Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:roll:

Nevn et at de som passer det minste inn på wacken.

Bullet For My Valentine spilte vel i år? I tillegg til Bring Me The Horizon. Dragonforce. Flere andre band også fra årets line-up jeg regner med du ikke mener har noe der å gjøre.

Og det har du helt rett i.

 

Slipknot og Trivium ihvertfall. Selv om jeg hater Trivium. Og nå er Slipknot mer brutalt enn 80% av dagens ekstremmetal uansett.

B-B-B-Bullshit combo, boo, boo

 

Kan garantere at jeg hører på mer ekstremmetal enn deg.

Lenke til kommentar
Kan garantere at jeg hører på mer ekstremmetal enn deg.

Hey! Jeg glemte at du var allviten om min musikksmak og musikksamling jeg. Satan heller!

 

Jeg kan garantere at du ikke har peiling på hva du prater om. Hadde du kunnet litt i det heletatt ville du ikke kommet med en av backstageripofftrådens dummeste innlegg:

Og nå er Slipknot mer brutalt enn 80% av dagens ekstremmetal uansett.

Epick. Fucking. Fail.

Lenke til kommentar
Og likevel konkluderer du med Slipknot er et av de hardeste metallbanda?

Liten tvil om at "ekstrem-metall" for Fail_P innebærer My chemical emo og Evanecense.

 

edit:

Vi kan jo sjekke ut STEINHARDE Slipknot mot pingleband Slipknot garantert er langt hardere enn.

 

Først, drepende harde slipknot:

 

Også et av disse pinglete svarmetallbandene som ikke finnes harde at all:

 

Eller hva med noe fra australia. Folk fra australia kan jo ikke lage hard musikk:

 

En må visst lete lenge, så lenge for å finne band hardere enn slipknot :roll:

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Og likevel konkluderer du med Slipknot er et av de hardeste metallbanda?

 

 

Eller hva med noe fra australia. Folk fra australia kan jo ikke lage hard musikk:

 

 

Hahaha.. Det der var bare fucked. :p

Husker jeg hørte på slipknot før jeg var interisert i metall. Etter jeg begynnte og høre på mer brutal / ekstrem metall ble de helt glemt.

Og kalle de ekstrem er å ta i, hardt. ^^

Lenke til kommentar
Mange liker kun bare det gamle av KSE, men "As Daylight Dies (2006)" er min favoritt fra dem. Det aller nyeste er dritkjedelig though.

 

Aller nyeste er drit kjedelig ja. Men kan si meg enig at As Daylight Dies var deres beste.>

 

As Daylight Dies

End of Heartache

Alive or Just Breathing

Killswitch Engage (?)

Killswitch Engage (2009)

 

Fyrte opp My Last Serenade istad for første gang på 2 år. Det var krem

Lenke til kommentar

Det jeg skulle frem til ved å quote noe så gammelt var hvor latterlig det er å si at et band er emo, mainstream, whatever når man hører på langt snillere og mer emo band selv. Selv liker jeg å være åpen for alt, og kan høre på alt fra Mayhem til Bring Me The Horizon og annen emo/sutremusikk. Folk murer seg inne og dropper god musikk kun fordi det ikke er akseptert, av forskjellige årsaker, av "tr00" metalfolk. Synd, mener nå jeg.

 

Feit låt, Bytex!

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Aller nyeste er drit kjedelig ja. Men kan si meg enig at As Daylight Dies var deres beste.>

Jepp, et frisk pust som var skikkelig favoritt når den kom ut husker jeg. Og hørte litt på den nettopp, og det låter ikke så verst nå heller.

 

Arms of Sorrow / My Curse er mine favoritter, bringer bak ekstreme minner faktisk.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...