Venerable Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg liker generelt sett veldig godt det meste av dødsmetallen, men jeg har bare tid til å høre på et fåtalls band. Fordi black metal er så vanvittig mye bedre. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 C.Barnes er enorm på dei fyrste CC-platene. Nå er han slitsam, det er nyaste Torture Killer eit eksempel på. Den skiva kunne blitt så mykje heftigare med ein betre vokalist. Og sjølvsagt er daumetall langt meir interessant enn svartmetall. Sistnemnde skiller seg klart ut som den kjedelegaste av dei tre store under ekstremmetall. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Selv syns jeg thrash er sørgelig kjedelig. Finnes selvfølgelig gode, men få, unntak. BLACK METAL OKKULTIZTM!!1 Endret 15. november 2007 av Glint Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 C.Barnes er enorm på dei fyrste CC-platene. The Bleeding 4 laif. Fikk den på kassett for en liten stund tilbake. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 C.Barnes er enorm på dei fyrste CC-platene. The Bleeding 4 laif. Fikk den på kassett for en liten stund tilbake. Dei tre før er betre, tykkjer eg. Usikker på om Butchered At Birth eller Tomb Of The Mutilated er favoritten. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hmm ... Jeg har lyst på noen saker som er like brutale som Anaal Nathrakh. Hva bør sjekkes ut? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere er alle rare! Og nyeste til Deicide er småteknisk. Greit å bytte ut litt i rekkene. Deicide var litt stivnet. Nye gitarister gjorde seg. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Nja, finnes bedre vokalister enn Chris Barnes og Corpsegrinder, men death growl > black growl anyday. Av alt jeg har hørt, kommer Mikael Åkerfeldt, Opeth ut som tidenes største growl vokal. Helt uten sidestykke. Endret 15. november 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nja, finnes bedre vokalister enn Chris Barnes og Corpsegrinder, men death growl > black growl anyday. Av alt jeg har hørt, kommer Mikael Åkerfeldt, Opeth ut som tidenes største growl vokal. Helt uten sidestykke. Støttes! Er stort sett en enste jeg liker også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Nja, finnes bedre vokalister enn Chris Barnes og Corpsegrinder, men death growl > black growl anyday. Av alt jeg har hørt, kommer Mikael Åkerfeldt, Opeth ut som tidenes største growl vokal. Helt uten sidestykke. Endret 2. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Dei tre før er betre, tykkjer eg. Usikker på om Butchered At Birth eller Tomb Of The Mutilated er favoritten. Knall skiver de første ja. Barnes kunne det med vokal. Jau. Han har en jævlig mektig stemme og jeg digger den. Anders Friden (In Flames) er ikke dårlig han heller Men han growler heller ikke.. Endret 15. november 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Mogleg denne Åkerfeldt er ein dyktig vokalist. Synd musikken er på nivå med Schnappi. EDIT: Han gjorde ein god jobb i Bloodbath. Endret 15. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Eksempel: ta fra 6.40 --> inn i Ghost Of Perdition fra Ghost Reveries for de som kan. Glimrende eksompel som understreker hans utrolige stemme. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mogleg denne Åkerfeldt er ein dyktig vokalist. Synd musikken er på nivå med Schnappi. EDIT: Han gjorde ein god jobb i Bloodbath. Nah. Herlig blanding av alt. Opeth er full seks retters middag, der andre er som knekkebrød i forhold. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mogleg denne Åkerfeldt er ein dyktig vokalist. Synd musikken er på nivå med Schnappi. Der fikk jeg humor og glede i en og samme pakke. Opeth er ikke i nærheten av hva mange vil det skal være. Ikke Åkerfeldt heller. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Mogleg denne Åkerfeldt er ein dyktig vokalist. Synd musikken er på nivå med Schnappi. Der fikk jeg humor og glede i en og samme pakke. Opeth er ikke i nærheten av hva mange vil det skal være. Ikke Åkerfeldt heller. There there. Jeg har ingen ambisjoner om å bite på attention-horingen deres. Opeth er akkurat hva jeg vil det skal være. Synd, Nyhus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 There there. Jeg har ingen ambisjoner om å bite på attention-horingen deres. Opeth er akkurat hva jeg vil det skal være. Synd, Nyhus. Om det å si at Opeth ikke er så stort som mange vil ha det til er attentionhoring, så ja, da er vist jeg en oppmerksomhetshore. Hva er synd, kan du forklare meg det? Jeg aner ikke hvorfor du nevnte meg engang. Om det var et dårlig forsøk på en hersketeknikk, må jeg legge trykk på setningens femte ord, dårlig, for da var det et vanvittig dårlig forsøk. Du skal få mene akkurat hva du vil om musikken du liker eller ikke liker, men å anklage folk for å være oppmerksomhetshorer fordi de er uenige med deg er kanskje å prøve litt for hard. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mogleg denne Åkerfeldt er ein dyktig vokalist. Synd musikken er på nivå med Schnappi. EDIT: Han gjorde ein god jobb i Bloodbath. Den skiva har helt sykt rå gitarlyd i tillegg. Necro as fuck. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=52188240 Har aldri hørt noe SÅ vakkert! Herregud som jeg elsker Dødsheimgard. Min absolutte favoritt for tiden dette asså. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 There there. Jeg har ingen ambisjoner om å bite på attention-horingen deres. Opeth er akkurat hva jeg vil det skal være. Synd, Nyhus. Om det å si at Opeth ikke er så stort som mange vil ha det til er attentionhoring, så ja, da er vist jeg en oppmerksomhetshore. Hva er synd, kan du forklare meg det? Jeg aner ikke hvorfor du nevnte meg engang. Om det var et dårlig forsøk på en hersketeknikk, må jeg legge trykk på setningens femte ord, dårlig, for da var det et vanvittig dårlig forsøk. Du skal få mene akkurat hva du vil om musikken du liker eller ikke liker, men å anklage folk for å være oppmerksomhetshorer fordi de er uenige med deg er kanskje å prøve litt for hard. Kommentaren om attention-horingen er på generelt grunnlag, men den var nok rettet mer mot Nelse enn mot deg. Grunnen til at jeg kaller det for AH er at det stadig slenges ut negative holdninger til band mange er fan av, akkurat som dèt alene er grunn nok til at det er dårlig musikk. Det er litt morsomt at du stiller deg på bakbena og syter. Jeg sa simpelten at Opeth er alt det jeg vil det skal være, når du ettertrykkelig sa at bandet ikke er det mange vil det skal være. En slags touchè, kan man si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå