Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Et av mine yndlingsband, veteranene Anthem, kom med ny skive ifjor. Den er mildt sagt glimrende. Og har gamlevokalisten Eizo Sakamoto med igjen, som jeg har postet noe av tidligere fra Animetal. Tittelsporet graver seg inn i hjernebarken. Og de kjører mye "queen"-aktige harmonier på refrengene. Deilig metal, ikke noe emo-manga-tull. De er ikke så kjent på våre kanter, men legender i Japan. Første plata kom i 1983. Se filmen hos Youtube Endret 8. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ''Metallica er verdens beste band'' og ''Se på de emoene der da, Immortal er emo''. Verste jeg har hørt på lenge av noen idioter.. x) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det bare hoss meg at Metal archives ikke virker? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ser ut som hosten er nede Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er jo nede fremdeles! Blir gal av og ikkje ha Metal archives tillgjengelig Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kjipt at det er nede ja. Skulle gjerne fått sjekket noe. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Haha, hysterisk xP Lenke til kommentar
Slayer666 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Plukka nettop opp den nye skiva til Necrophobic, noen gode tracks: Temple of Damnation Se filmen hos Youtube Death to All Revelation 666 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har fått sansen for Project Hate. Hvilket album er best og bør sjekkes ut? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hate, Dominate, Congregate, Eliminate. Du kommer til å gå lei, fort. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg trodde også at jeg likte The Project Hate. Men som Lycantrophe påpeker, så blir det hele veldig kjedelig, veldig fort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har fått sansen for Project Hate. Hvilket album er best og bør sjekkes ut? Skiva Lycantrophe anbefaler, In Hora Mortis Nostrae og The Lustrate Process. Godskiver alle sammen. Hate, Dominate, Congregate, Eliminate. Du kommer til å gå lei, fort. Nåja, jeg er ikke lei enda og har holdt på i noen år nå. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er det noen bra plater som kommer ut i nærmeste fremtid. Synes det er så lenge å vente til oktober... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 TPH har kortere holdbarhetsdato enn et glass med melk stående på kjøkkenbenken. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 TPH har kortere holdbarhetsdato enn et glass med melk stående på kjøkkenbenken. Det har nå de fleste døds metall banda IMO. Det er ingen spesielle sanger jeg vil høre på fra Cannibal Corpse f.eks. Randomness. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja merkelig å tenke på men du har helt rett. Bolt Thrower som et personlig unntak, kommer til å høre på de til evig tid. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Starter dagen med litt Necrophagist! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg pleier alltid å starte dagen med Gojira - Ocean Planet. Fantastisk sang som får humøret på topp. Og ikke for å nevne World to Come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå