Musepeker Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 1. De spiller fortsatt metal 2. Jeg kan umulig vite hva andre her liker? 3. Hvordan kan SS sammenlignes med et boyband? 4. Det er et diskusjonsforum for metal, jeg kan fint informere om det, da jeg er sikker på at det er andre som har glede av å vite det. Jeg ser virkelig ikke hva du vil fram til... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Du er jammen vanskelig! Du ser ikke hva jeg vil fram til? Da foreslår jeg at du åpner øynene dine og leser gjennom en gang til. Hva skjedde rett etter at du begynte å snakke om en ny singel fra Sonic Syndicate? Jo, det ble postet et boyband-bilde. Noe som vel gir et bilde av hva vedkommende som postet bildet mener om bandet? Jeg bare kommenterte at jeg ikke akkurat tror du finner så mange Sonic Syndicate-fans her på bakgrunn av det bildet. For mitt inntrykk er at band i samme gate som Sonic Syndicate ofte blir slaktet i denne tråden. Det har overhodet ikke noe med mine egne meninger om bandet å gjøre. Om de spiller Metal eller ikke er vel egentlig likegyldig. Jeg sa aldri at bandet var off-topic. Om de fortsatt har elementer av Metal i musikken sin er likegyldig. Sammenligningen med boyband gjorde jeg aldri, men det er da ikke noen tvil om at bildet ble postet som et direkte svar til ditt innspill om Sonic Syndicate. Regner med referansen til boyband kommer av at band som Sonic Syndicate gjerne har litt boyband-aktige refrenger. Jeg sa aldri at det var galt at du informerte om det. Jeg ville bare forklare hvorfor din informering ble mottatt med et boyband-bilde, som den faktisk ble. Min intensjon var ikke annet enn hyggelig. Sa vel til og med min mening om sangen også, gjorde jeg ikke? Endret 25. september 2009 av qweac Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Den nye Megadeth platen (til nå, andre sang) er fantastisk! Fy faen for en bra intro. Ja, jeg er en Megadeth fan Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Clips from a series aired on NRK Hvilken serie er dette fra da? :O Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Clips from a series aired on NRK Hvilken serie er dette fra da? :O Sikkert en litt eldre versjon av lydverket:) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jan Axel har ikke forandra seg ^^ Var det også Sarah Jezebel fra Cradle of Filth? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jepp var hun som hadde all damevokalen på den plata. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (...)Greit nok at de spilte Metal før, men det de gjør nå er ikke akkurat noe flertallet av brukerne i denne tråden liker(...) Hvem bryr seg om hva flertallet mener? Så lenge man selv liker noe, og tåler litt spit og tyn fra andre så er det vel bare å poste i vei. Så får heller late teens-kidza rakke litt ned på fjortismetallen, verden overlever nok litt surmuling. Et par feiende fine riff fra Sardonic Wrath: Konkav agenda! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Ja, jeg er en Megadeth fan Ikke noe galt i det. Bedre gitardrevne band finner du ikke. edit: Funny at wikipedia kaller de for Melodic Death Metal. Det er langt ifra etter det jeg har hørt. Det er jo metalcore? Wow, så ut som en gjeng med emoer. Hva skjer med "nye" metallband nå for tiden? Emo-looken har aldri vært og kommer aldri til å bli metall. Men, det trekker sikkert 13år gamle selvskadere med tvilsom legning og hvilke seriøst band med selvrespekt ønsker vel ikke å ha de som hoved fan-base? Greit nok at de spilte Metal før, men det de gjør nå er ikke akkurat noe flertallet av brukerne i denne tråden liker. Har vel egentlig ikke så mye med saken å gjøre, men metalcore er også metall. Sånn, siden du det kan virke som at du hinter til noe annet. Men ja, 99% av all metalcore suger. Eneste gode metalcoren som noen gang har kommet ut er fra KSE, men det lille jeg har hørt på den nyeste skiva deres tyder på at de har begynte å joine the suck de også. Endret 25. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
2ore Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ble ekstremt overrasket første jeg hørte den sangen. Ganske rolig, depressiv og chill. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Immortal leverer som alltid Hva Sonic Syndicate angår, er vel bassisten det beste de har å vise til : Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Immortal's nye var så som så.. Ikke så innmari bra etter en gjennomlytting. Nile's Those Whom the Gods Detest og Hypocrisy's A Taste of Extreme Divinity derimot var to skiver med mer enn nok krutt og godlåter i. Nile's beste siden In Their Darkened Shrines. Definitivt. Beste Hypocrisy på en stund også. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg vil heller miste såpen i en amerikansk fengselsdusj sammen med 10 velutstyrte livstidsinnsatte negere enn å høre på Sonic Syndicate. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hørte faktisk fra en kompis av meg at Rhapsody jobbet med et nytt album, eller i allefall har noe nytt å jobbe med, og at det skal bli mer god gammeldags power =D uansett, her en fin video av Jani Liimatainen, elsker den Har forresten hørt noe om det Cains offering greine Jani skal starte med? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg vil heller miste såpen i en amerikansk fengselsdusj sammen med 10 velutstyrte livstidsinnsatte negere enn å høre på Sonic Syndicate. Hahaha, dagens Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Må komme med en liten anbefaling. Dette er to sanger fra et av mine favoritt album fra 90-tallet, I Hate Therefore I Am av Cyclone Temple. Sikkert noen som har hørt de før, men faen heller. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Enig det med KsE Nyhus. De har tapt seg nå. På den siste plata har Jones merkelig stemme.. Clean vocals høres ut som en emosjonell baby, rett og slett. Det er så synd når favorittbanda til en går rett i dass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Da er det rimelig greit å ha Manowar og Iron Maiden som favorittband. De leverer det samme hver gang, like bra som forrige gang, så jeg er alltid fornøyd med en ny plate Klart Bailey ikke var noen favorittvokalist, men musikken under var knallgod så jeg overlevde den perioden også. De går hvertfall ALDRI emo. Endret 25. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da er det rimelig greit å ha Manowar og Iron Maiden som favorittband. De leverer det samme hver gang, like bra som forrige gang, så jeg er alltid fornøyd med en ny plate Klart Bailey ikke var noen favorittvokalist, men musikken under var knallgod så jeg overlevde den perioden også. De går hvertfall ALDRI emo. Amen! Hallelujah! Word! And so on Slenger ut en liten godbit: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da er det rimelig greit å ha Manowar og Iron Maiden som favorittband. De leverer det samme hver gang, like bra som forrige gang, så jeg er alltid fornøyd med en ny plate Klart Bailey ikke var noen favorittvokalist, men musikken under var knallgod så jeg overlevde den perioden også. De går hvertfall ALDRI emo. Du minner meg om min gamle onkel. Det eneste han kjøper når han "spiser middag på kafé" er kjøttkaker med brun saus, for da vet han hva han får. Hirr. Et av mine få barndomsminner fra TV ved siden av Flode og Veras vindu, norske Artch, sannsynligvis akkurat dette klippet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå