gard. Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skulle likt å ha sett Gojira live selv en dag. Er vel ikke et band som blir borte med det første, så satser på å oppleve dem en gang! Apropo Roskilde, noen som fikk med seg Isis eller Neurosis? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Flere som skal se Parkway Drive dvd'n som kommer ut i august? Det der blir heftig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 rykende fersk Shot at Dawn musikk video: Shot At Dawn - In Hoc Signo Vinces Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Graveland var fete saker: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Flere som skal se Parkway Drive dvd'n som kommer ut i august? Det der blir heftig! Gleder meg så jævlig! rykende fersk Shot at Dawn musikk video: Shot At Dawn - In Hoc Signo Vinces Fett å se at jeg ikke er den eneste som liker Shot At Dawn! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Får hvertfall sett Amon Amarth i okt ^^. Moneyproblems... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvilket band er det som har en rå låt som heter "The Beast" eller de gjentar det gjennom hele sangen? Hvis ikke sangen er hard og genial så ikke post forslag. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hypocrisy skal komme med et nytt studio album som skal hete "A Taste Of Extreme Divinity". Skiven skal bli gitt ut 23. oktober. Tenkte det ville være en glad nyhet på morgenkvisten. Forresten, KILDE. EDIT: Det viser seg at også Scar Symmetry skal komme ut med nytt album med tittelen "Dark Matter Dimensions". Platen skal slippes 2. oktober. KILDE, i hvertfall en indikasjon. Endret 15. juli 2009 av DeNile Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hvilket band er det som har en rå låt som heter "The Beast" eller de gjentar det gjennom hele sangen? Hvis ikke sangen er hard og genial så ikke post forslag. Sikkert skivebom, men men Se filmen hos Youtube Endret 15. juli 2009 av Dragavon Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hvilket band er det som har en rå låt som heter "The Beast" eller de gjentar det gjennom hele sangen? Hvis ikke sangen er hard og genial så ikke post forslag. Tror det er de her du tenker på, sangen beast man. http://www.myspace.com/goatthehead Endret 15. juli 2009 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Tror det er de her du tenker på, sangen beast man. Nei det gjør jeg ikke. I sangen er de nøyaktige ordene "the beast" med i refrenget, eller blir gjentatt gjennom hele sangen. Goatthehead er ikke i nærheten, jeg snakker om noe som høres mer oldschool og grom sang. Sikkert skivebom, men men Twisted Sister - The Beast Godt forsøk, men det er ikke glam jeg ser etter, men noe med mer brutal vokal uten at det blir helt death metal. Endret 16. juli 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) ... Endret 15. juli 2009 av Neslepaks Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hypocrisy skal komme med et nytt studio album som skal hete "A Taste Of Extreme Divinity". Skiven skal bli gitt ut 23. oktober. Tenkte det ville være en glad nyhet på morgenkvisten. Forresten, KILDE. EDIT: Det viser seg at også Scar Symmetry skal komme ut med nytt album med tittelen "Dark Matter Dimensions". Platen skal slippes 2. oktober. KILDE, i hvertfall en indikasjon. Hypocrisy ska bli intresant. Jævli bra melodeth band. Får håpe de leverer. Hadde bare scar symmetry kuttet ut den jævla boyband-clean-voicen deres, hadde det nesten vært hørbart. De har noen kule sanger, men clean voicen ødelegger så jævlig. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 ... Hyggelig at du bidrar, ja jeg vet Twisted Sister er heavy metal. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvilket band er det som har en rå låt som heter "The Beast" eller de gjentar det gjennom hele sangen? Hvis ikke sangen er hard og genial så ikke post forslag. Tja.. Teksten er jo genial "Baby let me show you my addiction to the friction" :!: Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sitter og ser på Amon Amarth på Youtube. Skal si de har fått kjøtt på seg! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DUGnIgW61Xc Fengende dansk death metal Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Aahhhh! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Lpen av Ahab sin nye ble sendt i går. Gleder meg villt til den er i posten Endret 18. juli 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Appropå whalecore. Jeg oppdaget Giant Squid forleden. Knakanes bra greier! Umulig å sette i bås. Her finner du Metal, Avant-garde, Doom, whatever. Skiva er bestilt. Fantastisk innpakning og. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå