Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opeth var sjef bare for at det skal være sagt! Folk har klaget på at lyden var ræv, men jeg er hvert fall ikke på konsert for lydens skyld - musikken bør man ha hørt nok på til at den sitter når man bare ser dem spille, og det var det jeg var der for! Svenskegutta synes jeg leverte en god konsert selv om lyden selvsagt kunne vært bedre, men med tanke på at det var opp til lydmannen som sikkert hadde nok problemer med været var det ikke så værst.

 

Som godeste Åkerfeldt selv sa kommer de jo tilbake i september med Dream Theater til Progressive Nation-konserten i Spektrum - der blir lyden sikkert også en del bedre. Når man er inne på progmestrene vil jeg åpne for en diskusjon rundt det nye albumet. Black Clouds & Silver Linings var for meg som ihugga DT en absolutt opptur fra Systematic Chaos, musikken har mye mer preg av det gode gamle progressive som jeg elsker, for ikke å nevne coverlåtene som fulgte med på spesialutgaven - nesten bedre enn albumet i seg selv!

Endret av Tobo-Potato
Lenke til kommentar

More updates for you fucks

 

Ensiferum confirm new album details Finnish folk metallers ENSIFERUM have set "From Afar" as the title of their fourth album, due on September 9 via Spinefarm Records. The CD was produced by Tero Kinnunen (NIGHTWISH, AMORPHIS) and Janne Joutsenniemi ('Victory Songs' producer) and was mixed by Hiili Hiilesmaa (HIM, SENTENCED, AMORPHIS).

 

The track listing for the CD is as follows:

 

01. By The Dividing Stream

02. From Afar

03. Twilight Tavern

04. Heathen Throne

05. Elusive Reaches

06. Stone Cold Metal

07. Smoking Ruins

08. Tumman Virran Taa

09. The Longest Journey (Heathen Throne Part II)

10. Vandraren (limited-edition bonus track; NORDMAN cover)

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...