Deadringer Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Synes de nyeste platene til Scar Symmetry er sånn passe mørk. Jævlig rå vokal, uten å tilbe Satan nå ekstra.. Dype harde trommer er også essensielt. Det der er bare feil på så ufattelig mange områder. Wolf var ganske fett faktisk, tror jeg skal sjekke det. Vokalen var så som så, men resten var jiggy. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Aldri vært storfan av ren black metal, aldri vært borti Immortal, men All Shall Fall overrasker positivt! Selv om det er hardt som gråstein føler je det ikke er så ondt og destruktivt som mye annen black metal. Heller en litt munter og optimistisk følelse i noen av sangene. Hva mener dere? Immortal har alltid hatt en ironisk distanse til både musikk og image som endel andre black metal artister desverre helt mangler. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 All Shall Fall har kommet ut på Spotify nå og. Elsker albume selv! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Heavy Metal Se filmen hos Youtube Endret 28. september 2009 av Abigor Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Behold. Se filmen hos Youtube Immortal´s beste album, IMO. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Heavy Metal[youtubesnip/youtube] Det der var da vledig likt gammal Running Wild? Omtrent Branded and exiled? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Behold. Se filmen hos Youtube Immortal´s beste album, IMO. Amen to That, Brother Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Holder en størst knapp på Battles in the North jeg. Men det er sikkert fordi det var den første Immortal-plata jeg hørte og elsket. Lyden der er bare så herlig skarp, man hører hver eneste lille trommedetalj, ikke bare blastbeats. Endret 29. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Den er bra den skiva også ja, liker alt opp til Damned In Black. Synes de taper seg litt etter det, men fortsatt greit å høre på i små mengder. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Både Lifelovers og Gorgoroths nye skive er lekket på det store internettet. Endret 29. september 2009 av thadon Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det der var da vledig likt gammal Running Wild? Omtrent Branded and exiled? Stemmer! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvilke A Tout le Monde foretrekker folka her inne? Den originale eller remaken? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvilke A Tout le Monde foretrekker folka her inne? Den originale eller remaken? Jeg er en av de som liker begge, men jeg foretrekker nok den gamle. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg tror faktisk jeg foretrekker den nye jeg. Mange MD fans ville skutt meg om de hørte noe sånt, men jeg synes den er litt mer balansert. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Nå har jeg ikke spesielt god peil på Megadeth, men jeg foretrekker den gamle best. Tror jeg så vidt har hørt noe på remaken. Endret 30. september 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 snakker om megadeth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det der var bare for fett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Se filmen hos Youtube Abbath har sjuk stemme. Må ha spist mye piggtråd. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 CARNIWHÖRE Rising Up 7"EP Where Violated are Bay Area perfection, Carniwhöre are the exact opposite; filthy, shabby and abusive t(h)rash from the gutters of Drammen, Norway. Banging your head to this four-tracker, you can practically smell the rotting corpse on the cover - it's that rank. Out late 2009 Vi slenger nok opp ei låt fra skiva på spacer'n snart. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvilke A Tout le Monde foretrekker folka her inne? Den originale eller remaken? Demo-versjonen! Fransken er visst helt på bærtur, men her oser det av sjel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå