Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen hørt nye Megadeth-singelen? Ligger til nedlastning på hjemmesiden deres.

 

Mustaine har det fortsatt i seg, det ene riffet mot slutten av sangen var så rått at jeg holdt på å dette av stolen.

 

Mustaine har alltid laget noen av de feteste riffene i verden. Bare Iommi er bedre på det :new_woot:

Lenke til kommentar
Mustaine har alltid laget noen av de feteste riffene i verden. :new_woot:

Fixed.

 

Har faktisk ikke hørt det nye Megadeth opplegget enda, vil vente til etter Norway rock. Om ikke er jeg redd jeg vil høre på Megadeth hele veien nedover og ikke bandene jeg faktisk skal se der nede. Manowar blir så ufattelig fett live.

Lenke til kommentar
Noen hørt nye Megadeth-singelen? Ligger til nedlastning på hjemmesiden deres.

 

Mustaine har det fortsatt i seg, det ene riffet mot slutten av sangen var så rått at jeg holdt på å dette av stolen.

 

Mustaine har alltid laget noen av de feteste riffene i verden. Bare Iommi er bedre på det :new_woot:

 

Iommi er riffmesteren, ingen tvil om det. Men jeg setter Hetfield på en god andreplass på den lista. Noen helt drøye riff Hetfield snekret sammen på 80-tallet. AJFA må jo være tidenes riffskive, i konkurranse med Master of Reality.

Lenke til kommentar

Det var fantastisk fett å se Iommi på scenen med Heaven & Hell i Spektrum. Han er bare SJEF og vet det så fordømt godt.

Han trenger ikke gjøre så mye ut av seg mens han spiller, bare går rundt og sjefer med svart genser og det store korset på magen og gliser til publikum. På den nødvendige gitarsoloen gikk han bare sakte fra en side til den andre på scena mens han øyeflørta med fremste rad og smilte til responsen.

Lenke til kommentar
Det var fantastisk fett å se Iommi på scenen med Heaven & Hell i Spektrum. Han er bare SJEF og vet det så fordømt godt.

Han trenger ikke gjøre så mye ut av seg mens han spiller, bare går rundt og sjefer med svart genser og det store korset på magen og gliser til publikum. På den nødvendige gitarsoloen gikk han bare sakte fra en side til den andre på scena mens han øyeflørta med fremste rad og smilte til responsen.

 

Black Sabbath som er the real deal. i 05 hadde han frakken også, faen for en fyr!

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så lite av Ramallah på nettet?

Greit nok at bandet ikke er så kjent, men det finnes ikke på wikipedia eller på

www.metal-archives.com

 

Uansett for folk som ikke har hørt om Ramallah, så anbefaler jeg de, jeg kom tilfeldigvis over en av sangene dems på youtube, og jeg ble positivt overrasket.

 

De har veldig sterke tekster i sangene sine, anbefaler at dere hører på sangen jeg har linket. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=UjQENYoL5SU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...