michael691 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Takk, nå skal jeg kose meg. Hvordan finner du alltid ut (før meg )? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fant nettopp ut at Electric Wizard spiller på Betong i Oslo den første september! Woho +1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen vil vel si at dette ikke passer inn her, men jeg føler jeg må dele det med dere fordet. Fant nettopp ut at Deep Purple skal spille i Spektrum 22. november. Må få skrapt sammen noen penger så jeg kommer meg på denne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jah, har du sett..Dagen før bursdagen min og greier. Ian Gillan på vokal også. Mmm. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fant nettopp ut at Electric Wizard spiller på Betong i Oslo den første september! Woho Hoihoi, denne må jeg komme meg på! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Billetter til Hole in the Sky (fredag) og Amon Amarth med Entombed og Evile er bestilt! Alle i Bergen. Synd at Gojira måtte avlyse.. Nokon som kan fortelle meg kva av Voivod som er verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Fant nettopp ut at Electric Wizard spiller på Betong i Oslo den første september! Woho Hoihoi, denne må jeg komme meg på! Tror det kan bli ganske bra! Er Discojokke nå på lørdag for de som liker sånt også. Tror jeg tar turen begge dagene. Edit: Tror kjære Ghaal tar seg en pause http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=125367 Endret 25. august 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Amon Amarth, Bergen, billetter bestilt! Er support-banda no bra? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Ja vill si det. Evile er jo fett nok. Entombed sine første plater er og fine, har ikkje hørt noe av det nyere dem har laget, men funker sikkert det og Gleder meg veldig selv vertfall! Endret 25. august 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det nyere Entombed er mere "death'n'roll" enn rein death metal som de lagde før. Men helt hørbart likevel. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Har hørt på Evile i det siste, er ikke det bra thrash da? Intervjuet med God Seed var kleint. De har brukt samme sceneshow i 5 år nå. På tide å finne på noe nytt? Ser at Gorgoroth kommer med nytt album. Hvor mange versjoner er det av TNBM - Live in Grieghallen egentlig? Den originale, en med Infernus på bass og en med Infernus på bass og Pest på vokal? Endret 25. august 2009 av Abigor Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Billetter til Hole in the Sky (fredag) og Amon Amarth med Entombed og Evile er bestilt! Alle i Bergen.Synd at Gojira måtte avlyse.. Nokon som kan fortelle meg kva av Voivod som er verdt å sjekke ut? Hadde vært artig å vært på Hits i år. Cynic, Candlemass, Negura Bunget.. Sjekk ut Dimension Hatröss og Nothingface av Voivod. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Faen du kan ikke gå glipp av Absu. Fantastisk black/thrash fra texas! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har hørt på Evile i det siste, er ikke det bra thrash da? Intervjuet med God Seed var kleint. De har brukt samme sceneshow i 5 år nå. På tide å finne på noe nytt? Ser at Gorgoroth kommer med nytt album. Hvor mange versjoner er det av TNBM - Live in Grieghallen egentlig? Den originale, en med Infernus på bass og en med Infernus på bass og Pest på vokal? http://www.sheol-magazine.com/gorgoroth_studio.htm studie report om nye albumet her om du er interessert Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har hørt på Evile i det siste, er ikke det bra thrash da? Nei. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Taake er kos. Synes Hordalands Doedskvad er den beste skiva, med Over Bjoergvin rett bak. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen som har hørt noe på Totalt Jävla Mörker? Hardcoregreier. Sjekka ut sisteskiva på Spotify og det låter fett! Lurer på om jeg skal ta turen til hovedstaden og få dem med meg på Funhouse 12. sept. Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hva heter sangen som er på baron blod introen igjen? klarer ikke huske. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Albumet til Insomnium er forsinket til 9. :/ Menmen. Gleder meg som en fitte: We have a music video online any minute to ease your pain;) - Niilo Sevänen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå