Midnight_walker Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kanwulf leverer som faen igjen: Nargaroth - Frühling Tårene triller her. Latterkrampe hele veien. WTF? Endret 2. oktober 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kanwulf leverer som faen igjen: Nargaroth - Frühling Tårene triller her. Latterkrampe hele veien. Hva i HELVETE. Dette må være kødd eller? Gått fra cheesy bm til pop? HHAHA, fantastisk sang. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Passende nok kan gitarene i første halvdel av låta til tider høres ut som trekkspill. Dette er fantastisk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker den faktisk! Midtpartiet er jo utrolig! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hahahaha, introen er latterlig, men resten av sangen er faktisk ganske fett. legger til en sang: Endret 2. oktober 2009 av Crippled Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Haha, det er hvertfall glad black metal. Det skal de ha Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Haha, det er hvertfall glad black metal. Det skal de ha Det var det jeg tenkte og, haha, skikkelig happy metal. Høres ut som en sirkus-sang ellerno. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) De er sikkert medlemmer av AGS. Anonyme Glade Satanister. Happiness in Darkness, som Gothminister pleier å si. Endret 3. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nargaroth.. bevare meg vel, det der sugde lakken av en Ferrari. Noe så ytterst latterlig. Måtte helbrede ørene mine med noe true, gitt, Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har hørt den nye skiva til Marduk? Rimelig bra saker, nesten like bra som Rom 5:12. Begge skivene ligger på Spotify btw. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Burzum er favoritt BM bandet. Mega bra. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nargaroth er ålreit, og delvis interessert i norsk svartmetall også. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nargaroth-låta ligna litt på noe "Excrementory Grindfuckers" kunne ha finni på... Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Apropos Burzum, er vel en del her som gleder seg til det nye albumet? I do! Forventninger? Jeg har en følelse av at det blir jævla bra! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jepp, blir spennede og se hvordan det blir. Sitter og hører på Det som Engang Var lpen nå og faktisk, fantastisk! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er god feeling i den ja, vurderer å sette den i spillern nå Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det Som Engang Var er jævlig bra. Gleder meg sykt til å høre mer fra han. bok + plate Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ny smakebit fra Portal - Swarth: Omenknow Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg likte Nargaroth-låta Cheesy som faen, men veldig fengende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå