Skogslik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Må bare legge ut denne: Fantastisk sang!! Endret 3. september 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Drit rå sang Skogslik!! Bandet der må jeg sjekke ut asap. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 SÅ du har altså ikkje hørt bandet før? Ble nesten litt sjokket her nå^^ Fantastisk band. 4 førtse platene er noe alle bør ha i hylla. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hørte den sangen der, Skogslik, da du anbefalte den i Hvilken sang du hører på. Knall bra sang, ett band jeg kommer til og høre mer på! Noen andre som har hørt på Count Nosferatu Kommando før? Lastet ned førsteplaten pga jeg digger vokalisten. Elektronica/Industrial Metal med Black Metal vokal. Litt spesielt men fengende uten tvil. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det det var faen meg ikke verst! Minner meg om tidligere Behemoth blandet med Astarte. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ÅÅH!! Var på konsert med Enslaved i går, det var digg! aldri hørt noe særlig på dem men må si jeg ble meget possitivt overasket. Så nå sitter jeg på skolen med vondt i nakken og er hes så da betyr det jo at det var en god konsert =D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Enslaved live er alltid bra. Grutle har en sykt stor stage presence. Har sett dem 3-4 ganger, like bra hver gang. Også er det jo morsomt å høre han pludre med publikum på dialekten sin. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Enslaved live er alltid bra. Grutle har en sykt stor stage presence. Har sett dem 3-4 ganger, like bra hver gang.Også er det jo morsomt å høre han pludre med publikum på dialekten sin. Det var det også . Jeg har jo også funnet ut at det kun er noen få ganger i året som Kongsbergs "undergrund" metal fans kommer ut, og det er når det er black metal konserter i byen Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Enslaved live er alltid bra. Grutle har en sykt stor stage presence. Har sett dem 3-4 ganger, like bra hver gang.Også er det jo morsomt å høre han pludre med publikum på dialekten sin. Trur ikke noen av oss forstod hva han sa når di spillte i bodø. Vi bare jubla og skrek hvær gang han sa noe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 På Hove var han ganske full og skulle fortelle vitser mellom sangene Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er da ikke metal å stå klinke edru på scenen! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Skulle spørre fra vennine om hvilke band som skal varme opp for Manson i Spektrum. Noen som har peiling? In Vain - Their Spirits Will Ride With the Wind Nydelig sang Endret 4. september 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skulle spørre fra vennine om hvilke band som skal varme opp for Manson i Spektrum. Noen som har peiling? Er det bare meg, eller er Manson i Norge nesten HELE tida? Quarten var visst et heller sugent og sørgelig show, i følge anmelderne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Han har sikkert hytte på Trysil som Schumacher og Derrick. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skulle spørre fra vennine om hvilke band som skal varme opp for Manson i Spektrum. Noen som har peiling? Er det bare meg, eller er Manson i Norge nesten HELE tida? Quarten var visst et heller sugent og sørgelig show, i følge anmelderne. Ifølge hun venninen, som har vært fan av han siden 8ene tror jeg (ferdig med vidergående) og hadde bursdag på samme dag så var det visst ganske amazing. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Og hun går i 9. nå? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Og hun går i 9. nå? 19 i år. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Syntes ikke Ivar virket spesielt full på Hove, men vitsene fortstod jeg ikke. Husker ikke helt om det var dialekta eller dårlige vitser, hehe. Straks valg, og vet dette er veldig mye offtopic, men jeg syntes det er litt interessant å se hva metalfolk stemmer? Er det egentlig mulig å trekke en slutning på det, eller er metalfolk like forskjellige som alle andre? (heller eegentlig mot det siste, men vil gjerne diskutere dette). Jeg er ganske sikker på å stemme AP, hva med dere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg har gitt faen i å stemme de siste 10 årene. Men i år må jeg vel finne på noe. Hadde tenkt å selge stemmen min til høystbydende på finn.no. Kjøp min stemme og jeg stemmer det samme som deg. Politikk er en vits, de meler sin egen kake i 4 år til neste regjeringsskifte, og ingen valgløfter blir innfridd innen de 4 årene fordi opposisjonen stemmer imot dem. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Der har vi metalens spirit "Meh, jer faen i det, går til helvette uansett". Min holdning iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå