Deadringer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Lpen av Ahab sin nye ble sendt i går. Gleder meg villt til den er i posten Har Ahab ny skive? Når, hvor? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ahab - The Divinity Of Oceans, er den nye. Kommer nå i juli. Link til info: http://www.metal-archives.com/release.php?id=231990 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Must have. Den forrige skiva var konge og sangen som ble postet på forrige side virker også helt i toppskiktet. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Noen som har hørt det nyeste albumet til August Burns Red? Liker det rimelig godt, selv om det ikke overgår Messengers. Se filmen hos Youtube Endret 18. juli 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Digger det albumet, men som du sier, skal det en del til for å gå over Messengers, alikevel hever det seg litt over Thrill Seeker Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Must have. Den forrige skiva var konge og sangen som ble postet på forrige side virker også helt i toppskiktet. Jepp, tror dette blir årets skive. Fett cover art er det også Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Fengende sang med kul video. Fengende Goth/Black band med 19 medlemmer Endret 20. juli 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Fengende Goth/Black band med 19 medlemmer I wouldn't quit my day job. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 haha fy faen så kvalmt. haha. haha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det var vel sånn nøyaktig 14 medlemmer for mye. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er jo mer et orkester det der. lol Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Det var vel sånn nøyaktig 19 medlemmer for mye. Fixed Uansett, neon fete nye metalskiver som kommer ut i år utenom Ahabs nye skive ? Håper at Anaal har noen nye gutturale skrik opp i ermet *sikle* Men det at en gruppe har mange medlemer betyr ikke automatisk at gruppen er dårlig eksempler på dette er fks Therion ayreon går under tvil, men i mine øyne teller alle gjeste artistene han har med på platene sine. Endret 20. juli 2009 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) IMMORTAL! Som kommer om drøye 2 måneder: September 25, 2009 Endret 20. juli 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hele poenget med Goth bandet var jo at de hadde orkester Fan av Orkester/symfoni Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Fengende Goth/Black band med 19 medlemmer Jeg er uten ord. Klarer ikke beskrive det der engang. Hva kalte de seg? Symfonisk goth doom metal. Mer ala diare. Nei se der, jeg klarte å beskrive bandet likevel. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Akkurat ferdig med Emperor - In the Nightside Eclipse (hører på bonussangene atm, og Bathory coversangen er så forbanna genial). Det slår meg bare hvor utrolig genialt Emperor er. Det som er mest imponerende, etter min mening, er hvor harmonisk selve produksjonen er. Det er hardt, men de klarer og gjøre det avslappende og pent. Fantastisk band! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=gkXCFZnKBJg The Beast! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Batnobbit: da kan du tenke det hvor enormt det var å høre nightside medleyen live på inferno 2006. Konserten åpna med nightside-introen, så into the infinity of thoughts, cosmic blablabla og en til. Into the infinity er forøvrig favorittlåten min, teksten er så forbanna bra. Og synthpartiene er akkurat der de trenger å være. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Batnobbit: da kan du tenke det hvor enormt det var å høre nightside medleyen live på inferno 2006. Konserten åpna med nightside-introen, så into the infinity of thoughts, cosmic blablabla og en til. Into the infinity er forøvrig favorittlåten min, teksten er så forbanna bra. Og synthpartiene er akkurat der de trenger å være. Var desverre ikke der, men har den nyeste Wacken Dvd'en. Knall konsert, fantastisk og se publikum så engasjert. Det er kanskje en av de tøffeste introene jeg vet om. Har faktisk ett Emperor 'Maraton' as we speak Tenkte og se begge DVD'ene senere ikveld. Men, har ett spørsmål, kom Inferno Konserten på DVD også? Fattet ikke helt de greiene der i og med at noe fra Inferno er med på Wacken DVD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå