Skogslik Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Fikk meg Sunn O - Black One, i dag. Siste sporet er virkelig noe for seg selv. Blir nesten skremt av den. Virkelig en Herlig plate! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Albumet til Insomnium er forsinket til 9. :/ Menmen. Gleder meg som en fitte: We have a music video online any minute to ease your pain;) - Niilo Sevänen Quote from where? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Facebook. Niilo's private. Videoen kom aldri Candelight Records utsatte det. Det burde vel være online før mandag. Endret 27. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Fått skikkelig dilla på Troll etter at noen postet en sang fra det nye albume deres. Har ikke hørt på dette bande før. Hører mest på albume Drep de Kristne. Jævli digg album. Veldig spent på hvordan det nye albume kommer til og bli. Den teasern som er på youtube hørest vertfall veldig kul ut. Bare det ikke blir alt for mye industrialt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Omg, har dere hørt om det idiotiske albumet BMTH skal gi ut i November? It all started because I had a friend who is into making electro stuff and I asked him if he wanted to remix one of our songs,” vocalist Oli Sykes told Rock Sound. “We were stoked on the end result and I thought it would be awesome if we could get every song remixed! We told our label and managers about the idea and they thought it was a good one. From there, we came up with a list of people we would love to remix our songs and started mailing people. Suicide Season - Cut Up Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Omg, har dere hørt om det idiotiske albumet BMTH skal gi ut i November? Alt de har gitt ut har vel vært latterlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva er BMTH? En fancy forkortelse? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bring Me The Horizon. defkåre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Æsj jeg skjønte det var et sånt "meningsfullt 4-ords navn band i en -core genre" Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Alt de har gitt ut har vel vært latterlig? Nei. Dette er såklart en individuell sak, men jeg mener ikke at alt de har gitt ut har vært latterlig. Heller tvert imot. Endret 27. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Alt de har gitt ut har vel vært latterlig? Nei. Dette er såklart en individuell sak, men jeg mener ikke at alt de har gitt ut har vært latterlig. Heller tvert imot. Så klart subjektivt. Men det å remixe det får vel det hele til å høres (enda) verre ut.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja, jeg synes det høres ut som en idiotisk idé, som ikke kan gjøre annet enn å feile, men jeg skal gi det en sjangs. Det kan jo faktisk funke og, selv om jeg tviler. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bring Me The Horizon. defkåre To ting gjør at jeg aldri noen gang kommer til å høre på det bandet. Nr 1: En av skivene deres heter Suicide Season noe det hyler emo av. Nr 2: Se på de kara. Jesus. Første gang utseende på folk har ført til at holder meg unna musikken deres. Det lukter misfornøyde emofjortisser av hele bildet. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Remixalbum trenger da ikke være noe negativt. Bare hør gjennom Remixalbumet Oceanic: Remixes and Reinterpretations av Isis. Men det skal dog en god del mixing til for å få BMTH til å høres bra ut i mine ører Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Remix-plata Remanufacture til Fear Factory er den eneste som har kommet helskinnet gjennom "techno-remix" greia. Fordi de var et rimelig industriellt band allerede, så låtene deres funket med tung gabba-rytme også. Gitarene var ikke mikset vekk uansett. Men den kom ut på 90-tallet. Endret 27. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hahaha.. Det bandbilde der får meg til å spy. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Se på de kara. Jesus. Første gang utseende på folk har ført til at holder meg unna musikken deres. Det lukter misfornøyde emofjortisser av hele bildet. Hvorfor i all verden skal alle på død og liv se stereotypiske ut? Edit: Om du ikke har hørt dem i det hele tatt tror jeg kanskje du vil bli halvt overrasket når du hører hvor "hardt" det egentlig er, mtp at du assosierer det med tyisk emo. Iallefall førsteskive. Endret 27. august 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Faen jeg som jeg digger denne Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sannsynligvis fordi alt de gjør er pushet av plateselskapet, og det innebærer "litt rufserocka styling" utført av et par fæsjn-homser. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvorfor i all verden skal alle på død og liv se stereotypiske ut? Det er en gigant forskjell på stereotypisk og furten-fjortiss. Edit: Om du ikke har hørt dem i det hele tatt tror jeg kanskje du vil bli halvt overrasket når du hører hvor "hardt" det egentlig er, mtp at du assosierer det med tyisk emo. Iallefall førsteskive. Et band trenger ikke høres ut som My Chemical Emo for å være emo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå