Papirkurven Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Linken virker ikke Skogslik. edit: Men gjør det nå fordi ^^ Endret 18. august 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Aldri hørt noe på Arcturus før, men denne var NYDELIG! Kanskje jeg skal lære meg den. synes også denne er digg Endret 18. august 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 The Sham Mirrors er et knallalbum. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Perrern, kanskje du og skal høre gjennom resten av The Sham Mirrors og hele La Masquerade Infernale også Endret 18. august 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Kanskje du og skal høre gjennom resten av The Sham Mirrors og hele La Masquerade Infernale også Vet ikke jeg, hørte en sang av en kompis, vokalen var ikke helt min greie. Men kan jo gi det en sjanse. Men den Catamenia sangen synes jeg folk burde høre, jeg synes den var stilig i allefall Endret 18. august 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ohh, Arcturus ja. Husker jeg hørte mye på denne sangen for lenge siden. Veldig kul sang. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) [qoute]Edit: Denne sangen blir så uendlig mye kulere med blåsere! Dette er stemning: Se filmen hos Youtube Uendlig mye mer harry også, haha. Men kult fo sho. drittqoute. eh Endret 18. august 2009 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Yay! In Flames og Killswitch Engage kommer til Oslo Spektrum i høst! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Yay! In Flames og Killswitch Engage kommer til Oslo Spektrum i høst! Jepp! Skal lett på begge konsertene! Gleder meg som en liten unge til KE, det burde faen meg bli trøkk!!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er samme konsert da Fikk en mail om det fra Live Nation i dag: TASTE OF CHAOSFeaturing IN FLAMES KILLSWITCH ENGAGE + flere support band Oslo bekreftet Oslo Spektrum søndag 13. desember Billettsalget starter mandag 24. august kl 09:00 Taste of Chaos (TOC) er en hardcore turnè som startet vinteren 2005 av Kevin Lyman, skaperen av Warped Tour, og hans forretningskollega John Reese. Taste of Chaos gir sitt publikum hardcore metall med store band innenfor sjangeren. 2009 høst/vinter turnè bringer dem til Norge for aller første gang !! In Flames og Killswitch Engage vil være headlinere denne gangen. I tillegg vil det komme flere band, men disse har vi ikke fått bekreftet pr. i dag. Siden det blir en laaang kveld, åpner vi dørene i Oslo Spektrum allerede kl 17:30 og første band går på scenen ca kl 18:00. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fett! KsE var krem forrige gang, i motsetning til In Flames. Sett de nok ganger nå. Menmen. Combo er jo fint, det. Konsert blir det unasett! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det kan jo også bli noen andre artige band. Det skal bli annonsert flere snart. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jepp! Skal lett på begge konsertene! Gleder meg som en liten unge til KE, det burde faen meg bli trøkk!!! De fleste som liker denslags er lille unger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du liker vel TROLLfest du..eller hva med TROLL's lair? Eller litt av det norske svartmetallbandet TROLL? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Troll spiser småunger til frokost. Så at Einherjer spilte på wacken, det føles så galt å gå glipp av det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg liker både Troll og Killswitch Engage jeg. Må man velge? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Blir nok TOC på meg i år ja. Har enda ikke sett In Flames, og Killswitch Engage er jo ikke et dårlig band det heller Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jepp! Skal lett på begge konsertene! Gleder meg som en liten unge til KE, det burde faen meg bli trøkk!!! De fleste som liker denslags er lille unger. Det ønsker jeg kilder på. Jeg driter forsåvidt i om du synes jeg er en "lille unge" eller ikke. Jeg gleder meg i hvertfall som en unge til konserten. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Her har dere en virkelig svart perle: snap Joa, LLN og Mütiilation er kos det. Er mer fan av Vlad Tepes selv, blandt de banda innen for LLN Spliten til Vlad og Belketre grisefet. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hva syns folket om den nyeste Behemoth-skiva? Syns det var ei herlig rå skive selv! Videoen til "Ov Fire And The Void" er også ganske så imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå