michael691 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Helvete altså. Jøss. er du ikke vant til å ikke komme inn på 18 års konserter? Gojira ble avlyst, når Opeth spilte var jeg borte. Så nono :/ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hører litt på Negurã Bunget, hva syntes dere? Hvilke album er å anbefale? Nå er det jo straks høst, så da blir det mindre thrash/deathcore og mer black. Negură Bunget* Syntes Negură er herlig jeg. Har bare hørt OM 'N Crugu Bradului, me må vel ta meg tid til å sjekke ut mer fra den ikke så alt for store diskografien deres og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Høres ut som afrikanske jungelnavn. Er det det som er tr00 black metal? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Stil Progressive Black Metal Tekster Transilvanian Spirituality / Mythology, Nature Fra Romania (Timisoara) Ser ikke slik ut Fått gode anmeldelser og, kanskje jeg skall en titt. 'n Crugu Bradului -- [6 reviews, average 95%] Om-------------------- [6 reviews, average 99%] Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Liker veldig godt det jeg hører hvert fall og det ligger ute på spotify alt sammen. Er etterhvert blitt jævlig lite black metal som appellerer til meg, men dette lover godt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da har jeg endelig fått fatt på de tre skivene Grim Reaper ga ut. Satan så fet musikk. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Negura Bunget er drit deilig musikk! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Minnes om Dimmu Borgir i jomfruåra blandet med Emperor. Men ellers ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Da har jeg endelig fått fatt på de tre skivene Grim Reaper ga ut. Satan så fet musikk. Finfin NWOBHM det der! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Siden vi snakker NWOBHM, øker jeg innsatsen med en annen perle, Angel Witch Se filmen hos Youtube De var blant pionerene i genren sammen med Iron Maiden og Judas Priest, men som mange andre kom de helt i skyggen av disse største bandene. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Minnes om Dimmu Borgir i jomfruåra blandet med Emperor. Men ellers ikke noe spesielt. Guri som jeg savner den tiden. Enthrone Darkness Thriumphant albumet go stormblåst albumet. Synes egentlig det var fetest å se klip fra konsertene under Enthrone Darkness Thriumphant tiden når growlingla til Shagrath var på topp. =D med feil tittel på sangen og greier å greier. + Lært meg den på keyboard nå. Deilig å spille. Endret 18. august 2009 av Perrern Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 låta Entrance er fantastisk. Stian hadde kjempe bra ''screeching'' stemme på den tiden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Finfin NWOBHM det der! Skal jeg love deg! Synes å huske jeg har lest at disse kara var blodpopulære på 80tallet, synd det ikke holdt seg slik, så kanskje jeg kunne få kjøpt skivene deres. Se filmen hos Youtube Konge. @Bytex: Tror du poster link til de karene der hver gang jeg nevner Grim Reaper i denne tråden. Har hørt den sangen her på forumet ihvertfall et par, tre ganger før. Ikke helt min kakebit, men virker som kosemusikk. Endret 18. august 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal man mimre litt så syntest eg dette var jævla tøft. Ikkje engelsk, men likevel Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det var faktisk litt kult. Skal se om jeg finner noen flere smakebiter der ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Klart det nyhus, må jo pimpe gamle helter til ungdommen her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Klart det nyhus, må jo pimpe gamle helter til ungdommen her. Det er en selvfølgelighet. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Jeg kommer inn her for å dele en gammel Dimmu sang jeg har begynt å høre på igjen. Og så finner jeg flere på samme side. En av mine favoritter: Se filmen hos Youtube Til neste år ser jeg gjerne at Dimmu og Satyricon tar en konsert eller to i gamlelandet. Da er jeg jo faktisk myndig og har den fulle rett til å være hobby-satanist Edit: Denne sangen blir så uendlig mye kulere med blåsere! Dette er stemning: Se filmen hos Youtube Endret 18. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det mother north klippet er noe av det kuleste innen BM. Synd jeg aldri fikk opplevd konserten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Her har dere en virkelig svart perle: Se filmen hos Youtube Endret 18. august 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå