Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tvilar på at eg gidd på Maiden.

 

1. Forbanna dyrt.

2. Sett dei nok gonger før.

3. Endar sikkert opp med at dei spelar Number Of The Beast, Run To The Hills, The Trooper, 2 Minutes To Midnight for endte gong. Det betalar eg ikkje 600 kroner for.

 

Avventar til eg har sett setlista frå andre konsertar rundt omkring i Europa. Blir neppe utseld med det fyrste uansett.

Lenke til kommentar
Tvilar på at eg gidd på Maiden.

 

1. Forbanna dyrt.

2. Sett dei nok gonger før.

3. Endar sikkert opp med at dei spelar Number Of The Beast, Run To The Hills, The Trooper, 2 Minutes To Midnight for endte gong. Det betalar eg ikkje 600 kroner for.

 

Avventar til eg har sett setlista frå andre konsertar rundt omkring i Europa. Blir neppe utseld med det fyrste uansett.

 

Enig med det at de spiller Number of the Beast og Piece of Mind-sanger, det blir for dumt, rett og slett. Det gjorde de i 05, det får holde, nå burde Powerslave, SiT og 7th son være hovedfokus!

 

Jeg skal på konserten, blir min andre Maiden-konsert (05 var den første), og 600 spenn for å se Rime of the Ancient Mariner live er jo nesten verdt turen bare det :)

Lenke til kommentar
Tvilar på at eg gidd på Maiden.

 

1. Forbanna dyrt.

2. Sett dei nok gonger før.

3. Endar sikkert opp med at dei spelar Number Of The Beast, Run To The Hills, The Trooper, 2 Minutes To Midnight for endte gong. Det betalar eg ikkje 600 kroner for.

 

Avventar til eg har sett setlista frå andre konsertar rundt omkring i Europa. Blir neppe utseld med det fyrste uansett.

Playlisten er vist ute alt. Husker ikke nøyaktig hvilke låter de sku spille, men var mye godt der de ikke har spilt på alt for mange år. Får bare håpe det er den faktiske playlisten og ikke noe en idiot har funnet på og sagt til andre er god fisk.

Lenke til kommentar
Eg skal på Maiden, ja.

 

 

Neslepaks: Har du eit tips om noko Thrash som riffmessig kan måle seg med At(t)omica? Om det i det heile tatt er mogleg...

 

Du har jo Pantera, Exhorder og Sepultura, men det er band eg reknar med at du kjenner svært godt.

 

Men så spørst det kor "rå" du kan ha thrashen. Chakal, Mutilator og Sarcofago er andre brasilianske band med steintøffe riff. Og du kan alltids sjekke ut Demolition Hammer - Epidemic Of Violence.

Lenke til kommentar
Eg skal på Maiden, ja.

 

 

Neslepaks: Har du eit tips om noko Thrash som riffmessig kan måle seg med At(t)omica? Om det i det heile tatt er mogleg...

 

Du har jo Pantera, Exhorder og Sepultura, men det er band eg reknar med at du kjenner svært godt.

 

Men så spørst det kor "rå" du kan ha thrashen. Chakal, Mutilator og Sarcofago er andre brasilianske band med steintøffe riff. Og du kan alltids sjekke ut Demolition Hammer - Epidemic Of Violence.

 

 

Takk for tipsa.

 

Mutilator hørte eg litt på før, mens Chakal og Sarcofago var nytt for meg.

 

Sist gang eg høyrde Demolition Hammer vart eg ikkje heilt fortruleg med vokalen, men eg skal sjekke dei ut på nytt.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Death - Painkiller. For min del er dette bedre enn originalen. Får håpe Chuck sådde sin jord før han forlot verdenen vår, for jeg vil se arvtakeren hannes når den tid kommer!

 

Painkiller med Halford på vokal er ca 7632 gonger betre.

 

Coverlåtar er oppskrytt.

 

Den einaste coverlåta er verkeleg er betatt av, er Sepulturas tolkning av Orgasmatron.

Lenke til kommentar
Eg skal på Maiden, ja.

 

 

Neslepaks: Har du eit tips om noko Thrash som riffmessig kan måle seg med At(t)omica? Om det i det heile tatt er mogleg...

 

Du har jo Pantera, Exhorder og Sepultura, men det er band eg reknar med at du kjenner svært godt.

 

Men så spørst det kor "rå" du kan ha thrashen. Chakal, Mutilator og Sarcofago er andre brasilianske band med steintøffe riff. Og du kan alltids sjekke ut Demolition Hammer - Epidemic Of Violence.

 

 

Takk for tipsa.

 

Mutilator hørte eg litt på før, mens Chakal og Sarcofago var nytt for meg.

 

Sist gang eg høyrde Demolition Hammer vart eg ikkje heilt fortruleg med vokalen, men eg skal sjekke dei ut på nytt.

 

Sarcofago - Rotting

Chakal - Abominable Anno Domini

 

Sepultura, Pantera og Exhorder har du kontroll på?

Lenke til kommentar
Death - Painkiller. For min del er dette bedre enn originalen. Får håpe Chuck sådde sin jord før han forlot verdenen vår, for jeg vil se arvtakeren hannes når den tid kommer!

 

Painkiller med Halford på vokal er ca 7632 gonger betre.

 

Coverlåtar er oppskrytt.

 

Den einaste coverlåta er verkeleg er betatt av, er Sepulturas tolkning av Orgasmatron.

Fuck, creepy, jeg satt akkurat og spilte den og skulle til å poste om hvor inni helvete røsk sangen er...

 

Men jeg finner ingenting negativt med Painkiller, soloene er syke, trommearbeidet er sykt og vokalen er kanskje tidenes beste. Sterkt av Halford å holde det høye nivået gjennom hele sangen.

Lenke til kommentar

Jeg har kun en ting å si. Jeg elsker øl. Jeg elsker David Allan Coe. Jeg elsker snus. Jeg elsker Glint for å ha laget en tråd om Rebel meets Rebel på forumet, selv om han er en kuksopp til vanlig. Og jeg elsker Rebel Meets Rebel.

 

Intet får øl, jack daniels, røyk og snus til å renne inn i sjela slik som Nothin to Loose, No Compromise, Cherokee Cry, Time, Get Outta My Life og One Nite Stands.

 

Takk for at du lagde en tråd om bandet din sur sopp. Det førte til at jeg oppdaget herligheten, og fyfaen så herlig det er. Bedre fest/sommermusikk finnes ikke.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...