Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hører litt på Negurã Bunget, hva syntes dere? Hvilke album er å anbefale? Nå er det jo straks høst, så da blir det mindre thrash/deathcore og mer black.

Negură Bunget* :p

Syntes Negură er herlig jeg. Har bare hørt OM 'N Crugu Bradului, me må vel ta meg tid til å sjekke ut mer fra den ikke så alt for store diskografien deres og.

Lenke til kommentar
Minnes om Dimmu Borgir i jomfruåra blandet med Emperor. Men ellers ikke noe spesielt.

Guri som jeg savner den tiden. Enthrone Darkness Thriumphant albumet go stormblåst albumet. Synes egentlig det var fetest å se klip fra konsertene under Enthrone Darkness Thriumphant tiden når growlingla til Shagrath var på topp. =D

med feil tittel på sangen og greier å greier.

+

Lært meg den på keyboard nå. Deilig å spille.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Finfin NWOBHM det der!

Skal jeg love deg! Synes å huske jeg har lest at disse kara var blodpopulære på 80tallet, synd det ikke holdt seg slik, så kanskje jeg kunne få kjøpt skivene deres.

Se filmen hos Youtube

Konge.

@Bytex:

Tror du poster link til de karene der hver gang jeg nevner Grim Reaper i denne tråden. Har hørt den sangen her på forumet ihvertfall et par, tre ganger før. Ikke helt min kakebit, men virker som kosemusikk.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg kommer inn her for å dele en gammel Dimmu sang jeg har begynt å høre på igjen. Og så finner jeg flere på samme side.

En av mine favoritter:

Se filmen hos Youtube

Til neste år ser jeg gjerne at Dimmu og Satyricon tar en konsert eller to i gamlelandet. Da er jeg jo faktisk myndig og har den fulle rett til å være hobby-satanist :)

:p

Edit:

Denne sangen blir så uendlig mye kulere med blåsere!

Dette er stemning:

Se filmen hos Youtube

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...