Papirkurven Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nå ligger også Immortal - All shall fall ute på nettet også! Super Fantastic! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Må være den beste og fineste synthen jeg har hørt i mitt liv; Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nå ligger også Immortal - All shall fall ute på nettet også! Skal være flink gutt og vente på LP'ene mine Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har vært stor og stygg mann, som voldtar snille gutter til frokost, og lastet ned Immortal sitt nye album fra piratbukta. Virker som de lager musikk etter oppskrift nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da har du pokker ta med å kjøpe plata når den kommer også. Så de gidder å lage flere godskiver. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er ikke så farlig om man laster ned album. Skikkelige fans kjøper uansett musikk. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er litt flaut å si det, men jeg hørte "In the nightside eclipse" for første gang i går. Herregud, hva har jeg gått glipp av? Tok litt tid før jeg kom inn i albumet, men nå kan jeg ikke stoppe å høre på den. Tror "Beyond the Great Vast Forest" er den beste sangen jeg noen gang har hørt, punktum. Se filmen hos Youtube Siden vi er inne på musikk jeg skulle ha fått med meg for lenge siden, kan noen anbefale meg en skive med Opeth? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Morningrise. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har vært stor og stygg mann, som voldtar snille gutter til frokost, og lastet ned Immortal sitt nye album fra piratbukta. Virker som de lager musikk etter oppskrift nå. Skal sladre til Olve Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå ligger også Immortal - All shall fall ute på nettet også! Skal være flink gutt og vente på LP'ene mine Samme her! Selv om det kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) slett Endret 24. september 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå ligger også Immortal - All shall fall ute på nettet også! Får noen ekle Europe-vibber av tittellåta. Håper resten av plata er bedre. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Abbath hørtes litt ut som ''senere'' Shagrath. Ikke deres sterkeste album, meneh.. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I dag slipper Sonic Syndicate sin nye singel "Burn this city"! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I dag slipper Sonic Syndicate sin nye singel "Burn this city"! ^ Vi gleder oss.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I dag slipper Sonic Syndicate sin nye singel "Burn this city"! Tror ikke du finner så mange som gleder seg over dette i denne tråden. Sangen er for øvrig ute på Myspace-siden deres. Hørte litt av den nettopp. Ikke noe for meg... Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nei, jeg glemte jo at man ikke kan poste metal relaterte ting i en metal tråd, man blir jo flamet med en gang man skiller seg ut fra mengden Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Funny at wikipedia kaller de for Melodic Death Metal. Det er langt ifra etter det jeg har hørt. Det er jo metalcore? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) De spilte Melodic Death Metal i starten, men gikk over til Metalcore. Endret 25. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Nei, jeg glemte jo at man ikke kan poste metal relaterte ting i en metal tråd, man blir jo flamet med en gang man skiller seg ut fra mengden Greit nok at de spilte Metal før, men det de gjør nå er ikke akkurat noe flertallet av brukerne i denne tråden liker. Var jo en som postet et boyband-bilde rett etter innlegget ditt... Så med mindre du er blind, kan jeg ikke helt se poenget med sarkasmen din. Endret 25. september 2009 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå