weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 In flames Before: Se filmen hos Youtube After: Det de har fram til clayman er jo meget bra, og etter det så daler det nedover. de har noen gode låter fram til soundtrack to your escape men så døde de helt Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Virkelig skamfullt og synd å se hva In Flames har blitt. Spesielt med tanke på at de ei plate som The Jester Race på samvittigheten. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det virkelig ingen som vet hva baron blod introen heter? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er vel mest sansynlig hjemmesnekkra. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Åh. Det er så kjipt når bandet du elsker skifter totalt stil. Er tidligere COB fan. Den siste der, høres ut som ungen til Tom Araya blir torturert. Endret 29. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Åh. Det er så kjipt når bandet du elsker skifter totalt stil. Er tidligere COB fan. Den siste der, høres ut som ungen til Tom Araya blir torturert. Hva har skjedd med stemmen hans? ;o Hørtes helt mongo ut. Er fan av alt CoB har kommet ut med utenom Blooddrunk. EDIT: Du endra den siste filmen Endret 29. august 2009 av simensk Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja. Tok så lang tid før han begynte å synge på den forrige. Litt dårlig kvalitet også. Må ikke drøye ! Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Er vel mest sansynlig hjemmesnekkra. Nei jeg vet det er darkthrone eller mayhem. Tror det er Mayhem Åh. Det er så kjipt når bandet du elsker skifter totalt stil. Er tidligere COB fan. Da har jeg en som tar kaka totalt. Altså alle må være enig i at Dead Meadow nr 1 her er bedre en 2: Altså de skrudde jo av overdrive på gitaren helt ooog droppa effekten på mic'en! :O Sånt kan jeg bare ikke ha. nr 1: Se filmen hos Youtube nr 2: Endret 29. august 2009 av N* Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det er synd når band endrer seg for det værre ja. men vi har heldigvis eksempler som Dark tranquillity som ikke har gjort de store endringene. (hittil) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Se filmen hos Youtube Poster de(n) igjen. Jeg tror det er de beste sangene jeg har hørt all time. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Se filmen hos Youtube Poster de(n) igjen. Jeg tror det er de beste sangene jeg har hørt all time. OooOoOOh insonium <3 satan som jeg gleder meg til across the dark! (vet den har lekket ut men det er så misserabel kvalitet at jeg ikke ville høre den) Har også planer om å se insonnium, swallow the sun og omnium gatherum i desember ^^ Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kan ikke nevne hvor den har lekket ut her (sendte deg PM) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Lekket vet jeg om, men live? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Aha, jeg skal se de i storbritannia en eller annen plass, antakelig vis wrexham som er nermest der jeg skal studere Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Heldige faen! Husk å film! ^^ De spilte Weighted Down With Sorrow live i Bloodstock. Jeg må høre den live. Og se de for den slags skyld. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 hehe ja skal prøve å filme om jeg står langt framme, men jeg lyser heller med lighter framfor telefonen jeg da keeping it old school Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Speaking of Insomnium Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg ser bare for meg en sinna finnmarking stå og brøle " Din jævla bloooooooooodrunk!" på vidda når jeg ser den platetittelen Men liker gammelbodom jeg også..f.eks. denne. Herlig trommedriv og gitarriffing. Alexi er jo flink da som greier å riffe som en gud i tillegg til å synge som han gjør. Liker også dynamikken mellom keyboardisten og gitarsolo, spesiellt når de spiller tostemt sammen rundt 1:20 og 2:40. De får ting som høres dritvanskelig ut til å se ut som piece of cake. Se filmen hos Youtube Endret 30. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er det virkelig ingen som vet hva baron blod introen heter? Baron Blood introen heter Baron Blod - Intro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå