Acrid Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ZNORK Skitfestival som har mista så og si all kontakt med grasrota. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hører igjennom Endgame. Den har faktisk lekket Snakker vi 128 kbs mp3 eller flac? Den jeg har er 320kbs mp3 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ZNORK Skitfestival som har mista så og si all kontakt med grasrota. Du lever så på 80- tallet Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kommer Portal, kremer jeg. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fikk akkurat Inferno Festivalpass i bursdagsgave hos brodern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Emperor lokket meg til Inferno i 2006. Har ikke vært der siden. Alt for dårlig lyd på de fleste konsertene..på Marduk sto jeg bare i 40 minutter og hørte på skarptrommer og skjærende diskant-gitar. Men stakkars Sanrabb sto og skreik ballene av seg uten at vi hørte et pip Emperor hadde tydeligvis med egen lydmann, for der var lyden fullstendig perfekt. Eller så var jeg bare delirisk og euforisk i øyeblikket. Endret 2. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sats på sistnevnte, Bytex Det er ofte slik på festivaler at det bandet man gleder seg mest til har best lyd, best stemning/publikum og den beste setlista. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Dimmu Borgir oppstyr^^ http://www.dagbladet.no/2009/09/02/kultur/...borgir/7923150/ Endret 2. september 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 La merke til hva som stod nederst. Blir spennende, denne saken tar jo helt av Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Dimmu Borgir oppstyr^^http://www.dagbladet.no/2009/09/02/kultur/...borgir/7923150/ De har navngjort feil i forhold til bilde. Vortex = Mustis og omvendt i forhold til forklaringen deres. Godt jobbet dagbladet. edit: Haha, hva? Det er heller ikke rykter om at plata skal spilles inn med Max Cavalera og London Philharmonic Orchestra Det er ikke rykter om at de skal spille inn den neste skiva med Hitler heller, så hvorfor har de ikke skrevet det i artikkelen? Endret 2. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Les hele det avsnittet: Når neste plate kommer er foreløpig ikke bekreftet. Det er heller ikke rykter om at plata skal spilles inn med Max Cavalera og London Philharmonic Orchestra. Det hadde vært korrekt om de hadde skrevet ryktene. Dvs. ryktene om at de skal spille inn neste plate med bla bla er heller ikke bekreftet. Endret 2. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fra Vortex's myspace: "There is another meeting also planned with Arcturus members to discuss about the future of the band and a possible reunite." http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=508233058 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Enda en ny låt ute fra Baroness. "A Horse Called Golgotha". Litt utypisk Baroness, men faen så fett. Kjenner at dette fort kan bli årets album for min del. http://www.myspace.com/yourbaroness Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor forbanna sweet hadde det ikke vært med Arcturus tilbake i gamet?! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det hadde vært korrekt om de hadde skrevet ryktene. Dvs. ryktene om at de skal spille inn neste plate med bla bla er heller ikke bekreftet. Men det gjorde de ikke, gjorde de vel? Mao failure. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 gjør Arcturus et comeback så får jeg et lykkerus Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Se filmen hos Youtube Faen så fet denne sangen er! Irriterer meg at jeg ikke har sjekket ut dette albume før. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dark Medieval Times, The Shadowthrone og Nemesis Divina er veldig kos. Liker førstnevnte best. Rebel Extravaganza er i en litt annen gate, men også kvalitetsmusikk folk bør høre på. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ja, jeg har nogenlunde hørt igjennom alle albumene ifra Satyricon. Bortsett fra det nyeste og Shadowthrone (Men har hørt den igjennom nå da). Liker og veldig godt DMT. "Taakeslottet" Endret 3. september 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå