Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du legger skylden for din frustrasjon på fildeling. Hvorfor? Tror du disse menneskene som laster ned ville kjøpt skiva om de ikke hadde kunnet lastet det ned? Neppe. Jeg er sikker på det virker motsatt. Jeg mener iallefall det er meget synd at du velger å bruke så mye energi på å irritere deg over det. Meeen, dette blir veldig OT. Vi får evt. ta det i en annen tråd. :)

Lenke til kommentar

Hei Bytex kan ikke du fortelle hvilket band det gjelder og hva plata heter? Si ifra hvordan man kan skaffe den på legal måte, så kanskje du får noen bestillinger. Internett blir best brukt til å spre musikken sin. Mange som driver distroer over nett med variabel suksess.

 

Om noen er interessert i å vinne et death metal album fra et totalt ukjent svensk band, så svar på følgende spørsmål:

 

Hvem er vokalisten i Torture Eternal?

 

Du kan vinne "Sickness and dismembered gutsorgasms", jeg har 6-7 plater, så kun de som liker sjangeren fandenivoldsk brutal death bør sende meg pm.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Tror han har nevnt noe om "Where Angels Fall" eller noe i den gata før og jeg tror jeg har hørt det. Tror også jeg synes det var ganske dugende det lille jeg hørte.

 

Noen som har sett noe til den nye Rammstein skiva på nettet? Vet de fleste her inne er for tr00 til å høre på musikk den vanlige mannen i gata kan like, men det er verdt et forsøk å spørre.

Lenke til kommentar

Var på konsert med Dream Theater og Opeth igår. Dream theater leverte som vanlig, men Opeth slo meg tilbake. Utrolig flinke folk. Sykt bra når Åkerfelt growla en halv DT-sang for dem. Mike Portnoy og Martin Axenrot (Trommisen in Opeth) jamma på trommer sånn rundt midt i konserten, og det endte med 4 trommiser som blæsta ut blastbeats samtidig. Evig tøft.

 

Det var også to andre mindre band der, BigElf og Unexpect. Bigelf var relativt tøffe, med litt mer heavy metal-feel (Mike Portnoy tromma en sang for dem. :) ). Unexpect var som en bra versjon av nightwish. De var ikke voldsomt bra, men fortsatt bedre enn nightwish.

Lenke til kommentar
Var på konsert med Dream Theater og Opeth igår. Dream theater leverte som vanlig, men Opeth slo meg tilbake. Utrolig flinke folk. Sykt bra når Åkerfelt growla en halv DT-sang for dem. Mike Portnoy og Martin Axenrot (Trommisen in Opeth) jamma på trommer sånn rundt midt i konserten, og det endte med 4 trommiser som blæsta ut blastbeats samtidig. Evig tøft.

 

Det var også to andre mindre band der, BigElf og Unexpect. Bigelf var relativt tøffe, med litt mer heavy metal-feel (Mike Portnoy tromma en sang for dem. :) ). Unexpect var som en bra versjon av nightwish. De var ikke voldsomt bra, men fortsatt bedre enn nightwish.

 

Hva..? Hvor?

 

De kunne gjort noe sånt i Spektrum og.. :(

Lenke til kommentar

Pøh. Metalen har "dødd" flere ganger. Den første epoken (80-tallsmetal) "døde" når grungen tok over i 92/93 og alle disse gamle stadionrockbandene gikk i dass pga kokaintrøbbel og pengetrøbbel når det ikke var kult lengre å digge Twisted Sisters, Motley Crue og Guns'n'Roses og andre villbasser fullstappa av dop og skandaler.

 

Men det kom tilbake likevel. Vil ikke si emo-bandene er noen trussel heller, for de som hører på emo-musikk bryr seg katta i skikkelig metal uansett, "Bare brååååk og ingen emoooootions".

Tradisjonelle metal-konserter selges jo ut overalt uansett.

 

Wacken forblir nok 70% tyske obskure band og 30% verdenskjente metalband til evig tid. Emo-ungene har egne plasser å henge.

Jeg var på Wacken for 10 år siden (da feiret de visstnok 10-års jubileum), og ble overraska over hvor mye band man aldri hadde hørt om som bare pratet og sang på tysk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...