Bob Dick Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Å, er det Dagbladet det sto i ja. Leste fort gjennom det der i går under grilling. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hurra det kribler i magen ved tanke på nytt Burzum album. Endret 6. juli 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Blir spennde og se hva han får till nå. Han har vist 9 sanger klar. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Blasfemi. Opeth på Oslo Live leverte. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Et magisk Burzum-album til hadde virkelig gjort seg! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva syntes folk om nye til DT? Black clouds & Silver Linings Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Filmen Headbanger's Journey burde være en selvfølge for enhver Metalfan! Bare nevner det. Skulle ikke Slayer komme med nytt album? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Seen that. Venter fortsatt på Until The Light Takes us... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) World Painted Blood kjem ut seint august/september virker det som. Endret 6. juli 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Opeth var sjef bare for at det skal være sagt! Folk har klaget på at lyden var ræv, men jeg er hvert fall ikke på konsert for lydens skyld - musikken bør man ha hørt nok på til at den sitter når man bare ser dem spille, og det var det jeg var der for! Svenskegutta synes jeg leverte en god konsert selv om lyden selvsagt kunne vært bedre, men med tanke på at det var opp til lydmannen som sikkert hadde nok problemer med været var det ikke så værst. Som godeste Åkerfeldt selv sa kommer de jo tilbake i september med Dream Theater til Progressive Nation-konserten i Spektrum - der blir lyden sikkert også en del bedre. Når man er inne på progmestrene vil jeg åpne for en diskusjon rundt det nye albumet. Black Clouds & Silver Linings var for meg som ihugga DT en absolutt opptur fra Systematic Chaos, musikken har mye mer preg av det gode gamle progressive som jeg elsker, for ikke å nevne coverlåtene som fulgte med på spesialutgaven - nesten bedre enn albumet i seg selv! Endret 6. juli 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Spektrum - der blir lyden sikkert også en del bedre. Lol Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som skal se Gojira eller Amorphis i Oslo i november? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Spektrum - der blir lyden sikkert også en del bedre. Lol Hahah! Spektrum er bare en forvokst gymsal. Skitplass. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) More updates for you fucks Ensiferum confirm new album details Finnish folk metallers ENSIFERUM have set "From Afar" as the title of their fourth album, due on September 9 via Spinefarm Records. The CD was produced by Tero Kinnunen (NIGHTWISH, AMORPHIS) and Janne Joutsenniemi ('Victory Songs' producer) and was mixed by Hiili Hiilesmaa (HIM, SENTENCED, AMORPHIS). The track listing for the CD is as follows: 01. By The Dividing Stream 02. From Afar 03. Twilight Tavern 04. Heathen Throne 05. Elusive Reaches 06. Stone Cold Metal 07. Smoking Ruins 08. Tumman Virran Taa 09. The Longest Journey (Heathen Throne Part II) 10. Vandraren (limited-edition bonus track; NORDMAN cover) Endret 7. juli 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som skal se Gojira eller Amorphis i Oslo i november? Heller dø. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 gojira er bare så fjortiss=D Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gojira er helt ok, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er kjedelig spør du meg, og sangene er litt for like. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 gojira er bare så fjortiss=D Far out!!1! <333333 3 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå