Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen tips til flere band som ligner litt på Winds of Plague? Er fan av deathcore generelt, men jeg finner rett og slett få deathcore band med den samme melodiøse, nesten symphoniske sounden Winds of Plague har på sangene sine. Er vel ute etter andre band i symphonic deathcore stil. Ikke noe melodeath eller somphinic death metal takk, jeg hører allerede nok på band som Insomnium, Dark Tranquillity, Children of Bodom, In Flames o.l.

 

Dead in Existence

 

Helt kopi av winds of plague soundet

Lenke til kommentar
Noen her som har hørt om Evile?

Ganske nytt Thrash band fra England, kommer ut med andre plata, Infected Nations 21 September om jeg ikke tar helt feil.

Burde sjekkes ut ;)

Ganske bra saker, ja. De varmer forøvrig opp for Amon Amarth 10.10 i Bergen og 11.10 i Oslo, i tillegg til Entombed.

Vet, i drammen også foresten. Men det er id:18. Jævlig surt..

Lenke til kommentar

Hvis det står id:18 sjekker de garantert i døra før du leverer billett. Da står det 2 karer og sperrer for køen og slipper en og en gjennom. Hvertfall på rockefeller.

 

De sleit mye med overfulle fjortiser på inferno-festivalene før de begynte med tvungen ID i døra, så de ble dritstrenge på det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

De sjekker deg garantert Prometherion. Du får ordne deg falskt legg hvis det er så viktig for deg. Men samtidig kommer du sikkert til å få sjangsen til så de igjen senere når du er 18, tviler på at de legger opp med det første. Union Scene er bra, så jeg syntes du burde ta deg en tur Bytex. Hvem vet, kanskje jeg også dukker opp:)

 

Hører litt på Negurã Bunget, hva syntes dere? Hvilke album er å anbefale? Nå er det jo straks høst, så da blir det mindre thrash/deathcore og mer black.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...