Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hører framdeles på de eldre platene til cob (de tre første) men etter disse så syns jeg de har tapt seg. men det er jo disse de fleste fjortissene hører på. samme med in flames det.

 

in flames har spesiellt solgt seg syns jeg.

de gikk ifra mye godt til sellout shit som fjortisser digger

Lenke til kommentar

Uansett i gode gamle dager var hverken cob, inflames eller finntroll sett på som emometal

undertegnede har heller aldri hørt på siste 3 platene til inflames, eller de siste to platene til cob.

Ikke fordi det er fjortss musikk, men rett og slett fordi musikken suger.

Hatebreeder og clayman er jo kremplater.

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
Den nyeste plata til In Flames suger så jævli at jeg brekkte meg rett og slett da jeg hørte en sang fra den.

Skjønner ikke hvorfor de gjør sånt. Når du hører hvor bra de var før.

De har gått fra skikkelig death metal til stygg hiphopmetal. Selv liker jeg kun de albumene fra Reroute to remain og nedover

 

Helt enig!

 

Musikalsk suger den og så har de solgt seg helt ut, den nye plata er ikke noe i nærheten av melodic death en gang. og anders fridén har jo gått ifra den fete vokalisten han var før til noe jeg bare syns høres ut som mas og grining ifra en unge som vil ha godteri eller is mens han er med foreldrene å handler mat for helga.

 

Og dette kommer ifra et av bandene som er grunnleggerne for melodic death/gothenburg metal. Dark tranquillity har heller holdt seg innen samma sjanger og ikke solgt seg ut for å få fler hylende fjortisser som hører på slike band fordi at mamma og pappa er teite.

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...