M-Gard Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Noen her som har hørt om Evile? Ganske nytt Thrash band fra England, kommer ut med andre plata, Infected Nations 21 September om jeg ikke tar helt feil. Burde sjekkes ut Endret 16. august 2009 av M-Gard Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Raining Blood? Det var fet. Spesielt med britisk dialekt. Endret 16. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Raining Blood? Det var fet. Spesielt med britisk dialekt. Hva mener du med Raining Blood? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Fått litt sansen får noen av Kampfar, eller rettere sagt sangen Hyme, ikke hørt det andre enda. Noen plater og anbefale? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 0:22 - 0:26 gav meg en Raining Blood følelse. Trym og Odd Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 0:22 - 0:26 gav meg en Raining Blood følelse. Ja, det har du ganske så rett i. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Fått litt sansen får noen av Kampfar, eller rettere sagt sangen Hyme, ikke hørt det andre enda. Noen plater og anbefale? Den nyeste plata deres er ganske bra. Har dog ikke hørt tidligere utgivelser. For de som liker Finntroll. Endret 16. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ny Megadeth-låt fra Endgame! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Death - Human hva er forskjellen på Deluxe Edition og den vanlige? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er vel ikke akkurat noe deluxe edition Human har. Sporene er vel digitalt remasteret og albumet kommer i digipack-format i stedet for jewel case. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som har noen tips til flere band som ligner litt på Winds of Plague? Er fan av deathcore generelt, men jeg finner rett og slett få deathcore band med den samme melodiøse, nesten symphoniske sounden Winds of Plague har på sangene sine. Er vel ute etter andre band i symphonic deathcore stil. Ikke noe melodeath eller somphinic death metal takk, jeg hører allerede nok på band som Insomnium, Dark Tranquillity, Children of Bodom, In Flames o.l. Dead in Existence Helt kopi av winds of plague soundet Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen her som har hørt om Evile?Ganske nytt Thrash band fra England, kommer ut med andre plata, Infected Nations 21 September om jeg ikke tar helt feil. Burde sjekkes ut Ganske bra saker, ja. De varmer forøvrig opp for Amon Amarth 10.10 i Bergen og 11.10 i Oslo, i tillegg til Entombed. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ny Megadeth-låt fra Endgame! Høres smud ut, selv om det var lite kraft bak trommene. Men har sikkert endel med kvaliteten på fila å gjøre. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen her som har hørt om Evile?Ganske nytt Thrash band fra England, kommer ut med andre plata, Infected Nations 21 September om jeg ikke tar helt feil. Burde sjekkes ut Ganske bra saker, ja. De varmer forøvrig opp for Amon Amarth 10.10 i Bergen og 11.10 i Oslo, i tillegg til Entombed. Vet, i drammen også foresten. Men det er id:18. Jævlig surt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) 08. oktober i drammen ja..kanskje man skulle dra rævva bortover en tur. Jeg bor jo bare 500 meter unna Union Scene men har aldri vært der. Endret 17. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Blir 18 om 4 måneder. Spør de om leg? Jeg har skjegg osv, og har fått kommentarer at jeg ser eldre ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hvis det står id:18 sjekker de garantert i døra før du leverer billett. Da står det 2 karer og sperrer for køen og slipper en og en gjennom. Hvertfall på rockefeller. De sleit mye med overfulle fjortiser på inferno-festivalene før de begynte med tvungen ID i døra, så de ble dritstrenge på det. Endret 17. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Helvete altså. Jøss. er du ikke vant til å ikke komme inn på 18 års konserter? Nesten alle konsertene jeg har vært innteresert i har det vært 18 år på. Heldigvis fyller jeg snart da =D. Har mange konserter jeg skal ta igjen da. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 De sjekker deg garantert Prometherion. Du får ordne deg falskt legg hvis det er så viktig for deg. Men samtidig kommer du sikkert til å få sjangsen til så de igjen senere når du er 18, tviler på at de legger opp med det første. Union Scene er bra, så jeg syntes du burde ta deg en tur Bytex. Hvem vet, kanskje jeg også dukker opp:) Hører litt på Negurã Bunget, hva syntes dere? Hvilke album er å anbefale? Nå er det jo straks høst, så da blir det mindre thrash/deathcore og mer black. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå