SirUstinov Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg må si det nye Gorgoroth albumet var mye bedre enn forventet:) Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har vært på The Cumshots nå, gaad den konserten kom langt opp i lista mi! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tviler ikke, den nye skiva dems var overraskende bra. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vil komme med en anbefaling her. Herlig band fra England! The Eyes of a Traitor. Se filmen hos Youtube De som er interessert i mer, sjekk ut disse: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har vært på The Cumshots nå, gaad den konserten kom langt opp i lista mi! Æsj, inn i militæret imorgen, så fåkke sett dem til helgen:/ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det hadde vært fett. Schau er rå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Så Cumshots varme opp for Entombed for noen år siden, de var jo like bra som hovedbandet livemessig (med endel øl innabords selvsagt). Schau var energibombe og klatra rundt i stillaset på scena. Ikke noe sånn "bare egil band" tull, bare rett frem beinhard dødsmetall. Endret 5. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Cumshots varme opp for Entombed? Haha kvalitetsforskjellen er jo så¨stor at de ikke burde stå på samme scene samme kveld:p Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er veldig Entombed dårlige? Skal se dem på lørdag, de varmer opp for Amon Amarth. Vokalisten gjør en rå jobb på Guardians of Asgaard i hvert fall! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Entombed er knall! Left hand path og Clandestine ftw! Gleder meg til lørdag ja! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men spiller Entombed fra de gammle albumene? Viss dem gjør det blir det bra på fredag! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) The Cumshots var ganske så geniale saker! Skaffet nettopp det ferskeste albumet A Life Necessary etter å ha hørt første halvdelen på Spotify. Fin blanding av death metal og hard rock. Edit: Cannabis Corpse sin nye EP var heller ikke så værst. Endret 5. oktober 2009 av Crippled Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Søren jeg må starte å høre mer på immortal Uansett, må si jeg digger denne bandet noe J*vlig nå. (lagt i spoiler) Endret 5. oktober 2009 av Perrern Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 The Cumshots var ganske så geniale saker! Skaffet nettopp det ferskeste albumet A Life Necessary etter å ha hørt første halvdelen på Spotify. Fin blanding av death metal og hard rock. Edit: Cannabis Corpse sin nye EP var heller ikke så værst. Indeed! Shit of Pot Seeds er en knallrå låt. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Må si jeg likte det nye Gorgoroth albumet, digger soundet de har fått knotet seg til. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 ^Er også veldig fornøyd med den. I mine ører er det helt klart den beste siden Under The Sign of Hell. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Faktisk enda mer skralt enn jeg hadde forventa. Tidvis feit vokal, men det hjelper lite når det aller meste høres så halvhjerta ut. Rævva lyd også. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Between The Buried And Me til Norge! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1159705&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå