Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som folk likte musikken jeg har postet her så jeg får bare fortsette trenden

 

En gruppe som har gått hus forbi mange er Gris, og imotsetning til det mange tror

er denne gruppen hverken fransk eller norsk, men Canadisk. De var tidligere kjent

under navnet Niflheim

 

Gruppen består av to personer og har også gitt ut to album, sjangeren er deppresiv black metal

med vokaler som ligner Silencer eller burzum, med tonnevis av lidenskap bak.

Det som virkelig slo meg ut var siste sporet på plata, og for ikke å avsløre noe legger jeg den.

En annen ting som er flott med gruppen er at instrumentene er ekte og ikke synth.

Hele 6! album er planlagt, så for de som syntes denne gruppen falt i smak, har mye å glede seg til.

 

Gris - La dryade ( siste sporet )

 

 

 

Gris - Cicatrices

 

 

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Rhapsody Power Of The Dragonflame Limited edition i dag =D

 

bare 34.000 av den i verden, også fant jeg den på en liten cd butikk i bø XD

 

Må si at videoene til Rhapsody er litt..."rare".. men det er vel powermetal videoer generelt.

 

34.000 er mange da.

 

Jeg fant "Opeth - The Candlelight Years" samlebox i Moss som fins bare i 2000 eksemplarer og kun utgitt i Japan.

 

Flere har sett den i Norge.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Rhapsody Power Of The Dragonflame Limited edition i dag =D

 

bare 34.000 av den i verden, også fant jeg den på en liten cd butikk i bø XD

 

Må si at videoene til Rhapsody er litt..."rare".. men det er vel powermetal videoer generelt.

 

34.000 er mange da.

 

Jeg fant "Opeth - The Candlelight Years" samlebox i Moss som fins bare i 2000 eksemplarer og kun utgitt i Japan.

 

Flere har sett den i Norge.

 

Ikke ødelegg gleden min nå, 34.000 er jo faktisk ikke så mange når man tenker verdensbasis (selv om 2000 er litt færre). :p

 

Det akustisk black metal greine var epic XD

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Kjøpte meg Rhapsody Power Of The Dragonflame Limited edition i dag =D

 

bare 34.000 av den i verden, også fant jeg den på en liten cd butikk i bø XD

 

Må si at videoene til Rhapsody er litt..."rare".. men det er vel powermetal videoer generelt.

Har de flere igjen av den så MÅ du kjøpe den for meg. Rhapsody sine musikkvideoer er i den ytterste kontrast til musikken hva kvalitet anngår.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Rhapsody Power Of The Dragonflame Limited edition i dag =D

 

bare 34.000 av den i verden, også fant jeg den på en liten cd butikk i bø XD

 

Må si at videoene til Rhapsody er litt..."rare".. men det er vel powermetal videoer generelt.

Har de flere igjen av den så MÅ du kjøpe den for meg. Rhapsody sine musikkvideoer er i den ytterste kontrast til musikken hva kvalitet anngår.

 

Så desverre bare en :(

Men han hadde flere limited edition cd'er av andre Rhapsody ting.

Hvis ikke får du sikkert kjøpt den på nettet.

 

Men jeg er ikke så glad i nye Rhapsody da, likte det gamle bedre, når det var med ordentlig fart o.l.

Det nye synes jeg nesten bare er klassisk musikk, hari kke noe problem med det, men bare savner gamle power metal greia.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Er det noen som har hørt noe nytt om Until the light takes us filmen? Begynner å bli sykt lei av å vente på den. Ventet i to år

 

De holder på med screenings enda og kommer til å gjøre det lenge framover. De sa de ikke vil haste med DVD-en.

Lenge til release med andre ord.

 

Hvis vi er heldige får vi den ved nyttår. Men det sa man jo til Wintersun - Time for 2 år siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...