CypheroN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bring Me The Horizon. defkåre To ting gjør at jeg aldri noen gang kommer til å høre på det bandet. Nr 1: En av skivene deres heter Suicide Season noe det hyler emo av. Nr 2: *Bilde* Så hva synes du om bandet Suicide Silence? Det er generelt mye hardere enn BMTH, nærmere bestemt death core, men navnet får deg til å holde deg unna.. eller? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen som er fan av svart thrash her? Anbefaler i så fall amerikanske Flagellator. Se filmen hos Youtube Kom godt med egne foreslag, da denne delen av biblioteket mitt er litt for begrenset. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du har jo alltids Aura Noir, men regner med at du har hørt dem. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sitter her og hører på Kreator - Pleasure to Kill platen(Inkludert EP'en Flag of Hate). Fantastisk rå thrash dette her. Andre Kreator plater jeg burde skaffe meg? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bring Me The Horizon. defkåre To ting gjør at jeg aldri noen gang kommer til å høre på det bandet. Nr 1: En av skivene deres heter Suicide Season noe det hyler emo av. Nr 2: *Bilde* Så hva synes du om bandet Suicide Silence? Det er generelt mye hardere enn BMTH, nærmere bestemt death core, men navnet får deg til å holde deg unna.. eller? Suicide Silence er awesome, men de stjeler riff fra andre band, blant annet BMTH. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Så hva synes du om bandet Suicide Silence? Det er generelt mye hardere enn BMTH, nærmere bestemt death core, men navnet får deg til å holde deg unna.. eller? "Suicidal stillhet" er et langt bedre navn "Selvmordssesongen". Aldri hørt bandet riktignok. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sitter her og hører på Kreator - Pleasure to Kill platen(Inkludert EP'en Flag of Hate). Fantastisk rå thrash dette her. Andre Kreator plater jeg burde skaffe meg? Alle Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Huff har startet å digge den sangen noe jævlig. Men uansett: Enslaved kommer hit til byen 3 september =D. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tenkte jeg kunne anbefale et svensk band ved navn Skitsystem. Er kansje kjent for en god del av tråden lesere. De spiller ikke rein metal men Crust/Käng/D-beat som flørter litt med metal. Regner med at det ekstremt nok i hvertfall i å tilfredstille folk her inne. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kom godt med egne foreslag, da denne delen av biblioteket mitt er litt for begrenset. Audiopain! For faen i helvete! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 SEPTIC FLESH - SANGREAL Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Noen som er fan av svart thrash her? Anbefaler i så fall amerikanske Flagellator.Kom godt med egne foreslag, da denne delen av biblioteket mitt er litt for begrenset. Deströyer 666 Vet ikke om jeg vil kalle det black thrash men Endret 28. august 2009 av Soundchaser Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Bestial Hollocaust er fine greier når det gjelder black/thrash! Endret 28. august 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Goatwhore er fittebra Lenke til kommentar
Sho95 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 HEHE---- www.slipknot1.com er en slipknot sie der du kan se videoer og bilder..kan også se når konserter går denne er ganske bra....av SYSTEM OF A DOWN jeg lager noen linker til sanger http://www.youtube.com/watch?v=dtkbJY_hc8A (dette er ogsp en sang av soad..fett video i tilegg) DRITT BRA SANG AV SLIPKNOT (HER synger også chris fehn) http://www.youtube.com/watch?v=ZamE96KIkQI dette bildet er et bilde av chris fehn..han blir kalt mr.picklenose..dere ser hvorfor Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hahah, føltes ut som om en barneskolelærer snakker til elevene sine som akkurat har begynt på skolen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg følte det mer som at en barneskoleelev skulle ha fremføring i musikktimen. Lenke til kommentar
Sho95 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hehe...det var for de som ikke viste det da... :!: Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hehe, ja bare så dumt at dette blir offtopic i denne tråden da. Finnes garantert en Slipknot/SOAD-tråd allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå