Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

You can´t kill the metal!

 

Hva den fake Wacken-plakaten angår, var det kun tre band som hadde fortjent å opptre der.

 

Gleder meg til å se mere bekreftelser på Wacken.com, har lyst til å dra nedover å oppleve den festivalen snart! (såfremt det kommer en god del awesome band)

Endret av Shocklez
Lenke til kommentar
Amon Amarth igår var konge! Entombed skal ha ein del av æren også. Virker som begge band hadde det "jätte trävligt" på scenen. Dritkult at Pursuit of Vikings blei spelt som siste låt!

 

Såg dem på fredag, var en sykt bra konsert. Dem gjikk av scenen, og kom tilbake og spillte: Cry of The Black Birds og avslutta med Pursuit of Vikings. Herlig!

Lenke til kommentar
Amon Amarth igår var konge! Entombed skal ha ein del av æren også. Virker som begge band hadde det "jätte trävligt" på scenen. Dritkult at Pursuit of Vikings blei spelt som siste låt!

Bra konsert ja! Men synes lyden var jævla dårlig. Mulig det bare var pga. der jeg stod. Virket også som den ene gitaren var helt på kjør/ustemt, men kanskje jeg overdriver. Stod et lite stykke bak, i midten. Fortsatt jævla rå konsert. Satan for en rå kar han vokalisten! :p Slutten var episk.

Lenke til kommentar
Amon Amarth igår var konge! Entombed skal ha ein del av æren også. Virker som begge band hadde det "jätte trävligt" på scenen. Dritkult at Pursuit of Vikings blei spelt som siste låt!

Heh, en kompis av meg så amon på fredag tror jeg det var. Han og en kompis fikk et plekter hver og de møtte Johan Hegg utafor mc donalds, så da fikk han jo tatt bilde sammen med han. Kompisen min er sjukt amon fan.

Lenke til kommentar
Amon Amarth igår var konge! Entombed skal ha ein del av æren også. Virker som begge band hadde det "jätte trävligt" på scenen. Dritkult at Pursuit of Vikings blei spelt som siste låt!

Bra konsert ja! Men synes lyden var jævla dårlig. Mulig det bare var pga. der jeg stod. Virket også som den ene gitaren var helt på kjør/ustemt, men kanskje jeg overdriver. Stod et lite stykke bak, i midten. Fortsatt jævla rå konsert. Satan for en rå kar han vokalisten! :p Slutten var episk.

 

Var ikkje topp heile kvelden iallefall. Gitaren og vokalen datt ut iblandt. Trommisen var sick! Stålkontroll!

 

Se filmen hos Youtube

 

Hermod's Ride To Hel = epic!

Lenke til kommentar
:roll:

Nevn et at de som passer det minste inn på wacken.

Bullet For My Valentine spilte vel i år? I tillegg til Bring Me The Horizon. Dragonforce. Flere andre band også fra årets line-up jeg regner med du ikke mener har noe der å gjøre.

Og det har du helt rett i.

 

Slipknot og Trivium ihvertfall. Selv om jeg hater Trivium. Og nå er Slipknot mer brutalt enn 80% av dagens ekstremmetal uansett.

B-B-B-Bullshit combo, boo, boo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...