)" er min favoritt fra dem. Det aller nyeste er dritkjedelig though. Aller nyeste er drit kjedelig ja. Men kan si meg enig at As Daylight Dies var deres beste.> As Daylight Dies End of Heartache Alive or Just Breathing Killswitch Engage (?) Killswitch Engage (2009) Fyrte opp My Last Serenade istad for første gang på 2 år. Det var krem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg tror dere trenger en visitt fra Dr Heavy Metal. Her skal det RIFFES! Se filmen hos Youtube Endret 12. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Det jeg skulle frem til ved å quote noe så gammelt var hvor latterlig det er å si at et band er emo, mainstream, whatever når man hører på langt snillere og mer emo band selv. Selv liker jeg å være åpen for alt, og kan høre på alt fra Mayhem til Bring Me The Horizon og annen emo/sutremusikk. Folk murer seg inne og dropper god musikk kun fordi det ikke er akseptert, av forskjellige årsaker, av "tr00" metalfolk. Synd, mener nå jeg. Feit låt, Bytex! Endret 12. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jah! Ypperlig mann som lager akkurat min type metal. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Aller nyeste er drit kjedelig ja. Men kan si meg enig at As Daylight Dies var deres beste.> Jepp, et frisk pust som var skikkelig favoritt når den kom ut husker jeg. Og hørte litt på den nettopp, og det låter ikke så verst nå heller. Arms of Sorrow / My Curse er mine favoritter, bringer bak ekstreme minner faktisk. Endret 12. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå