Acrid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 http://www.myspace.com/deathbreathdeathmetal http://www.myspace.com/circleofdeadchildren Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dismember er både i hylla og på innkjøpslista. Andre tips? La til Necrophagia, men det har du vel sikkert... Konkhra er fett også. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Slikt som dettan: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Acheron – Lex TalionisAcheron – Rites Of The Black Mass Adramelech – Spring Of Recovery Amorphis – Disment Of Soul Armagedon – Invisible Circle Asphyx – The Rack Benediction – Subconscious Terror Brutal Truth – Need To Control Cryptopsy – None So Vile Deceased – Luck Of The Corpse Demigod – Slumber Of Sullen Eyes Demilich – Nespithe Desultory – Into Eternity Disastrous Murmur – Rhapsodies In Red Dr. Shrinker – The Eponym Dr. Shrinker – Recognition Dr. Shrinker – Wedding The Grotesque Gorguts – Considered Dead Hellwitch – Syzygial Miscreancy Impetigo – Buio Omega Impetigo – Faceless Impetigo – Horror Of The Zombies Impostor – Still Not Satisfied Icantation – Onward To Golgotha Incubus – Serpent Temptation Infester – To Te Depths, In Degradation Iniquity – Serenadium Lemming Project – Extinction Lemming Project – Hate and Despise Loudblast - Sensorial Treatment Master – Collection Of Souls Master – Master Master – On The Seventh Day God Created… Master Miasma – Changes Molested – Bloddraum Monstrosity – Imperial Doom Nihilist – Nihilist (1987-1989) Nocturnus – The Key Obliveon – From This Day Forward Pentacle - …Rides The Moonstorm Phlebotomized – Immense, Intense, Suspense Poison – Into The Abyss Pungent Stench – Been Caught Buttering Pungent Stench – For God Your Soul… For Me Your… Repulsion - Horrified Resurrection – Embalmed Existance Revenant – Prophecies Of A Dying World Ripping Corpse – Death Warmed Over Ripping Corpse – Dreaming With The Dead Septic Flesh - Mystic Places Of Dawn Solstice – Solstice Therion – Of Darkness Unleashed – Where No Life Dwells Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 14. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sånn pur dødsmetall fenger meg bare ikke..vet ikke helt hvorfor, liker jo den typen vokal, men det blir bare kjedelig å høre på syns jeg. Er vel rar jeg, da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Cerebral Fix, mann... Sjekk også ut Kaamos, og Coercion - Lifework EPen (resten er skit) Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sånn pur dødsmetall fenger meg bare ikke..vet ikke helt hvorfor, liker jo den typen vokal, men det blir bare kjedelig å høre på syns jeg. Er vel rar jeg, da. Du er nok bare rar. Korleis skjuler eg den jævla lange lista med navn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Er det ikke en sånn Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor greie her? Edit: jaok..bracket skjul bracket Endret 14. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Cerebral Fix, mann... Sjekk også ut Kaamos, og Coercion - Lifework EPen (resten er skit) Cerebral Fix er fine saker. Dei no andre var ukjente. Vielen dank! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) [ spoiler ] tekst [ /spoiler ] uten mellomromma Endret 14. november 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sånn pur dødsmetall fenger meg bare ikke..vet ikke helt hvorfor, liker jo den typen vokal, men det blir bare kjedelig å høre på syns jeg. Er vel rar jeg, da. "Pur" Death Metal av typen Deicide og Morbid Angel er utrolig kjedelig, og gir meg ingen ting. Makan til kjedelig musikk må man helt til powermetallen for å finne. Jeg er dog kjempefan av mer teknisk kompetent og spennende Death Metal som Cynic, Atheist, Cryptopsy, Immolation, Suffocation og Necrophagist. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sånn pur dødsmetall fenger meg bare ikke..vet ikke helt hvorfor, liker jo den typen vokal, men det blir bare kjedelig å høre på syns jeg. Er vel rar jeg, da. Fenger ikke meg heller. Er vel rar jeg og. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere er alle rare! Og nyeste til Deicide er småteknisk. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere er alle rare! Stemmer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Liker du ikke sånn Cannibal Corpse Vokal? Sjekk ut Dethklok, det eier! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Cannibal Corpses vokalist er noe av det kjedeligste jeg har hørt faktisk... Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Helt enig i det, utrolig kjedelig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En fordel å kunne høre hva han sier... egentlig... Sånn går det når nakken er tjukkere hodet... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En fordel å kunne høre hva han sier... egentlig... Sånn går det når nakken er tjukkere hodet... Brahhhh wraahhh brahhh gurglegurglegurgle brooooohhhhhoohoo ohohoho wraghhh wraahhah Corpsegrinder har en potet i munnen når han synger tror jeg.... Lenke til kommentar
aemil Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nja, finnes bedre vokalister enn Chris Barnes og Corpsegrinder, men death growl > black growl anyday. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Nåja, foretrekker black metal-growl selv, menmen..hver sin smak. Endret 15. november 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå