Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vart tipset om eit band her tidligere, trur det var norskt, med noke ørkenkjøt eller eit eller anna merkelig navn. noken som har erindring om kva eg snakker om:P?

 

Ørkenkjøtt ?

 

M-Gard, noen? Alle! Hovedsaklig de fire siste, Human, Induvidual Thought Patterns, Symbolic og The Sound of Perseverance. De to sistenevnte er mer teknisk/progressive og er mine personelige favoritter.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Symbolic er den siste som kom, og definitivt den med best lyd og mest teknisk spilling.

F.eks. sjekk trommespillet her, helt vanvittig bra. Her sparkes det doble basstrommer!

 

Jaha, så Sound of Perservance ble aldri gitt ut da eller :p

 

Selv ville jeg anbefalt at man gikk til innkjøp av alt av Death, men hvis man kun har nok penger til ett album så måtte det ha blitt Individual Thought Patterns. Giorgio går som vanlig amok på bass, men denne gangen er han faktisk ikke miksa altfor lavt.

 

Når jeg tenker over det så er det egentlig sykt hvor konsistent bra Death var. Det er ikke lett å trekke fram noen album som er dårligere/bedre enn noen andre. Jeg så også en poll over 'favoritt Death-album' hvor stemmene var spredd utover hele fjøla (dog med knepen seier til ITP).

Lenke til kommentar
Det nye albumet til Insomium er episk. Helt fantastisk

Det fins noen bra sanger på det albumet ja. IMO er Above The Weeping World og Since The Day it All Came Down bedre pga akustiske doom elementer.

 

Across The Dark er definitivt Insomniums svakeste album. Sangene var for like for min smak. Det er som du sier, tidligere album er bedre pga akustiske doom elementer.

Lenke til kommentar
Det nye albumet til Insomium er episk. Helt fantastisk

Det fins noen bra sanger på det albumet ja. IMO er Above The Weeping World og Since The Day it All Came Down bedre pga akustiske doom elementer.

 

Across The Dark er definitivt Insomniums svakeste album. Sangene var for like for min smak. Det er som du sier, tidligere album er bedre pga akustiske doom elementer.

Mulig det ikke er det beste, men nå holder de andre albumene et veldig høyt nivå også da.

Lenke til kommentar
Det nye albumet til Insomium er episk. Helt fantastisk

Det fins noen bra sanger på det albumet ja. IMO er Above The Weeping World og Since The Day it All Came Down bedre pga akustiske doom elementer.

 

Across The Dark er definitivt Insomniums svakeste album. Sangene var for like for min smak. Det er som du sier, tidligere album er bedre pga akustiske doom elementer.

Mulig det ikke er det beste, men nå holder de andre albumene et veldig høyt nivå også da.

 

Nontheless så har jeg bestilt t-skjorte og Special Edition CD+DVD. Håper de tourer Norge snart. Alle sangene fra ATWW og Since the Day it all Came Down er helt fantastiske og unike.

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...