Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Bring Me The Horizon. defkåre

To ting gjør at jeg aldri noen gang kommer til å høre på det bandet.

Nr 1: En av skivene deres heter Suicide Season noe det hyler emo av.

Nr 2: *Bilde*

Så hva synes du om bandet Suicide Silence? Det er generelt mye hardere enn BMTH, nærmere bestemt death core, men navnet får deg til å holde deg unna.. eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bring Me The Horizon. defkåre

To ting gjør at jeg aldri noen gang kommer til å høre på det bandet.

Nr 1: En av skivene deres heter Suicide Season noe det hyler emo av.

Nr 2: *Bilde*

Så hva synes du om bandet Suicide Silence? Det er generelt mye hardere enn BMTH, nærmere bestemt death core, men navnet får deg til å holde deg unna.. eller?

Suicide Silence er awesome, men de stjeler riff fra andre band, blant annet BMTH.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne anbefale et svensk band ved navn Skitsystem. Er kansje kjent for en god del av tråden lesere.

De spiller ikke rein metal men Crust/Käng/D-beat som flørter litt med metal. Regner med at det ekstremt nok i hvertfall i å tilfredstille folk her inne.

Lenke til kommentar

HEHE---- www.slipknot1.com er en slipknot sie der du kan se videoer og bilder..kan også se når konserter går

denne er ganske bra....av SYSTEM OF A DOWN

jeg lager noen linker til sanger http://www.youtube.com/watch?v=dtkbJY_hc8A (dette er ogsp en sang av soad..fett video i tilegg)

DRITT BRA SANG AV SLIPKNOT (HER synger også chris fehn) http://www.youtube.com/watch?v=ZamE96KIkQI

dette bildet er et bilde av chris fehn..han blir kalt mr.picklenose..dere ser hvorfor :thumbup:

post-199595-1251470612_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...