Skogslik Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Haha, måtte le litt av den posten. Ikkje ta det ille^^ Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Så må vi alle huske hvordan vi var da vi var 14 år gamle:) kjør på gutten min, straks er du like tr0 som glint og abigor. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 @Whalecore: Septic Flesh var jævlig rått! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Windir-fans sjekk ut plata til Mistur, "Attende". Blei lansert i dag. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Så må vi alle huske hvordan vi var da vi var 14 år gamle:) kjør på gutten min, straks er du like tr0 som glint og abigor. rofl Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Fe fa fum lukter jeg emocåre ? ting som ligner på windir skal sjekkes ut med en gang. Bare meg som aldri har hørt på skikkelig fjortiss metal ? Gikk rett på cob, finntroll og eldre inflames jeg :/ Har hørt litt på Soad og Rammstein men det regner jeg som rock ikke metal. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dere leverer igjen, takk for diverse anbefalinger! Bare meg som aldri har hørt på skikkelig fjortiss metal ? Gikk rett på cob, finntroll og eldre inflames jeg :/ Har hørt litt på Soad og Rammstein men det regner jeg som rock ikke metal. Cob som i Children of bodom? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 De var ikke så ''fjortiss'' tilbake i tid. Faktisk. Nå består 60% av fansen av emo og fjortiss, grunnet dårlig utvikling. Har hvertfall opplevd at mange dropper COB, etter hvordan de har blitt. Det samme kan sies om In Flames. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når ble Finntroll fjortis metal? :S De fleste fjortissene avskyr det. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 jeg hører framdeles på de eldre platene til cob (de tre første) men etter disse så syns jeg de har tapt seg. men det er jo disse de fleste fjortissene hører på. samme med in flames det. in flames har spesiellt solgt seg syns jeg. de gikk ifra mye godt til sellout shit som fjortisser digger Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Megadeth - Rust in Peace.. Polaris http://www.youtube.com/watch?v=9-2acj6fWA8&feature= Endret 28. august 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hatebreeder er det beste albumet til CoB Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei det er follow the reaper Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Uansett i gode gamle dager var hverken cob, inflames eller finntroll sett på som emometal undertegnede har heller aldri hørt på siste 3 platene til inflames, eller de siste to platene til cob. Ikke fordi det er fjortss musikk, men rett og slett fordi musikken suger. Hatebreeder og clayman er jo kremplater. Endret 29. august 2009 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvordan vet du at musikken suger om du aldri har hørt albumene? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har selfølgelig hørt n sang eller to, men aldri lyttet igjennom hele platen . Dette var nokk til at jeg bestemte meg for ikke å investere penger eller tid i paten "come Clarity" for eksempel http://www.youtube.com/watch?v=O1FkbvGl-IU Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Den nyeste plata til In Flames suger så jævli at jeg brekkte meg rett og slett da jeg hørte en sang fra den. Skjønner ikke hvorfor de gjør sånt. Når du hører hvor bra de var før. De har gått fra skikkelig death metal til stygg hiphopmetal. Selv liker jeg kun de albumene fra Reroute to remain og nedover Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Men jeg skjønner ikke hvordan man kan sammenligne In Flames og Finntroll da. Sistnevnte er jo folk-metal? Det er sånt som er morsomt å høre på når man har en øl i hånda! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Den nyeste plata til In Flames suger så jævli at jeg brekkte meg rett og slett da jeg hørte en sang fra den.Skjønner ikke hvorfor de gjør sånt. Når du hører hvor bra de var før. De har gått fra skikkelig death metal til stygg hiphopmetal. Selv liker jeg kun de albumene fra Reroute to remain og nedover Helt enig! Musikalsk suger den og så har de solgt seg helt ut, den nye plata er ikke noe i nærheten av melodic death en gang. og anders fridén har jo gått ifra den fete vokalisten han var før til noe jeg bare syns høres ut som mas og grining ifra en unge som vil ha godteri eller is mens han er med foreldrene å handler mat for helga. Og dette kommer ifra et av bandene som er grunnleggerne for melodic death/gothenburg metal. Dark tranquillity har heller holdt seg innen samma sjanger og ikke solgt seg ut for å få fler hylende fjortisser som hører på slike band fordi at mamma og pappa er teite. Endret 29. august 2009 av weebl Lenke til kommentar
2ore Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Dark Tranquillity med Anders Friden. Veldig fet sang! Se filmen hos Youtube Endret 29. august 2009 av Crippled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå