Loerand Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Mens vi er inne på folk med skills Endret 13. november 2007 av Loerand Lenke til kommentar
estimate Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nevner Wreath, Deliverance(snorke seg gjennom 9 minutter før en fantastisk slutt) og Bleak. Din tulling, begge de to førstnevnte er kremlåter. Spesielt førstnevnte virker kanskje som en døll og intetsigende låt, men du må nesten høre den i headset, og lytte. Det er ikke en sang som gjør seg spesielt godt på dårlige høytalere eller øreplugger. Og Deliveranceslutten mister sin sjarm etter et par år, haha. Hilsen en som har hørt altfor mye på Opeth gjennom tidene. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Han brukar nok munnen til å lage dei lydane under The Trooper og Sweet Child Of Mine, ja. Lenke til kommentar
czr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mens vi er inne på folk med skills Håhå! Han var wicked! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sangen er ikke så bra, men jeg digger 3:41 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sangen er ikke så bra, men jeg digger 3:41 CAPTAIN COPYRIGHT TO THE RESCUE! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kapteinen kan legge seg. Griegs musikk er "free for all"! Lenke til kommentar
czr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som har fått med seg Engel fra Sverige? Gruppa består av bla Anders Fridèn fra In Flames. Sitter og hører på cden Absolute Design nå, og det er definitivt ett par sanger der som virkelig får det til å riste i rockefoten.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som har fått med seg Engel fra Sverige? Gruppa består av bla Anders Fridèn fra In Flames. Sitter og hører på cden Absolute Design nå, og det er definitivt ett par sanger der som virkelig får det til å riste i rockefoten.. Jeg så dem som oppvarming for Dimmu forrige tirsdag. Visste faktisk ikke at Fridèn var med der. De var ikke spesielt imponerende. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hoi! Dollaren har vore låg lenge nå, men nå er den latterleg låg. Da må eg nesten bestille litt frå statene. Sleng opp nokre sjapper med billige skiver og eit brukbart utvalg i thrash og death. Theendrecords har eg. Endret 14. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mye death hos Relapse. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mye death hos Relapse. Dei har eg bruka før, men trur portoen var jææævla dyr. Eller bommar eg nå? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 "Shipping charges for the rest of the world* are $7.00 for the first item and $2.00 each additional item." Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 "Shipping charges for the rest of the world* are $7.00 for the first item and $2.00 each additional item." Ja, stemmer. Da ber eg dei sende uten jewel case, så har eg råd til fleir skiver. Smell til med fem relativt ukjente daumetallskiver som bør være i ei samling. 1. Asphyx - The Rack osv. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Får sikkert rabbatt om du spør og bestiller veldig mye.. Uansett er ikke ca 35 + ca 11 for hver eksta så sprøtt da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 "Shipping charges for the rest of the world* are $7.00 for the first item and $2.00 each additional item." Ja, stemmer. Da ber eg dei sende uten jewel case, så har eg råd til fleir skiver. Smell til med fem relativt ukjente daumetallskiver som bør være i ei samling. 1. Asphyx - The Rack osv. Åssen daumetall? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 "Shipping charges for the rest of the world* are $7.00 for the first item and $2.00 each additional item." Ja, stemmer. Da ber eg dei sende uten jewel case, så har eg råd til fleir skiver. Smell til med fem relativt ukjente daumetallskiver som bør være i ei samling. 1. Asphyx - The Rack osv. Åssen daumetall? 85 - 95 Rett fram stygg daumetall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Dismember - Like An Ever Flowing Stream Necrophagia - Divine Art of Torture Endret 14. november 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Asphyx er suverent fett. 2. Death Breath - Stinking Up the Night 3. Circle of Dead Children - Human Harvest (deathgrind, men skit au) 4. Morgoth - Odium 5. Atrocity - Longing for Death Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Asphyx er suverent fett. 2. Death Breath - Stinking Up the Night 3. Circle of Dead Children - Human Harvest (deathgrind, men skit au) 4. Morgoth - Odium 5. Atrocity - Longing for Death Mange takk. Dei to siste er knall. Skal sjekke ut Death Breath og CiDC. Dismember - Like An Ever Flowing Stream Dismember er både i hylla og på innkjøpslista. Andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå