Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hypocrisy skal komme med et nytt studio album som skal hete "A Taste Of Extreme Divinity". Skiven skal bli gitt ut 23. oktober.

 

Tenkte det ville være en glad nyhet på morgenkvisten.

 

Forresten, KILDE.

 

EDIT:

 

Det viser seg at også Scar Symmetry skal komme ut med nytt album med tittelen "Dark Matter Dimensions". Platen skal slippes 2. oktober.

 

KILDE, i hvertfall en indikasjon.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar
Tror det er de her du tenker på, sangen beast man.

Nei det gjør jeg ikke. I sangen er de nøyaktige ordene "the beast" med i refrenget, eller blir gjentatt gjennom hele sangen. Goatthehead er ikke i nærheten, jeg snakker om noe som høres mer oldschool og grom sang.

Sikkert skivebom, men men :D

Twisted Sister - The Beast

Godt forsøk, men det er ikke glam jeg ser etter, men noe med mer brutal vokal uten at det blir helt death metal.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Hypocrisy skal komme med et nytt studio album som skal hete "A Taste Of Extreme Divinity". Skiven skal bli gitt ut 23. oktober.

 

Tenkte det ville være en glad nyhet på morgenkvisten.

 

Forresten, KILDE.

 

EDIT:

 

Det viser seg at også Scar Symmetry skal komme ut med nytt album med tittelen "Dark Matter Dimensions". Platen skal slippes 2. oktober.

 

KILDE, i hvertfall en indikasjon.

 

Hypocrisy ska bli intresant. Jævli bra melodeth band. Får håpe de leverer. :)

 

Hadde bare scar symmetry kuttet ut den jævla boyband-clean-voicen deres, hadde det nesten vært hørbart. De har noen kule sanger, men clean voicen ødelegger så jævlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...