Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

C.Barnes er enorm på dei fyrste CC-platene.

 

Nå er han slitsam, det er nyaste Torture Killer eit eksempel på. Den skiva kunne blitt så mykje heftigare med ein betre vokalist.

 

Og sjølvsagt er daumetall langt meir interessant enn svartmetall. Sistnemnde skiller seg klart ut som den kjedelegaste av dei tre store under ekstremmetall.

Lenke til kommentar
Dei tre før er betre, tykkjer eg.

 

Usikker på om Butchered At Birth eller Tomb Of The Mutilated er favoritten.

Knall skiver de første ja. Barnes kunne det med vokal.

 

Jau. Han har en jævlig mektig stemme og jeg digger den. Anders Friden (In Flames) er ikke dårlig han heller

 

Men han growler heller ikke..

Endret av Torpern
Lenke til kommentar
Mogleg denne Åkerfeldt er ein dyktig vokalist. Synd musikken er på nivå med Schnappi.

Der fikk jeg humor og glede i en og samme pakke. Opeth er ikke i nærheten av hva mange vil det skal være. Ikke Åkerfeldt heller.

 

There there. Jeg har ingen ambisjoner om å bite på attention-horingen deres.

 

Opeth er akkurat hva jeg vil det skal være. Synd, Nyhus.

Lenke til kommentar
There there. Jeg har ingen ambisjoner om å bite på attention-horingen deres.

 

Opeth er akkurat hva jeg vil det skal være. Synd, Nyhus.

Om det å si at Opeth ikke er så stort som mange vil ha det til er attentionhoring, så ja, da er vist jeg en oppmerksomhetshore.

 

Hva er synd, kan du forklare meg det? Jeg aner ikke hvorfor du nevnte meg engang. Om det var et dårlig forsøk på en hersketeknikk, må jeg legge trykk på setningens femte ord, dårlig, for da var det et vanvittig dårlig forsøk.

Du skal få mene akkurat hva du vil om musikken du liker eller ikke liker, men å anklage folk for å være oppmerksomhetshorer fordi de er uenige med deg er kanskje å prøve litt for hard.

Lenke til kommentar
There there. Jeg har ingen ambisjoner om å bite på attention-horingen deres.

 

Opeth er akkurat hva jeg vil det skal være. Synd, Nyhus.

Om det å si at Opeth ikke er så stort som mange vil ha det til er attentionhoring, så ja, da er vist jeg en oppmerksomhetshore.

 

Hva er synd, kan du forklare meg det? Jeg aner ikke hvorfor du nevnte meg engang. Om det var et dårlig forsøk på en hersketeknikk, må jeg legge trykk på setningens femte ord, dårlig, for da var det et vanvittig dårlig forsøk.

Du skal få mene akkurat hva du vil om musikken du liker eller ikke liker, men å anklage folk for å være oppmerksomhetshorer fordi de er uenige med deg er kanskje å prøve litt for hard.

 

Kommentaren om attention-horingen er på generelt grunnlag, men den var nok rettet mer mot Nelse enn mot deg. Grunnen til at jeg kaller det for AH er at det stadig slenges ut negative holdninger til band mange er fan av, akkurat som dèt alene er grunn nok til at det er dårlig musikk.

 

Det er litt morsomt at du stiller deg på bakbena og syter. Jeg sa simpelten at Opeth er alt det jeg vil det skal være, når du ettertrykkelig sa at bandet ikke er det mange vil det skal være. En slags touchè, kan man si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...